www.sudzibas.lv Baltic Beach Hotel NEBRAUCIET UZ BALTIC BEACH HOTEL

Baltic Beach Hotel - NEBRAUCIET UZ BALTIC BEACH HOTEL

Noticeejaam Baltic Beach Hotel reklaamai par kraashnju Jaungada sagaidiishanu! Diemzzheel izdevaam lielu naudu, pretii nesanemot gandriiz NEKO!
Tika soliita ballite Chikaagas 30.gadu stilaa, loterijas, davanas, paarsteigumi. Beigu galaa iznaaca TIKAI NEPATIIKAMI PAARSTEIGUMI!

Ieradaamies laiciigi, lai vareetu izbaudiit viesniicas piedaavaato! Aizgaajaam pusdienaas uz restoraanu La Sole- eediena gaidiishanas laiks 55 minuutes. Saakaam uztraukties, jo bija pieraksts pie friziera, lai butu pa smuko uz Jaungada balli. Kad viesmiilim pateicu, ka mums pieraksts uz 16.00 pie frieziera, vins strupi attrauca- juus tur nebuusiet 16.00. Tad skreeju uz frizeetavu, lai paarceltu frizeeshanaas laikus vismaz uz 15 minuuteem. Jaunietes, saskaabusiem gjiimjiem, atbildeeja, ka paarcelt neko nav iespeejams... Teicu, lai pasaka to viesniicas shevpavaaram, jo mees laiku bijaam izplaanojushi pienaaciigi.
Devos atpakalj uz restoraanu. Atnestais "itaalju" eediens bija vislielaakaa vilshanaas muusu dziivee...Cenas - neredzeeti augstas!

Pasuutiijaam shampanieti uz numuru. Gaidijaam 3 stundas. 3 reizes zvaniijaam un jautaajaam, kur ir soliitais. Peec 3 stundaam atnesa shampanieti, un reekinu -15LVL.

Jaungada balle saakaas ar viinu, salietu kafijas kruuzees. Kad jautaaju, vai ir paredzeets kaads bezalkoholisks dzeeriens beerniem, sanjeemu strupu atbildi, NAV! Jaapeerk!
Nopirku baaraa Sprite par 1.80LVL par pudeli ( 3 pudeles =3 beerniem)
Tad visi tika aicinaati tumashaa zaalee, kur uz sienas raadiija filmu. Publiku centaas uzjautrinaat krieviski runaajoshs viirelis, jociigaa cepuree...

Taa vins runaaja savas 3 h, staastiija krievu anekdotes, centaas iesaistiit publiku leetaas atrakcijaas. Ja nesaprotat krievu valodu, tur nav ko dariit...

Uz Jaungada saluutu arii beerniem nekaads dzeramais netika paredzets, atkal pirku Sprite ( vareja tachu piedaavat bezalkoholisko beernu shampanieti). Jaaska, ka shampanietis pieaugushajiem arii bija skaabs zekjuudens!

SPA centra darbinieces izceelaas ar iisu atminju! Ja pirms proceduuras teica, ka jaamaksaa buus 25 LVL, tad peec proceduuras cena jau bija pieaugusi liidz 35LVL...Peec diskusijaam, ka neesma gluzhi antinji, tika "iedota atlaide" un bija jaamaksaa 28LVL...

Apmekleejot Baltic Beach Hotel sapratu vienu- klients TUR NAV NEKAA VEERTS! TIKAI VINJA NAUDA UN TIKAI SODIEN! UN IR PILNIIGI VIENALGA, VAI KLIENTS ATGRIEZIISIES VEEL VAI NEE.

I

Комментарии (14)

K kaza 08.01.2010

latvietis gan ir pacietīgs- gaidīt 1 h un tikai tad sākt uztraukties :D

E Eseseseseseseses 08.01.2010

nezinu, protams, kaa tas tur viss realitaatee izskatiijaas, bet man skiet, ka, ja iestaade ir laba, tad pret klientiem attiecas taa kaa vinji attiecas pret personaalu; bet, ja taa ir slikta iestaade, tad pret klientiem attiecas taa, kaa vinji atljauj pret sevi attiekties. jebkuraa gadiijumaa viss ir atkariigs no pasa klienta ..

