Baltic Beach Hotel - Spa zem katras kritikas tāda līmeņa hotelim
Krievu kantoris ar atbilstošu administrāciju un tādu pašu attieksmi pret klientiem. Spa halātiņi tur tagad ir no tāda materiāla kā psrs laikos virtuves dvieļi. Sāls istabā stūrī izlauzts caurums un mūzika tik klusa, ka ausis var izmežģīt un visu laiku jāklausās izsmidzinātāja rūkšana. Ūdens dušās netek prom ne tikai kanalizācijas dēļ, bet grīdām neeksistējoša slīpuma dēļ. Stāvi un mīcies otra cilvēka šampūna putās kopā ar matiem. Līdz vēmienam. Administratore resna blonda latviete plus iedomīga skaidroja par pirts zonas telpās par veselīgu putu masāžu, kad pajautājām sastāvu, paķēra lielu baltu bunduli un cītīgi sāka studēt, izrādījās viena vienīga ķīmija. Slotas pēršanai tiek izmantotas vairākkārtīgi, vismaz parādīja mums tās kā jaunas. Staigāja pa pirts zonu un tik skaļi runāja, ja es tur tajā brīdī būtu viesis un atpūstos, es izfīrētu fiksi viņu ārā.
Комментарии (4)
Pa telefonu rezervējot mēs prasījām kas cik maksās, ka pēc sāls istabas gribēsim apmeklēt baseinu ar jūras ūdeni. Cenas mums nosauca. Taču, pēc sāls istabas nedrīkstot iet uz baseinu, vajagot otrādi darīt. Vaicājām kāpēc, skaidrojuma nebija, bija jāgaida atbilde, kamēr administratore konsultēsies. Īsta pamatojuma tam nebija. Kad zvanījām dienu vēlāk, tad cita administratore teica, kas par muļķībām, tā iepriekšējā esot jauniņā un neko nezinot. Nu bet tad vajag vispirms apmācīt cilvēku kārtīgi un tikai tad laist pie telefona. Kad teicām, ka gribam apmeklēt baseinu uz vietas, tad un tikai tad mums paziņoja, ka esot vajadzīgas baseina cepurītes. Būtu paņēmuši līdzi no mājām, ja būtu zinājuši. Tagad esot jāpērk. Tātad pat tik daudz personāls nav apmācīts, kas viss viesim pirms ierašanās ir jāizstāsta, lai nodrošinātu labu servisu. Viena veļ vainu uz otru, ka nezin, ko pirmā ir teikusi. Beigās, kad izrādījām savu sašutumu, tad tomēr mums iedeva cepurītes baseinam. Saunas kultūra arī nav iekopta, visi krievi iet un guļ pa tiešo uz koka lāvas ar saviem sviedriem un nākošais uz iepriekšējā sviedriem. Nav personāla, kas piesekotu līdzi šīm lietām. Tāpat nav lielu uzrakstu, ka baseinā neiet pēc saunas apmeklējuma, ja nav noskalojies. Novērojot notiekošo, tad lielākā daļa iet pēc saunas baseinā pa tiešo ar visiem sviedriem. Visi saunā iet peldkostīmos un peldbiksēs, iesvīst savus sviedrus tajos, par baktērijām, kas tur uzturās un vairojas nerunāsim, un iet pa tiešo iekšā baseinā. Valstīs ar normālu saunas kultūru sabiedriskajā saunā iet pa pliko, sēž uz dvielīša !!!, pēc tam iet mazgāties, un tad tikai uzvelk atpakaļ peldkostīmu/ peldbikses, plus visur ir redzami uzraksti uz sienām, pie saunām, dušās.
Bahilas tev iedod tādas pašas, kā LV slimnīcās, saņurcītas tā, ka jāšaubās vai tu esi pirmais, kurš tās velk, kājas svīst tā ne pa jokam. Sāls istabai logs no apkalpojošā personāla telpas puses tik liels, ka sajūta, esi ieslodzītais. Būtu uzlikuši kameru, vismaz neuzkrītošāk un mūsdienās saprotami, kāpēc. Augšā pie griestiem tagad kaut kāda nesaprotama midžinoša gaisma, kas patiesībā traucē atpūsties, jo mirgo trakāk par jaungada eglīti. Cilvēks/ cilvēki, kas atbild par spa šajā viesnīcā spa zonu un telpas ir izveidojuši ar mazu gaumes, mazu atbildības un viesmīlības sajūtu. Jūtams saimnieka rokas trūkums, serviss klibo pamatīgi. Trūkumu vēl ļoti daudz. Viens no plusiem savukārt- par parkošanos viesnīcas teritorijā nebija jāmaksā 4 eiro par stundu, jo spa uzlika zīmogu par apmeklējumu. Spa izmantošanas laiks sastādīja 3,5h un par 10min vairāk, ko izmantojām matu žāvēšanai jāmaksā nebija, to pajautājām iepriekš drošības labad. Skapīši ir kļuvuši ērtāki, taču telpas mazāk omulīgas pēc remonta. Atslēgu sistēma skapīšiem labāka, taču čības, ko dod viesnīca ir drausmīgas pēc skata, vilkām savas. Kad apģērbies spa apģērbā, ko dod viesnīca- jūties kā kūtsstrādnieks.
caurums sienā ap 10cnm diametrā un cauri var redzēt aiz tā esošo telpu. duša pludo un ūdens netek prom tā, ka čības un pēdas pilnībā slīkst ūdenī
Jā esmu arī saskārusies ar to administratori , bet cik man liekas viņa krievu tautības un rupekle , rupji atbild . Vismaz prieks ka Latviešu valodu zin!!!!
Tā jau ir , kad latvieši no sevīm iedomājas ka ir baigi krutie un taisa no sevīm baigos VIP viesus :D Jau gadiem esmu Baltic Beach kliente un visas reizes esmu tikai un vienīgi apmierināta ar apkalpošanu! Esmu bijusi visos trīs stāvos , un nav nekādu sūdzību .
Un cik zinu apvainot cilvēku publiski un vel pie tam pazemot , viss var beigties ar tiesas lietu .