Autonams - autogāze
Cilvēki, neesiet stulbi, lai būtu Autonama klienti! Nesaprotu par ko es samaksāju naudu Autonamam... Kvalitāte sūdīga, viss gļuko. Plēš baigu naudu-bet par ko?
Par autogāzes iekārtām vispār nerunāju- trešās šķiras prece vēl nav brāķis!
Uzliku Autonamā autogāzi, mašīna smird, raustās, bet Autonama darbinieki vispār nesaprot kā to noregulēt! Jau apnika reiz nedēļā braukt no Madonas, lai regulētu auto.
Biju laimīgs līdz tam brīdim, kamēr neaizbraucu uz Autonamu.
Комментарии (4)
Labdien!
Izskatot šo sūdzību, kas adresēta mums, nevaram sniegt komentārus, jo savā praksē neesam saskārušies ar aprakstīto situāciju.
Protams, visiem mēdz būt kļūdas, arī mums. Tomēr mūsu filozofijas pamatā ir sniegt kvalitatīvu apkalpošanu un nekavējoties meklēt risinājumus problēmgadījumos. Īpašu uzmanību pievēršam apkalpošanai un klientu atbalstam iekārtu ekspluatācijas laikā!
Līdzīgās situācijās aicinām vērsties pie mums darba dienās no 9.00 līdz 18.00, zvanot pa tālruni 67501850, rakstot e-pastu [slēpt]@autonams.lv vai ierodoties klātienē Skanstes ielā 9a.
Esam gatavi diagnosticēt problēmu un labot to!
Jūsu Autonams
Nezinu par gāzes iekārtu pašu uzstādīšanu, bet pārdošanas menedžeri un info epasts ir pilnīgi nulles, nevar atbildēt uz sūtītiem epastiem un jautājumiem! Attieksme "fantastiska", lai jau protams, ja klientu ir daudz var jau šādi ignorēt...
Nezinu par gāzes iekārtu pašu uzstādīšanu, bet pārdošanas menedžeri un info epasts ir pilnīgi nulles, nevar atbildēt uz sūtītiem epastiem un jautājumiem! Attieksme "fantastiska", lai jau protams, ja klientu ir daudz var jau šādi ignorēt...
Labdien, rayo!
Lūdzu, pārsūtiet savu e-pastu uz [slēpt]@autonams.lv. Klientu savlaicīga un kvalitatīva apkalpošana mums ir pirmajā vietā.
Ja gadījies kāds komunikācijas misēklis, centīsiemies to labot!
Jauku dienu!