O Objektīvs 24.04.2016

Klientam ir jāierodas, lai uzturētu darbinieku garastāvokli, nevis apkalpojošajam personālam ir jālien no ādas ārā, lai tikai klients nāktu vēl kādu reizi

R Raitis 08.01.2010

15Ls par šampi numurā ir pieļaujami, jo, ja tas ir labs šampis, kura marka nav minēta, tad tas ir viss saprotams. ēdienu pieļauju, ka gaidījāt 55 minūtes, jo cilvēku bija daudz un mēs jau nezinām ko Jūs tur tik specifisku pasūtījāt?! :)
Sprite 1.80Ls par pudeli...0, 5l?1l?1, 5l?
Frizierim ir savs grafiks, ja būtu palaidis Jūs vēlāk, tad nākošais klients toties būtu aiz Jums gaidījis ilgāk un vakarā aiz dusmām sēdētu sūdzības.lv un rakstītu savu dusmu pilno tekstu par nekaunīgiem frizieriem.

O Objektīvs 24.04.2016

Sāksim ar to, ka sūdzības rakstītājs runā par skābiem ģīmjiem frizētavā, nevis par draudzīgu, laipnu un ar patīkamu humoru un atvainošanos pasniegtu lūgumu saprast grafika situāciju. Jā, jā to aitu bars, kas šīs lietas nesaprot. Kaut tas ir saprotami, ja ir tālākie klienti, ka pārcelt nevar, bet ir arī situācijas, ka var, tad klienti to nezin, tāpēc jautāja. Bet pakalpojumu sniedzēja svēta profesionalitātes ētika ir diplomātija un augstākā mērā draudzīgums izrādīts pret klientu + pareizi pielietota neliela aktiermāksla. Un atbildei bija jāskan šādi: vai, cik nelāgi, mēs sapratām situāciju, bet mums ārkārtīgi jāatvainojas, jo pēc jums ir viens pēc otra nākošie klienti. Mēs pamēģināsim sazināties ar nākošo cilvēku, vai jums derēs šāds....... laiks, jeb vnk mēģinās meistars jums uztaisīt nedaudz vienkāršāku frizūru, jo tās 15min tiešām trūks. Tie , kam šāda atbilde joprojām nav saprotama, kādēļ tāda ir jāsniedz, ejiet vnk rakt burkānus un kartupeļus un turieties no jebkādu pakalpojumu sniegšanas pa gabalu

J JANX 12.01.2010

ATRADIS KUR SVINET JAUNGADU!kLAUNS!Nav Brinums ka apchkaree!Kamer buus aitas buus cirpeji!!

L latviete 22.01.2010

NAUDAS ATMAZGāšANA!!!
ja-tas tik ir 5* hotelis...
par klientiem tiesa-nevienam neinteresē vai viņi nāks atpakaļ vai ne. tā pat kā neinteresē vadībai labus meistarus paturēt..

H Haris 13.08.2010

Seksu mēģinājāt? Tas bez maksas!!!

inessa1070 11.05.2012

Tās sūdzības melīgās raksta kāds, kurš ir atlaists! Vai tad nemaz nav bail ka lasīs arī tie kuri tur strādā un zin visu no iekšienes, kā īstenībā ir?

S swiss 19.04.2014

Pilnīgi piekrītu, ka šai viesnīcā nav ko darīt. Esmu, precīzāk, biju šīs viesnīcas pastāvīgais viesis līdz brīdim, kad šoziem esmu saskārusies ar veselu virkni 5 zvaigžņu viesnīcai nesavienojamu lietu. Esmu bijusi Eiropā vairākās 5 zvaigžņu viesnīcās, bet tik zemu līmeni nepiedāvā neviena. Apsargs pie durvīm man krievu valodā liek rudenī, lietū atgriezties pie recepcijas, lai dabūtu kaut kādu talonu izbraukšanai. Kad saku, ka man mašīnā ir mazs bērns un negribu viņu atstāt vienu vai atkal vest viņu ārā lietū, viņš man tikai kaut ko uzbļāva lauzītā latviešu valodā. Tagad saskāros ar masieri, kura man sāk stāstīt par politiku, stāstot man par Putina lielajiem un labajiem darbiem . Vienu brīdi jau gribēju no tā galda lekt augšā, nospļauties un iet prom. PRETĪGA attieksme pret viesiem. Ar nevienu no saviem klientiem (pati strādāju ar cilvēkiem) nekad nerunāšu ne par politiku, ne reliģiju. Tās ir visiem zināmas tabu tēmas, kuras personāls nav tiesīgs risināt ar klientu. Personāls kopumā tur ir labs, bet ir dažas " pērles" starp viņiem tādas, ka šis krievs un masiere. Vienalga ko katrs no mums domā, tas ir jāatstāj aiz viesnīcas durvīm. Ja pats uzņēmums par to nedomās, tad pats no tā arī cietīs.

