Ārstu prakse Anna - Ļoti slikts serviss
Uz šodienu 10:30 ( kad zvanīju vēl pirms noliku klausuli pārjautāju-tātad 18.09.2019 10:30 uz ko man atbildēja-jā!) , pieraksts 3 gadīgam bērniņam uz zobu apskati/ higiēnu. Pirmo reizi. Aizejot izrādās, ka pierakstīti esam bijuši 10:00 , nevis 10:30. Sieviete pie kases vēsi atcērt-sēdiet pagaidiet, ja 11 pacients neatnāks tad varbūt jūs paņems. Pēc brīža iznāk no kabineta daktere ar uzbrūkošu toni-pie kā jūs? atbildu ka bērnam uz apskati, pirmo reizi. Ka bija sajaukts pieraksta laiks. Neko neatbild ieet atpakaļ kabinetā. Iznāk pēc 5min,-nu labi nāciet, prom jau nedzīšu, bet vispār pierakstīti bijāt 10. Centos izskaidrot iepriekš darbiniece pa telefonu teica, ka 10:30. Uz to saņēmu pretī-es neko nezinu, es pacientus nepierakstu :D Nu beigās vēl prasīja bērna dokumentu, tas gan manis pašas nezināšanas dēļ līdz nebija, jo iepriekš pie ārstiem nebijām staigājuši, tik cik pie ģimenes dakteres kura dokumentu neprasa. Tā nu devāmies prom. Mums prom ejot daktere smējās, ka redz kādi mēs, laiku sajaucām paši un vēl dokumenta neeot :D Mans 3 gadnieks tik spēja nobrīnīties-kapēc daktere smejas par mums?! Tāda lūk rūgta mūsu pirmā iešana pie zobārsta. Attieksme no darbiniekiem nekāda..pati daktere tāda pati!
Комментарии (11)
Par ko īsti ir šī sūdzība? Kaut gan registratūrā noklūdījās, pie ārsta tomēr tikāt. Man škiet, ka Jūsu bērns bija izbrīnīts nevis par dakteri, bet gan par Jums...
Pierakstot bērnu pirmo reizi -reģistratūras darbiniece varēja informēt, ka jābūt līdz bērna dokumentam. Atnākot uz vietas par kļūdīšanos atvainoties un piedāvāt kaut vai citu dienu, laiku -nevis uzrūkt, lai sēžam un gaidam un VARBŪT mūs paņems. Dakterei nevis smieties, bet laipni pateikt, ka bez dokumenta pieņemt šoreiz nevarēsim, bet varam pierakstīt uz citu dienu..vai tāda nebūtu normāla attieksme?
Vai tad Jūs nevarējāt uzprasīt zvanīšanas brīdī par to kādi dokumenti būtu nepieciešami līdzi ?
Par normālu attieksmi bieži būtu arī pašām mammām jāaizdomājās.
Bet tas taču ir pašssaprotami, ka, ejot pie ārsta, līdzi jāņem dokumenti! Vai nekad neesat savām vajadzībām bijusi pie ārsta, vai tad visas vizītes nesākas ar frāzi "dokumentus, lūdzu"?
Nē, man kā mammai, kas bērnu pieraksta pie zobārsta pirmo reizi tas neliekas pašsaprotami. Tiešām neaizdomājos, ka vajag bērna dzimšanas apliecību. Kā jau minēju-iepriekš bijām gājuši tikai pie ģimenes ārstes. Taču šeit pat nav runa par to, kas ir vai nav pašsaprotami- bet gan attieksmi. Nu nebija tā dokumenta, varēja taču vienkārši pierakstīt uz citu reizi, bet ne jau smieties
Labriiitttt, tas visur ir teikts, un arī viss internets ir piekladzinats ar to ka vajag dokumentu. Un smadzenēm jābūt lai to saprastu.
Un es kad pierakstīju dēlu pirmo reizi pie zobārsta, iedomājos ka dokumentam jābūt līdzi.
Un domājat ka tagad pret Jums bus savādāka attieksme nu neticu var redzet ka Jums patik par citiem sudzeties ka tik pati nesanemat dzivè kadu sudzibu par savu attieksmi...
Cienījamā Dace! Jūs mani nepazīstat un neziniet ko man patīk un ko nepatīk darīt. Jūs nebijāt tur klāt un neredzējāt kāda bija konkrētās iestādes darbinieku attieksme.Ja reiz es ierakstīju šo sūdzību, tātad bija par ko, nevis tapēc, ka man nebūtu nekā cita ar ko nodarboties. ES ejot ārā no šīs iestādes nejutos kā gaidīts klients! Lai Jums visur un vienmēr gadītos laba attieksme un nebūtu iemeslu sūdzēties :)
tāpēc telefona sarunas ir jāieraksta, lai pēc tam būtu ko iebāzt kādam sejā
Dokumentācija pie zobārsta ir obligāta. ārsts pat kartiņu nedrikst noformēt bez personas dokumenta.