SIA "AP-Diesel" - Drausmigs serviss
Neiesaku griezties šajā servisā !
Man bija slikta pieredze. Sazinajos ar cilveku , vajadzeja atjaunot sprauslas diesel mašīnai, pa telefonu darbinieks pastastīja, kā notiek remonts, bija ļoti laipns utt...
Izvelejos vinus, jo speja parliecinat, ka atjaunošana maksā lētāk, tāpec ka remontu taisa Daugavpili, kur zemakas darba speka izmasas, un izdevigi par letakam naudam taisit lielu apgrozijumu..
apsolija 3 dienu laika pabeigt un piezvanit. 3.dienā zvaniju pats, mani informeja, ka darbs vel nav pabeigts , esot problemas ar 2 sprauslam un ir jagaida vel.. sazinajos atkal!! pats pec 2 dienam, mani informeja, ka palika viena sprausla un darbs iet uz beigam... rit busot sprauslas Riga.. sazinajos nakamaja diena- biju loti nikns, jo darbs nebija pabeigts.. biju dusmigs, un paludzu atsutit sprauslas atpakal. lai ari viena sprausla nebija pabeigta.. nakamaja diena atbraucu pec sprauslam..
cilveks ar ko visu laiku runaju pa telefonu un kurs pienema sprauslas pirms nedelas nebija uz vietas (loti gribejas pateik vinam visu ko domaju)... un rezultats.... SPRAUSLAS atveda nesaremontetas ... VISAS!!!! es zaudeju nedelu un daudz nervus!!!
nevienam neisaku sadarboties ar siem cilvekiem.. vini var tikai pievilinat ar skaistiem vardiem, bet rezultats- zaudets laiks , pilnigi nekompetenti cilveki!!
Комментарии (21)
Nepiekrītu, biju šaja servisā, man neviens serviss Rīgā nevarēja sataisīt manu mašīnu, bet viņiem izdēvas. Ļoti kvalitātīvi, nav tik ātri, bet cik es dzirdēju par viņiem, viņi taisa mazliet īlgi, bet kvalitāte viņiem ļoti laba. Man bija VW Sharans, man visi remontēja sprauslas, es iztērēju lielu naudu, bet problēma bija vispar citur. Labs serviss, ietēiktu saviem drauģiem.!!!
iepriekšējais komentārs ir pašreklāma, kuru rakstījis Latviešu valodu slikti zinošs cilvēks, kurš strādā minētajā servisā vai ir ar to saistīts.
Mainiju sajūgu šajā servisā un teica ka pārbaudīšot sprauslas jo mašina kad auksta raustijas.
Nedēļu mainija sajūgu un pateica, ka visas sprauslas esot beigtas remonts maksā 360 ls atteicos no sprauslu remonta.
Izņemot mašīnu no servisa dega lampiņa ka nelādējot akumulatoru . Es teicu lai viņi salabo to, bet viņi atteicās un teica tikpat labi es varot pateikt, ka viņi manas riepas arī esot nodeldējuši.
Mašinas raustīšanās atrisinājās kad atradu no ligzdas izkritušu kvēlsveču vadības bloku.
ģeneratoru sataisija citā servisā, vaina bija tajā ka mainot ģeneratoru viņi bija iespiedušu vadus starp kārbu un motoru un īssavienujuma rezultātā nodega ģenerātors tas vēl +120 ls.
No sākuma šie slāvu meistari bija ļoti laipni un runāja skaidrā latviešu valodā, bet kad sāku uzstāt uz to lai sataisa ģeneratoru viņi palika nelaipni un pēkšņi aizmirsa latviešu valodu un runāja tikai krievu valodā.
Neizmantojiet šo servisu un neuzķerieties uz sākotnēji tik laipnajiem, čomiskajiem darboņiem.
Ļoti nesen arī pārliecinājos, ka šis serviss māk sačakarēt mašīnu, un veikli atšūt klientu.Baigie malači!
Столкнулся с данным сервисом, услышав рекламу на ТОП Радио. По итогу машину не сделали, напридумывали какие-то мистические проблемы. Содрали необоснованные деньги, выписав гарантийный лист, в котором толком не описанны работы и затраченный материал, а так же их цены. Итог ремонта: одна проблема вроде решена, а в замен создано еще десяток. Если все же и надумаете обратиться в данный сервис, просите доскональную диагностику, чтобы каждое действие было обозначено в бумажном виде, а так же чек на проделанную работу и затраченный материал!
На сколько уже стало известно, сами реставрацию сервис не делает, а отдает на реставрацию в другие фирмы.
Цена на работы растет в геометрической прогрессии... Видимо финансовые проблемы. От себя лично добавлю, что лучше не вестись на рекламу, а сперва обратиться в сервис фициального представителя Вашего автомобиля.
Labdien sūdzības.lv saita apmeklētājiem! Raksta sia AP-Diesel darbinieks. Iepriekš gribu pateikties cilvēkiem par izteikto kritiku! Kritika vienmēr bija, ir un būs! Tas ir labi, jo mēs strādājam. Neapmierināti cilvēki bija un būs, jo tāda tā dzīve ir. Visiem izpatikt nau iespējams, bet tiekties uz to vajag. Nemēģināšu ettaisnoties. Jo par katru neapmierinātu gadījumu katrai pusei savi komentāri. Bet par kritiku vēlreiz paldies jo tie cilvēki kas šeit atstāja savu komentāru nepalika vienaldzīgi un neklusē. Manas domas ir tādas ka 5 vai vairāki neapmierināti cilvēki uz apmierināto kopuma daudzuma (neizteikšu ciparos) tas ir labs rādītājs. Ja būtu otrādi tad nebūtu darba un mēs aizvērtos. Man nau zināma ne viena iestāde ar kuru cilvēki vienisprātis būtu apmierināti. Mēs vienmēr esam atvērti priekš dialoga. Esat laipni gaidīti kā šajā saitā tā arī pie mums servisā!