L laylala 24.04.2014

Nevaru piekrist, biju dazas reizes, un viss patika. It ipasi personals, un numuri. Fantastiska attieksme, garsigs ediens, no manis tikai vislabakas atsauksmes.

Latviešu tautas 24.04.2014

ubliku centaas uzjautrinaat krieviski runaajoshs viirelis, jociigaa cepuree...

Taa vins runaaja savas 3 h, staastiija krievu anekdotes,

= = = = =

Арпратс! Капец не миля англю валодаа?..

T taa_ir 12.08.2016

Tā Anna no Spa ir vienkārši nožēlojami drausmīgs cilvēks. Viņa pati apzinās kas viņa ir un kur viņai ir īstā vieta? Tikai un vienīgi asins peļķē...

B bumbir 14.07.2023

Фирменное пиво за 9 евро принесли без бутылки за которую взяли депозит в не фирменном бокале, не спросив утянули кресло от нашего стола, не извинившись нарушили наш отдых, предложили вещи оставить без нашего надзора – хамское отношение для пивной на окраине, а не лобби бара 5 звезд.
Гостиница 5 звезд лобби бар где люди приходят отдыхать персонал не на 5 звезд некультурные ведут себя как будто ты к ним домой пришел хороший хозяин вообще то тоже так к гостям относится не будет. Кроме того, что официантка не умеет делать коктейли, а деньги за коктейли берет при чем не малые, заказала коктейль сделала неправильно, я сказала официантке про это, за свои же деньги я заказывала другой коктейль он опять не правильный – не того вкуса как должен быть, что уж там она делала ни так не знаю, ни те пропорции или ни те напитки смешивала или технологию нарушала, я опять ей сказала, что неправильно. Третий коктейль то же был неправильный и до меня дошло окончательно что официантка в лаунже 5 звездочного отеля не умеет делать коктейли. А деньги брать умеет.
Это была предыстория.
Пришли отдохнуть расположились заказали пиццу и пиво, начала бегать та же официантка и хоп отжимает у нашего столика кресло без спроса можно нельзя не спросила может мы ждем кого. Одно кресло отжала и тянет другое, на котором лежат вещи. Без спроса. Я сказала, чтоб не брала. А она сказала, чтоб я вещи поставила себе за спину, среди вещей была сумка, т. Е. Чтоб я не видела где моя сумка. Кто потом искал бы ее и возмещал мне стоимость сумки и содержимого сумки!? Я должна была сидеть и нервничать где мои вещи она сказала оставить их вне моего поля зрения.
Когда перед уходом я ей сказала, что напишу отзыв она не извинилась, а устроила мини истерику и сказала что ей пофиг все равно и чтоб я писала.
Также нам не дали столовые приборы, когда принесли пиццу. Мы напоминали! Не она сама принесла, а напоминали 3! Раза пришлось есть пока пицца не остынет руками! Ха ха ха
классное обслуживание в 5 звездочном отеле в лобби баре где люди типа отдыхать приходят.

Кроме того, за пиво взяли депозит, а бутылку не отдали, если вы не отдаете бутылку так не берите за депозит. Вы же не в бутылке принесли и бокал.
Клиент сам решает оставить вам бутылку. Короче мрак.
Культуры нет персонал необученный. Захотела отжала кресла захотела не принесла приборы столовые захотела в счет включила что хотела. А че лаунж 5 звезд.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы