РешеноARD Eoltas - Bojājumi
Labdien,
Rakstu Jums nolūkā dalīties ar savu bēdīgo pieredzi ARD Eoltas Ventspils servisa sniegtajos pakalpojumos. Ceru, ka šī zemāk aprakstītā pieredze liks citiem rūpīgāk izvērtēt kur un kādiem meistariem uzticēt savu automašīnu!
2017.gada 5.maijā nodevu savu automašīnu remonta darbu veikšanai iepriekš minētajā servisā. Cita starpā, automašīnai bija nepieciešams veikt blīvju nomaiņu eļļas filtra korpusam. Šo darbu, kuram pēc labi aprakstītas metodoloģijas ir nepieciešamas 2 stundas, Eoltas darbinieks veica 8 stundu laikā. Rezultātā biju spiests samaksāt 75eur par darbinieka visas dienas darbu. Neskaitot eļļas un blīvju nomaiņu, netika veikti citi darbi, kuri bija pieteikti. Plašāks apraksts par identiska darba veikšanas metodoloģiju un darbam nepieciešamo laiku ir atrodams šajā vietnē: http://www.pelicanparts.com/techarticles/MINI_R56/68-ENGINE-Turbocharged_Engine_Oil_Cooler_Filter_Housing_Replacing/68-ENGINE-Turbocharged_Engine_Oil_Cooler_Filter_Housing_Replacing.htm
Diemžēl šī Eoltas darbinieka veiktā darba rezultātā radās virkne problēmu:
1. Dienu pēc servisa apmeklējuma, t.i. 6.maijā tika konstatēta eļļas noplūde no kartera skrūves. Eoltas serviss šo problēmu novērsa tajā pašā dienā.
2. Nākošās nedēļas gaitā tika konstatēts, ka no logu skalotāja tvertnes noplūst šķidrums. 13. maijā, Eoltas servisā tika konstatēts, ka ir bojāts skalotāja motora korpuss - tam ir tikusi nolauzta korpusa augšējā daļa. Nodarītos bojājumus ir mēģināts slēpt, salīmējot bojāto detaļu, taču tas nav izdevies un konstrukcija neturas kopā. Papildus, skalotāja šķidrums noplūst skalotāja motoram blakus esošā trubu savienojuma vietā. Eoltas piekrita veikt bojātā motora nomaiņu. Pēc servisa pārstāvja sniegtās informācijas uz 20.05.2017., nepieciešamā detaļa ir pasūtīta un tās piegāde ir sagaidāma uz 28.05.2017.
3. 19.05.2017. Automašīnai tika veikta Tehniskā Apskate, kuras gaitā tika konstatēts, ka priekšējo lukturu tuvās gaismas nav atbilstoši noregulētas.
4. Ņemot vērā, ka šo lukturu nevajadzīga demontāža tika veikta 5.maijā ARD Eoltas servisā, šī gada 20.maijā jau atkal atgriezos servisā ar lūgumu veikt lukturu regulēšanu. Regulēšanas laikā tika konstatēts, ka vienam lukturim ir sabojāts regulēšanas mehānisms un to noregulēt nav iespējams. Pēc šī bojājuma konstatēšanas, pieņemu, apzinoties nodarīto bojājumu apmēru (viens jauns lukturis maksā sākot no 380eur, ARD Eoltas servisa pārstāvis steidzās paziņot, ka servisā ar lukturiem nekādas darbības nav veiktas, un Eoltas nekādu atbildību neuzņemsies, neskatoties uz to, ka pārstāvis bija ļoti labi informēts par to, ka automašīnai tika demontēta visa priekša, tai skaitā lukturi. Papildus, saasinoties situācijai, no manis tika pieprasīta samaksa 5 eur apmērā par lukturu regulēšanu (šo maksu samaksāju). Uzskatu, ka lukturu regulēšana ARD Eoltas mehāniķiem bija jāveic jau 05.05.2017!, kad tika atpakaļ uzstādīti nevajadzīgi demontētie lukturi. Šobrīd ir skaidri redzams, ka arī šie bojājumi ir apzināti slēpti, gaidot, kad beigsies servisā veikto remontdarbu garantija, kas ir desmit dienas.
Vēlos uzsvērt, ka 05.05., saņemot automašīnu pēc veiktajiem remontdarbiem netiku informēts nedz par skalotāju sistēmai, nedz lukturiem nodarītajiem bojājumiem!
Labdien,
Ar prieku varu paziņot, ka visas problēmas tika atrisinātas. Vēlos pateikties ARD Eoltas Ventspils veikala vadītajam S. Brenča kungam par profesionālo rīcību un pretimnākšanu visu jautājumu risināšanā.
Комментарии (3)
Iemet rēķinu ar meistara vārdu uzvārdu .
S. Brenča kunga profesionālo rīcība.
No darba ņēmēja noņēma naudu ,ļoti profesionāli :)))
Uzslava, laikam nebūtu apstākļiem piemērota.