www.sudzibas.lv Baltijas Apdrošināšanas Nams BAN neakceptēs labāko risinājumu Tavā negadījumā. ĻOTI NESOLĪDI rīkojās!

Baltijas Apdrošināšanas Nams - BAN neakceptēs labāko risinājumu Tavā negadījumā. ĻOTI NESOLĪDI rīkojās!

Cienījamie šīs sūdzības lasītāji un klausītāji, nevēršaties un nepērciet auto apdrošināšanu BAN. NEKAD! Jūs to nožēlosiet tajā brīdī, lai nedod Dievs, kad notiks kāds negadījums, kad jau tāpat jūs esat stresā par bojāto auto, par automašīnas iztrūkumu ikdienā, un vēl piedevām par to, kad brauksiet ar sastiķēto auto un bažīsieties, ka tik neplīst atremontētais disks jeb diski, kāpēc automašīna braucot ir sākusi vibrēt, kāpēc zūd gaiss riepās, kas uzstādītas uz atremontētajiem diskiem un tml. Jūsu naudiņa, samaksātā par KASKO, viņiem sen jau ir kontā, tādēļ bēda par Jums un Jūsu auto viņus neskar vispār un diez vai kaut kad skars.Pie visa tā - BAN vilcina laiku, nespēj pieņemt lēmumu par atlīdzības izmaksu, lēmumu par autoservisa izvēli viņi nosauc par lēmumu par atlīdzības izmaksu, tātad, māna paši savu klientu. Meitenīte pie BAN kontakttelefona atbild ar standartfrāzēm, necenšas pat iedziļināties, ko viņai klients stāsta, jautā.BAN atļaujas neievērot Sauszemes transportlīdzekļu apdrošināšanas noteikumus, ko paši ir apstiprinājuši. Šī iestāde ne tikai atsakās akceptēt cita servisa (ne tā, kurš ir viņu sadarbības partneris) tāmi, bet jebkurā gadījumā neakceptē jaunu disku uzstādīšanu automašīnai, kura tad nu ir cietusi CSN un kuras īpašnieks/turētājs ir laicīgi un godprātīgi maksājis KASKO prēmiju. Serviss, kurš ir viņu sadarbības partneris dzied vienā mēlē ar BAN - tā teikt, abi uz vienu roku. Nevar saprast, kāpēc, piemēram IF vai Seesam vienmēr ir akceptējis jaunu disku uzstādīšanu un izdara to bez problēmam un viņi neuzspiež savu sadarbības servisu kā vienīgo iespējamo, kur atremontēt auto. BAN nevar neko, laikam dikti švaka kompānija, naudiņas viņiem kā nav, tā nav, dikti ekonomē vai kas... nav saprotams. Bet ar šādu attieksmi viņi naudu nenopelnīs arī turpmāk. Šādi neizskatās kompānija, kas var būt ilgtspējīga un, kura pati par sevi runā par augstiem klientu apkalpošanas standartiem. Jāatzīmē, ka regresa kārtībā no LV Autoceļu uzturētāja, pastāv samērā liela varbūtība, ka BAN piestādīs viņiem ciparu par it kā jauniem uzliktiem diskiem un riepām. Kur paliks starpība starp jaunu disku/riepu izmaksām un atremontētu disku/riepu izmaksām?????Brīva vaļa fantāzijai, kurās kabatās tā nonāks... Bet izraksim arī to, kādas izmaksas par auto diskiem/riepām BAN būs pieprasījis no autoceļu uzturētāja patiesībā. Ar vienu vārdu sakot, ja gribās ilgi, gari ar viņiem tiesāties un pērties, tad vajag un iet iegādāties viņu polises!!! :DJa es kā patērētājs tikko sācis viņiem uzticēties, dabūju pļauku sejā, tad es noteikti pie viņiem nedrošināšos un noteikti ieteikšu citiem arī to NEKAD, NEKAD NEDARĪT!!!BAN STRĀDĀ NEKOREKTI, NECIENA SAVU KLIENTU, LIKS JUMS GAIDIT ILGI,PIEDĀVĀS VISVĀJĀKO RISINĀJUMU JŪSU SITUĀCIJĀ, BET PASNIEGS TO TĀ - KA MĒS TAČU NĀKAM UZ SADARBĪBU UN JUMS ATLĪDZĪBU NEATSAKAM....JAUTĀJUMS TIKAI, KĀDĀ KVALITĀTĒ JŪS SAŅEMSIET SAVU AUTO UN, VAI PĒC KĀDA LAIKA TAS IT KĀ SAREMONTĒTAIS ATKAL NEBŪS IZGĀJIS NO IERINDAS...

S

Комментарии (11)

G Gatis 20.03.2012

Bet kāpēc tad nedrošinājies If, Seesam?

L lablam 21.03.2012

Nepiekrītu! Jebkurā apdrošināšanas kompānijā vienmēr būs kāds neapmierinātais, jo pirmkārt nav lasījis noteikumus utt. Katrs gadījums tiek vērtēts absolūti individuāli. Man arī bija BAN KASKO atlīdzība - viss notika vienkārši perfekti, esmu pat pārsteigts... Varbūt vienkārši tāpēc, ka pats komunikācijā centos būt normāls un diplomātisks? Hmm?
Dīvaini, bet es patiešām nenožēloju ne sekundi, ka nolēmu ņemt BANa KASKO...:)
Man ir tāda smaiga aizdoma, ka Tu esi tas cilvēku tips, kurš pats jau nekad, ko - visi citi ir vainīgi pie Tavām problēmām...:)

G Gatis 21.03.2012

Ar BAN ir tā - agrāk kvalitāte bija briesmīga, tad uz vienu brīdi bija saņēmušies, bet tad atkal palaidās. Izmaksu daļā personāla attieksme pret klientiem ir diezgan nekāda. Otrkārt, viņiem šobrīd tāda tendence - ja tu netaisi mašīnu viņu sadarbības servisā, tad viņi tā nogriež tāmi (par procentiem 40-50), ka servisam atliek tikai noplātīt rokas, jo par tādu naudu mašīnu sataisīt nevar.

To lablam - kāpēc par If sūdzības tikpat kā nav? Kāpēc par Seesam ir salīdzinoši maz sūdzības?

L lablam 21.03.2012

Par If nav sūdzību?!?! Comon! Mož ieguglē un būsi pārsteigts!

G Gatis 21.03.2012

Nu... iegūglēju... un neko tādu vērā ņemamu neatradu. Ja arī bija kāda sūdzība, bija acīm redzams, ka to raksta vai nu cilvēks, kuram ka tikai uz kādu izlamāties, vai nu konkurents vai arī tādas, kur ne jau apdrošinātājs, bet serviss patiesībā vainīgs... Varbūt parādīsi man gūglē kaut ko tiešām vērā ņemamu.
Kaut gan arī ar to internetu ir, kā ir - katrs var rakstīt, ko grib, kolīdz paprasu nosaukt konkrētu lietas numuru, tā rakstītājs noplaukst.

Y YoYo 06.04.2013

Kamēr te var "dot vaļā" pilnīgi bezpersoniski tikmēr šādas sūdzības te būs regulāri.
Protams ne jau visi te vienkārši izgāž savu žulti, vai vienkārši nomelno konkurentu, ir jau arī patiesi gadījumi.
Ieskatoties šeit kaut kādus secinājumus var izdarīt lai izvēlētos svu apdrošinātāju, jo ir apdrošinātāji, kas šeit figurē minimāli un ir tādi par kuriem raksta ne viens vien un sūdzību būtība visiem ļoti līdzīga.

R Ray33 06.08.2014

Šis kantoris ir klasisks nemaksātāju paraugs, izdarīs visu lai tikai neizmaksātu atlīdzību . Man ir bijusi pieredze ar vairākām kompānijām, bet šī sit rekordus nekaunības jomā . Bet tā jau laikam mūsdienās ir, lielākā daļa biznesa ir pārvērtusies cilvēku apčakarēšanā, ar to arī viņi pelna .

S stop1 13.08.2014

Es labi saprotu Savi. Man arī ir slikta pieredze, bet ar citu kompaniju. Tagad ļoti uzmanīgi un rupīgi lasu visus līgumus (īpaši kas rakstīts ar sīkiem burtiem. Nu jau vairakus gadus esmu citas kopmanijas klients.

V VOz 23.04.2015

Pirms 10 gadiem izmantoju BAN KASKO apdrošināšanu un īpašu problēmu ar izmaksām nebija. Takad vēlējos apdrošināt auto un vakar izlasīju spēkā esošos apdrošināšanas noteikumus un biju pārsteigts.
Tur aprakstīti BAN pienākumu piecos īsos teikumos, bet apdrošināšanas ņēmēja pienākumu uz divām lapām kādi 50 punkti. Un viss ap to kā atteikt apdrošināšanas izmaksu!!!
Atceroties vēl Prezidenta Pils apdrošināšanas skandālu saprotu ka BAN tā nav kompānija kur vēlos apdrošināt savu auto jeb arī īpašumu!!!
Pirms slēdziet līgumu izlasiet cītīgi apdrošināšanas noteikumus un sapratīsiet ka tā ir spēele uz vieniem vārtiem!!! Skumji….

D Dabairskaista 29.12.2016

Nodarbojos citā apdrošināšanas firmā un zinu, ka pašam uzņēmumam ir izdevīgāk izmaksāt naudā remontu, nevis servisā. Kad remontē servisā, 100% būs garantija, jo apdrošinātājus servisi uztver nopietnāk, nekā kad klients vienkārši atnāk pa savu naudu remontēt.
Ļoti skumji, ka cilvēki tik daudz ko nesaprot bet bļaustās ne pa tēmu, sūdzības raksta. Domā ka ja es esmu klients tad man vienmēr un visur būs taisnība.:)

I Ilmārs86 18.04.2017

Piekrītu autoram. Meitene pie telefona nekompetenta, maļ neko neizsakošas frāzes un rezultāta nav. Lietas izskatīšanu novelk līdz pēdējam. Pilnīgi ignorē klientus.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы