Arturslaucis.com - Necienīga un rupja attieksme pret klientiem
Ar līgavaini bijām rezervējuši pakalpojumu no Artūra pagājušajā (2019.) gadā, lai nodrošinātu viesiem iespēju fotografēties pie foto kastes. Rezervējām laicīgi, jo mūsu kāzas ir augustā un zināju, ka daudzi šo pakalpojumu gribēs izmantot un daudzi augustā precas. Tad, protams, atnāca pandēmija un ir virkne ierobežojumu, tajā skaitā uz viesu skaitu kāzām. Viesu skaits šobrīd (uz 12.05.) ir atļauti 25 cilvēki. Mūsu kāzas bija uz 83 cilvēkiem. Loģiski, ka mēs nevaram organizēt savas lielās kāzas un ņemot vērā, ka visas maksas par vietām, ēdināšanu utt ir jāsāk maksāt jau tagad, mēs izlēmām atcelt kāzu svinības. Līdz ar to, mums nācās atteikties arī no pakalpojumiem, ko sniedza Artūrs šīs nepārvaramās varas dēļ. Artūrs atteicās atgriezt naudu, jo šāds punkts iekļauts līgumā. Tomēr mēģinājām sarunu ceļā ar viņu izrunāt šo situāciju, jo noteikti nevēlējāmies atteikties no savām kāzu svinībām un viņa sniegtajiem pakalpojumiem, bet diemžēl valstī situācija mums neļauj svinēt mūsu kāzas kā vēlamies. Viņš bija ļoti ne saprotošs, rupjš un necienīgs, norādot, ka varam svinēt 25 cilvēku sastāvā, kas mūsuprāt, vispār ir nepieņemami ko tādu ieteikt, jo kāzas ir pasākums vienu reizi dzīvē, ko gribas tādu, kādu gribas. Un man nešķiet pieņemami tagad no 83 cilvēkiem izvēlēties tikai 25, jo redz tā Artūrs mums teica un tā viņš varēšot nodrošināt savu pakalpojumu. Vai tas vispār ir cilvēcīgi? Artūram, kā savas jomas “profesionālim” būtu jābūt daudz pretimnākošākam pret saviem klientiem, lai tos noturētu, lai klienti gribētu vēl izmantot viņa pakalpojumus. Bet diemžēl tas nav viņa interesēs. Kolīdz norādījām pamatotu iemeslu kādēļ nevaram izmantot viņa pakalpojumu, viņš iesaistīja savu juristu un pateica, ka naudu neatgriezīs. Esam dikti vīlušies un šādu attieksmi vispār nespējam saprast. Iesākam Jums visiem būt ļoti piesardzīgiem, izvēloties viņa pakalpojumus. Protams, mēs pavisam noteikti neiesakām viņu izvēlēties. Ir patiesi daudz vairāk profesionālu un labu fotogrāfu labākās cenās un ar super attieksmi pret saviem klientiem!
Padomājiet 100x pirms viņu izvēlaties!
Labdien!
Ļoti žēl, ka šādi jūtaties saistībā ar šo situāciju! Gribu atzīmēt, ka visas komunikācijas laikā ar klientu, neizskanēja neviens rupjš vai aizskarošs vārds, par ko man ir pierādījumi ar ekrānšāviņiem. Kas attiecas uz pašu pakalpojumu- līgums tika noslēgts 2020. g. februārī par pakalpojuma rezervāciju 2020. g. augusta datumā. Klients šobrīd (12.05.20) atsaucas uz nepārvaramu varu, kā rezultātā vēlas atteikties no pakalpojuma, jo svinības it kā nevar norisināties. Šobrīd (12.05.20) valstī ārkārtas stāvoklis ir noteikts līdz 09.06.20 un vienkopus pulcēties ir atļauts līdz 25 cilvēkiem. To nevar uzskatīt par nepārvaramu varu, jo likums man neaizliedz pildīt savus, līgumā atrunātos, pienākumus kā arī klientam neaizliedz svinēt kāzas. Jāņem arī vērā fakts, ka līgums paredz iemaksātās rezervācijas naudas neatgriešanu, ja klients atsakās no pakalpojuma, ar ko klients iepazinās laicīgi un nekādas pretenzijas neizteica. Rezervācijas nauda ir uzskatāma par pakalpojuma sniedzēja laika rezervāciju klienta vajadzībām, kā rezultātā pakalpojuma sniedzējs ir atteicis citiem potenciālajiem klientiem. Pastāv arī iespēja, ka visi pandēmijas ierobežojumi līdz konkrētajam datumam tiks atcelti pilnībā, kā rezultātā Pusēm ir jāpilda savi pienākumi, kas ir atrunāti savstarpēji noslēgtajā līgumā. Vēlos uzsvērt, ka viss ko daru, ir likuma ietvaros un vēlos, lai Elizabete Elza Torstere rīkotos tā pat un neizplatītu nepatiesas ziņas emociju uzplūdā.
Комментарии (2)
Artūrs Laucis
Ja līguma ir atrunāts punkts, ka viņš var neatmaksāt naudu, tad viņš var to darīt. Līguma vajadzēja, tad būt papildus punktam par to, kad vajag atmaksāt naudu. Ja runa no morāles ētikas, tad godīgāk būtu atmaksāt, bet ja ir līgums un līguma saistošie noteikumi, tad jau laikam līgums ir stiprāks par morāli.