Babycity internetveikals/Kotryna SIA - Ekstra slikts klientu serviss
Neatradu tādu sadaļu, kur uzrakstīt atsauksmi par Babycity klientu servisu un kopējo klientu apkalpošanas politiku. Šodien jau kārtējo reizi saskāros ar ārkārtīgi sliktu klientu apkalpošanas servisu - internetveikala darbinieki 2 darba dienu laikā nejaudā konstatēt, ka pasūtījums apmaksāts, nomainīt pasūtījuma statusu internetveikalā un nosūtīt preci. Šodien sazinājos ar internetveikala klientu centru pati, lūdzu, lai noskaidro paši internetveikala/uzņēmuma grāmatvedībā par to, ka pasūtījums apmaksāts, un tā kā pasūtījums steidzams, lūdzu preci piegādāt ātrāk, rezultātā no konkrētā klientu apkalpošanas operatora nesekoja nekādas darbības, izņemot pasūtījuma atrašanu datu bāzē, ka patiešām tāds pasūtījums esot un gaidot apmaksu. Pirms lieldienām divos pasūtījumos no diviem pasūtītajām precēm bija piegādātas pasūtījumiem neatbilstošas krāsas preces. Tā kā pasūtītās preces bija paredzētas dāvanām, tad diemžēl preci atgriezt vairs nebija laika. Bez tam arī iepriekšējā pieredze ar minētā veikala klientu servisu ir ļoti negatīva, tik neieinteresētu, neprofesionālu un klientneorientētu attieksmi kā no minētā internetveikala turklāt vēl tādā apmērā nav nācies sastapt. Ja nebūtu tik plašs preču sortiments, kuram grūti vienuviet atrast analogu, minētajā internetveikalā noteikti neiepirktos! Lai arī par p [eču pieejamību internetveikalā bieži vien ir maldinoša informācija, kad internetveikalā prece tiek uzrādīta kā pieejama, bet faktiski tādas preces nav, un veikala klientu servisa darbinieki neuzskata par vajadzīgu piedāvāt alternatīvas preces, ja klientam ir vajadzība pēc veiktā pasūtījuma apmaksas, viņš var meklēt citas preces pats vai darbinieki piedāvā atmaksāt naudu par neesošajām precēm (nevis piedāvāt alternatīvas vai kā citādi ieinteresēt klientu) . Attieksme ir nepārprotama - klientam ir vajadzīgas preces, nevis internetveikala darbinieki ir ieinteresēti palīdzēt klientam, kā arī nav ieinteresēti savu preci pārdot. Un, ja ir iespēja, noteikti neiesaku nevienam iepirkties šeit!
Комментарии (3)
Papildinot ieprtiekšējo komentāru - nu jau 3.diena, kad nejaudā konstatēt rēķina apmaksu pat pēc aizsūtīta maksājuma uzdevuma, šodien kā ņirgāšanās - saņēmu e-pastu par atgādinājumu veikt rēķiona apmaksu (automātiskā atbilde no internetveikala). Pārsūtīju maksājuma uzdevumu ar forvardētu e-pastu jau otru reizi...Maigi izsakoties, ļoti, ļoti nepatīkama pieredze, bet konkrētajā gadījumā nekas jau vēl nav beidzies...
Sajūta, ka BabyCity darbinieki klaji ņirgājas par klientiem. MInētās darbinieku neizdarības dēļ klientu servisam telefoniski un divreiz e-pastā lūdzu anulēt pasūtījumu, jo pasūtījums vairs nav aktuāls, un nekavējoties atgriezt naudu uz manu bankas kontu. Telefoniski informēja, ka to veiks 14 darba dienu laikā (no tā brīža, kad konstatēs, ka apmaksa veikta). Tajā pašā laikā šodien atnācis e-pasts ar kurjera reģoistrācijas numuru, ka 1 prece no pasūtījuma ir sagatavota kurjeram un tiek izsūtīta. Es nesaprotu vairs, pie kā griezties pēc palīdzības, jo Bsabay City klientu serviss nedara tieši neko un man kā klientam palīdzēt acīmredzpt negrasās...
Lai būtu interesantāk - BabyCity tā saucamais klientu serviss pašrocīgi no mana pasūtījuma. izmetis ārā visas preces, izņemot ķiveri, un ķiveri nezkāpēc izvēlējies nosūtīt, neskatoties uz maniem vairākkārtējiem lūgumiem anulēt pasūtījumu. Maz tā, ka klienta intereses ir vienaldzīgas, izdomā vēl oriģinālā veidā izcūkot...