Baltic Taxi - taxi kupons

Gribeju uzzināt, vai es esmu vienīgā, kas to ir novērojusi.
Jau cik reizes izmantoju baltic taxi un vienmēr pērku iepriekš kuponu, kad taksometra šoferiem pasniedzu kuponu, vienmēr man ir jāredz kaut kāda vīpsnāšana un neapmierinātība, kas jau dažreiz šķiet nedaudz apsurda un liek man justies neērti. Laikam viņiem pēc tam naudu baltiks ilgi neatdot, ja viņiem tie kuponi nepatīk! nu bet tā jau nav mana problēma, taksisti taču zin, kurā firmā viņi strādā un, ka šai firmai ir tāds pakalpojums! vienkārši besij ārā ši stulbā attieksme no taksistu puses!

I

Комментарии (13)

M Maris 03.05.2011

Kuponi, tas tagad ir populari, un lidz ar to automatiski attieksme ka pret zemaku sugu-vai tad kads doma ka tada veida piesaista klientus, traki ka uznemeji nekontrole savus darbiniekus.

E Eseessesesesesees 06.05.2011

Nu bet tad pajautaa tiem taksistiem tiesi, kas vinjiem nepatiik un vai vinji ir paziistami ar savas firmas klientu apkalposanas politiku un piedaavaatajiem pakalpojumiem? Tici man, vismaz 80% aizveersies. Un pasai labaaka sajuuta buus, jo nekaunjas var izmaaciit tikai izmantojot vinju pasu metodes, sajaa gadiijumaa - nekauniibu...

T Taksists 06.05.2011

Un kad es piedāvāju atsūkāt, ar mieru to darīt ir 90% šādu madāmu!

E elfa 14.05.2011

Pērkot kuponu i-netā ieguvējs ir pircējs... Un tas tik ir normāli, ka Taxi šoferītis izrāda nepatiku, jo iznāk ka pats šoferītis piemaksā par tavu braucienu... Jo, i-netā pirktajam kupona summa neatbilsts īstajam, jo koponā nav ierēķināti nedz pavadītais laiks pie luksofora sarkanās gaismas, nedz sastrēgumi... Esam tādēļ iecietīgāki...

E Eseessesesesesees 14.05.2011

>Elfa - esam iecietiigaaki pret ko tiesi? pret to, ka pakalpojuma sniedzeejs pret klientu izturas niciigi un augstpraatiigi? laikam esi no taam, kuras ir pieradusas staaveet pie ratiem, nekad neesi saskaarusies ar labu biznesu taapeec esi laimiiga maksaat savu naudu par sliktu attieksmi? mani kaa klientu 100 gadus neinteresee, kas tur soferiem par probleemaam ar apstaasanos pie luksoforiem vai sastreegumiem - ja firma sadus kuponus piedaavaa, tad vinjiem tie bez kaadiem iebildumiem un attieksmes demonstreesanas ir jaapienem.
>Taksists - tu sev neglaimo - 90% sieviesu vinjam piedaavaajot atsuukaat - tu kur straadaa - eskortservisaa? vai arii jeegu esi paardzeeris pirms komentus pievieno?

E Eseessesesesesees 14.05.2011

Peedeejais komenteetaaj, tu varbuut vari skaidraak izteikties? Neko no tevis rakstiitaa nesaprotu. Taapat manaa rakstiitajaa nav sniegtas nekaadas pamaaciibas citiem, ir tikai izteikts mans viedoklis par teemu. Varbuut arii tev ir viedoklis par ar AirBaltic taksometru teemu nevis kaarteejie slima zirga murgi par aarzemnieku pieguleetaajaam, paarvaldnieceem un kiegeliem...Tak' jau pieaudzis, inteligents cilveeks, sanjemies tacu!

E Eseessesesesesees 14.05.2011

Ok, inteligentais latviesu pilsoni. Ir veel kaadi argumenti vai arii speej tikai prasti lamaaties? Nozeelojams cilveeks tu esi, kaadreiz laikam ar niku 'Coms' un tamliidziigi, tagad pat to esi pazaudeejis...

E Eseessesesesesees 15.05.2011

Comu piesaucu taadeelj, ka taapat kaa tev arii vinjam ir tendence pievienot absoluuti debiilus rupjiibaam pilnus komentus galiigi ne pa teemu. Bet drosi vien, ka esi tas pats vecais dumjais onka.
Vienu gan nevaru saprast - kas tev par dziivesveidu ar ar kaadiem cilveekiem tu komunicee, ja tev visur raadaas pieguleetaaji, bordelji un slampas? Ar liidziigiem tekstiem man te viens uzbruka paaris meenesus atpakal - laikam tev tiesaam dziive nav no vieglajaam..Ieteiktu pakonsulteeties ar speciaalistu, varbuut kaadas tabletiites padzert, vieglaak paliks, jo agresiiva un rupja blaustiisanaas internetaa uz svesiniekiem nav probleemas risinaajums. Man ir vienalga, ko tu saki, bet tiiri cilveeciski tevis ir zeel...

E Eseessesesesesees 15.05.2011

Aaaaaak dievs! Sarunu beidzu, jo liidz tavam liimenim nolaisties negribu!

T ToEsesesseseseseses 15.05.2011

Tomēr beidzot apskaidrība nāca arī tavam tumšajam prātam! Allah akbar!

R Renārs Zvaigzne 20.03.2013

Nepērciet kuponus ! Labāk pieejat pie šofera un sakat lai ved pa fiksēto tarifu kas ir 10ls un jums cenā nekas nemainīsies bet šoferim gan būs labāk jo... 3, 14 baltic taxi vadība iesūc 1, 5 ls no katra kupona un šoferim paliek tikai 8, 5 kas braucot pēc skaitītāja ir vidēji lidosta - viesnīca Latvija ...

N neznajka222 24.01.2015

etaxi24 в Риге ездил на дешёвом такси. название интересное -МЕТРО ТАКСИ цены смешные 0.29 евро за км.
Дали визитку. Вот номер +371 28880011 .
Всем советую.У них есть прикольная апликация eTAXI24.LV
Заказ машины без диспетчера сразу видиш машину и она к тебе едет просто удобно.
Рекомендую аппликацию

N nex 20.10.2017

Ja cilvēkam nepatīk,ka firma sādu cenu/pakalpojumu piedāvā, tad lai risina to savas firmas iekšienē.
Man arī bija gadījums, kad viens tips sākumā bezmaz atteicās vest, kad lidostā iesēdos un teicu, ka maksāšu ar Mobilly un vajag uz Imantu (nav tālu, bet nav arī pavisam tuvu).Firma piedāvā iespēju samaksāt ar Mobilly un tarifs ir zemāks. Tas, ka viņš nedabū skaidru naudu, ir viņu iekšējā problēma, kas klientam nebūtu jāredz. Redz, esot 2h rindā nostāvējis un tagad tik tuvu un vēl bez skaidras naudas... 1 dienu strādājot. Nemaz nejēdza, kur tieši konkrētā adrese atrodas, jo neesot no Rīgas. Labi, ka zinu ceļu uz mājām. Nopelnījis mazāk kā gaidījis laikam. Tikai kāpēc lai tā būtu mana problēma?

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы