www.sudzibas.lv Baltic Beach Hotel Gaidījām vairāk. Žēl, ka tā.

Baltic Beach Hotel - Gaidījām vairāk. Žēl, ka tā.

Iegādājāmies piedāvājumu gribuatpusties.lv. Piedāvājumā nekur netika minēts iegādes brīdī, ka tiks piedāvāts tikai budžeta klases numurs. Numurā, kurš tika mums iedalīts bija savāds aromāts, tas atradās stāvu zemāk nekā pati recepcija (tātad sanāk pagrabstāvā) un skats no loga bija autostāvvieta, un pluss vēl visam aizkari numurā bija cauri, un divguļamā gulta bija sabīdīta no divām gultām, kur strap matračiem bija sprauga 2pirkstu platumā. Pieprasījām numura maiņu, iedalīja mazliet mazāku, bet vismaz bez smakas un 1 stāvu augstāk (sanāk recepcijas augstumā), skats joprojām uz autostāvvietas pusi, bet vismaz saule iespīdēja. Izbrīnija tas, ka arī šajā numurā aizkaros bija nelieli cauri. Laikam 5* viesnīca nevar nodrošināt veselus aizkarus. :D
Atpūtas laikā no sestdienas uz svētdienu viesnīcā norisinājās lielas konferences, radīja dīvainu sajūtu ejot cauri visai viesnīcai halātos un čībiņās, kad paralēli ir kafijas pauzes un produktu prezentācijas konferenču dalībniekiem, kurās cilvēki ir uzvalkos, kostīmos vai kleitās.
Arī The Garden vienā no pirtīm, Old wood, dzīvās uguns platforma nemaz nedarbojās. Uz karsto akmens krēsliem nemaz nevarēja tikt, jo aizņem cilvēki uzliekot dvieļus, bet paši tur neatrodas jo sēž pirtīs.Meitenes teica, ka divās no pirtīm ir 53 un 80 grādi, nu noteikti bija mazāk, 20min sēžot pirtī pat neiesvīdām.
Kā arī, ierodoties viesnīcā rezervē naudu drošībai, 20eiro. Varētu jau saprast, bet uzskatu, ka par to ir jābrīdina klienti iepriekš.
Nākošā dienā devāmies izmantos parasto lielo baseinu, pārsteidza tas, ka no 4 baseinu celiņiem, pa diviem notika ūdens aerobikas nodarbība, kur visu laiku trenere gana skaļi trenēja tās dalībnieces. Saprotams, ka baseins ir kopīgs un tā, bet ja tiek iegādāts piedāvājums, lai atpūstos, tad nemaz negribas klausīties uz skaļu klaigāšanu. Un cena par nodarbību ar "laba", kas bija 35eiro/st (vismaz tāda cena tika norādīta uz sarkana dēlīša blakus nodarbības norises vietai).
Vienkārši baudījām to, ka esam kopā un ir brīvdienas ar pozitīvu garstāvokli. Secinājums viens, paši otreiz šo piedāvājumu un citus Baltic Beach Hotel neizvēlēsimies un noteikti citiem ar neieteiksim. Tomēr cerējām un gaidījām saņemt vairāk no 5* SPA viesnīcas. Ir būts gana daudzām Lietuvā un Igaunijā viesnīcās kur ir 3* vai 4*, un tur ir daudz patīkamāka attieksme un stipri viesmīlīgāki un labiekārtotāki numuruņi nekā Baltic Bach Hotel.

M

Комментарии (6)

alergologs 02.05.2017

Ko tad Jūs gaidījāt kuponos iepērkoties? Luksusa numuriņu viesnīcas augšējā stāvā?
Kā maksā, tā saņem :)

M Maaija 02.05.2017

Cenu nosaka pārdevējs! Informācija, ka tas ir ekonomiskais vai standarta vai suite numurs jānorāda piedāvājumā pērkot ar vai bez kuponu portālu starpniecību!

M Madara 02.05.2017

Luksus numuru negaidījām noteikti, bet arī ne numuru ar cauriem aizkariem. Mazākās viesnīcās ar 3* ir gaumīgāki un akurātāki numuriņi, nekā šajā 5* viesnīcā.
Piedāvājuma atlaide nemaz nebija liela, no standarta summas.

P Pretenzija Pretenzija 03.05.2017

Esmu arī šajā viesnīcā bijusi atpūsties, No 10 ballēm dodu tikai 3. Man nepatika. Ja nu vienīgi par velti man ko piedāvātu no spa salona un labu istabiņu ar pienestām labām brokastīm, vakariņām, tad vēl padomātu. Kā lai zinu, ka sūdus neiebaro? :D

V visifaili2018 05.11.2019

Arī sabojāja garasstāvokli viesnīcas personāls, tiesa nebijām atbraukuši pa kuponiem, bet uz baseinu bez nakšņošanās. Pie administrācijas pārliecinājamies ka 2 gadu vecām bērnam nav vajadzīga cepure baseina apmeklējumam.Toties jau baseinā pienāca tas baseina apsargs un uzstājīgi pavēlošā tonī norādīja ka nevaram atrasties baseinā ja bērnam nav cepures. Par to, ka rīkojāmies bālstoties uz administrācijas atļaujas, viņš negribēja dzirdēt. Interesanti, ka tajā pašā brīdī baseinā atradās ap 140kg smags kaut kāds bodibilders, pie kura apsargs pat nepienāca klāt.. Kad garasstāvoklis un brīvdiena tika sabojātas, vienkārši aizbraucām un balsosīm ar eiro, - nekad vairs tur nebrauksim!

B bumbir 14.07.2023

Фирменное пиво за 9 евро принесли без бутылки за которую взяли депозит в не фирменном бокале, не спросив утянули кресло от нашего стола, не извинившись нарушили наш отдых, предложили вещи оставить без нашего надзора – хамское отношение для пивной на окраине, а не лобби бара 5 звезд.
Гостиница 5 звезд лобби бар где люди приходят отдыхать персонал не на 5 звезд некультурные ведут себя как будто ты к ним домой пришел хороший хозяин вообще то тоже так к гостям относится не будет. Кроме того, что официантка не умеет делать коктейли, а деньги за коктейли берет при чем не малые, заказала коктейль сделала неправильно, я сказала официантке про это, за свои же деньги я заказывала другой коктейль он опять не правильный – не того вкуса как должен быть, что уж там она делала ни так не знаю, ни те пропорции или ни те напитки смешивала или технологию нарушала, я опять ей сказала, что неправильно. Третий коктейль то же был неправильный и до меня дошло окончательно что официантка в лаунже 5 звездочного отеля не умеет делать коктейли. А деньги брать умеет.
Это была предыстория.
Пришли отдохнуть расположились заказали пиццу и пиво, начала бегать та же официантка и хоп отжимает у нашего столика кресло без спроса можно нельзя не спросила может мы ждем кого. Одно кресло отжала и тянет другое, на котором лежат вещи. Без спроса. Я сказала, чтоб не брала. А она сказала, чтоб я вещи поставила себе за спину, среди вещей была сумка, т. Е. Чтоб я не видела где моя сумка. Кто потом искал бы ее и возмещал мне стоимость сумки и содержимого сумки!? Я должна была сидеть и нервничать где мои вещи она сказала оставить их вне моего поля зрения.
Когда перед уходом я ей сказала, что напишу отзыв она не извинилась, а устроила мини истерику и сказала что ей пофиг все равно и чтоб я писала.
Также нам не дали столовые приборы, когда принесли пиццу. Мы напоминали! Не она сама принесла, а напоминали 3! Раза пришлось есть пока пицца не остынет руками! Ха ха ха
классное обслуживание в 5 звездочном отеле в лобби баре где люди типа отдыхать приходят.

Кроме того, за пиво взяли депозит, а бутылку не отдали, если вы не отдаете бутылку так не берите за депозит. Вы же не в бутылке принесли и бокал.
Клиент сам решает оставить вам бутылку. Короче мрак.
Культуры нет персонал необученный. Захотела отжала кресла захотела не принесла приборы столовые захотела в счет включила что хотела. А че лаунж 5 звезд.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы