Veikals Baby city - slikta apkalpošana
2016. gada 15. jūnijā biju veikalā uzreiz pēc pl. 10.00, lai iegādātos bērnam sedziņu un sedziņas pārvalciņu. Sev nepieciešamās mantas meklēju minūtes 40. Izvandījos pa visiem plauktiem, pārcilāju visas mantas līdz atradu sev vajadzīgās mantas. Diemžēl no strādājošajām 4 pārdevējām nevienai nebija daļas par mani. Viena bija kasē, otra kārtoja plauktus, trešā runājās pa telefonu, ceturto neredzēju.Kad vērsos pie vienas no pārdevējām tad laipnība nebija viņas stiprā puse. Viennozīmīgi šajā veikalā nekad neko nepirkšu. Mājās par savu pieredzi padalījos ar znotu uz ko viņš atbildēja : Ā mēs arī tur bijām, cenas augstas, pārdevējas vienaldzīgas, mēs tur vairs neiesim. Nav labākā apkalpošana.". Lai nu Jums labi veicas! Mūsu ģimene vairs neesam Jūsu pircēji.
Комментарии (2)
Man piemēram riebj, ka līdz ko es ieeju veikalā, man metas virsū pārdevējs ar savu uzbāzīgo - vai es kā jums varu palīdzēt.
Veikalos, kuros tā ir klientu apkalpošanas kultūra piem. Capital es vispār vairs neeju iekšā.
Tāpēc cik cilvēku, tik viedokļu. Man patīk vienaldzīgi pārdevēji.
Ieperkos sajaa veikala loti biezi. Apkalposanas laipna un pretimnakosa. Konsultanti parasti japasauc jo veikals liels un darbinieki ne tik daudz. Pa sim 40 minutem nevarejat atrast ko meklejat? Tacu kaa sudzibu uzrakstit uzreiz atradat? Un ja cenas neapmierina nav javaino personals.