Avon - kavēšanās ar pasūtījuma saņemšanu
Labdien, gribu teikt ka esmu ļoti smagi vīlusies jūsu kompānija. nesen dažas dienas atpakaļ pasutiju preces no avon kataloga un gaidu jau vairāk ka nedelu un ka nesmu sanemusi savu preci ta nesmu. tika solits jau savlaicigi atvest preci bet nav un dota zina konsultantam ari nav... kā tagad tas ir jasaprot cik ilgi tad būs jāgaida?
Комментарии (3)
"nesen dažas dienas atpakaļ" tika pasūtīts un gaida vairāk kā nedēļu ??? Kā tas iespējams?? :D
Ceru ka pati šo uzrakstīto murgu saproti?
No otras puses lūdzu paskaties cik darba dienas ir bijušas kopš 23. decembra? Tiešām domā ka citiem cilvēkiem brīvdienu nav!
Te lielākā daļa sūdzību iesniedzēju uzskata, ka apkalpojošajā sfērā strādājošajiem ir jālien klientu priekšā uz ceļiem un jāstrādā arī brīvdienās un svētku dienās. Rodas sajūta, ka visi, kas te žēlojas nomirs, ja būs nedaudz jāpagaida.
+ aizmirsu piebilst - Avon konsultanti nepasūta katram klientam preci atsevišķi, bet gan ir viena pasūtījuma lapa, kuru aizpilda un visa prece tiek piegādāta konkrētā datumā pēc lapas aizpildīšanas un nodošanas. Ja kaut kas ir nogājis greizi tad konsultants ir pie vainas nevis visa firma jāvaino.