Labdien sūdzības.lv saita apmeklētājiem! Raksta sia AP-Diesel darbinieks. Iepriekš gribu pateikties cilvēkiem par izteikto kritiku! Kritika vienmēr bija, ir un būs! Tas ir labi, jo mēs strādājam. Neapmierināti cilvēki bija un būs, jo tāda tā dzīve ir. Visiem izpatikt nau iespējams, bet tiekties uz to vajag. Nemēģināšu ettaisnoties. Jo par katru neapmierinātu gadījumu katrai pusei savi komentāri. Bet par kritiku vēlreiz paldies jo tie cilvēki kas šeit atstāja savu komentāru nepalika vienaldzīgi un neklusē. Manas domas ir tādas ka 5 vai vairāki neapmierināti cilvēki uz apmierināto kopuma daudzuma (neizteikšu ciparos) tas ir labs rādītājs. Ja būtu otrādi tad nebūtu darba un mēs aizvērtos. Man nau zināma ne viena iestāde ar kuru cilvēki vienisprātis būtu apmierināti. Mēs vienmēr esam atvērti priekš dialoga. Esat laipni gaidīti kā šajā saitā tā arī pie mums servisā!
AP-Diesel, то, что Вы пишите вранью. То, что есть работа, это не говорит о том, что она производится качественно!
В НЕдобрый день обратился в данный сервис, содрали вагон денег, потому что там "сломалосьто это, и это и вот это и то тоже поменяем", а машину так толком и не сделали, возвращался в серис раз 5, иногда только до дома успевал доехать и на верёвке назад, на доделку. Где -то через неделю начали ломаться якобы заменённые запчасти, при слове гарантия рассказывалась сказочка про воду в баке (поди проверь) про песок в турбине и прочая хрень, а потому гарантии НЕТ, а за работу ЕЩЁ денег дай! (потом за адекватные деньги довели машину до ума в другом сервисе) НЕ жалко времени, нервов, денег и машины - Вам в AP-Diеsel
AP-DIesel, samij hudshij serviss. Polnostju soglashusj s komentarijami, dengi derut bewennie, a rezuljtata nolj. Da i bez 4ekov rebjata ljubjat rabotatj!
Es arī biju kārtīgi apčakarēts ap diesel servisā! Atvilku savu folsiti lai pārbaudītu kāpēc nevar piešķilt bet šie uzreiz izjaukuši visu ko varēja un pateica, ka lai mašīnu atdzīvinātu būs jāmaksā ap 1500 Ls (protams šis cipars vel var izaugt remonta laikā) bija ari izdomāta pasaciņā par to, ka mašīna galīgi izjāta un noskrējiens kārtīgi notīts, par eļļu degvielas tvertnē un kā visas sprauslas ir beigtas un tandemsūknis arī un tt…. Nolēmu aizvest uz Moler auto jo biju pircis mašīnu tur, bet APdiselisti saka, ka jāmaksā 155 Ls par problēmas izmeklējumiem!!! Kad atbraucu saņemt autiņu pasaciņa mainījusies, viņi uzreiz atzinuši ka tomēr motors ir svaigs un tām nav liela noskrējiena ….
Rezultātā: Moler Auto problēmu atrisinājuši 1100Ls kaut pēc loģikas pie oficiālā dīlera ir jābūt dārgāk! Nu un izrādās, ka eļļas bākā nemaz nebija un visas sprauslas veselas, un tandemņiks arī ….
Obrawajusj otkrito dlja vseh k Ap-diesel: Otzivi spravedlivi nas4et sdiranija deneg i ka4estva uslug.
ja toze delal u vas mawinu etim letom, Audi A4, esli pomnite, bili derganija i pereduv. Esli do remonta posle 2000 oborotov mawina letala, to estj bil effekt turbini, hotj i periodami ona vhodila v avarijnij rezhim i dergalasj, to posle remonta- etogo effekta rezkogo uzkorenija uze takogo ne bilo, a derganija vernulisj 4erez 3 dnja i so vremenem progressirovali. Prosledim logiku: do remonta dergalasj, posle remonta 3 dnja ne dergalasj i na4ala snova dergatjsa. kakoj vivod??? Proveljalsa li klapan N75 i vtoroj klapan? Proverjalisj li shlangi na predmet podsosa vozduha i sootvetstvenno derganija? ne izvestno.
Pereduv bil, diagnostika pokazala. Vi dali verdikt- polnij remont turbini s zamenoj vseh sostavljajuwih. a v 4em pri4ina polomki to? estj ku4 faktorov, kotorie vlijajut na ee rabotu, odnako mne eto tak i ostalosj neizvestnim. Kogda polu4il mashinu, ne bilo ni mastera, ni na4aljnika, ne s kogo bilo sprositj, kak edet mawina i kakov rezyltat.
Samoe interesnoe- za paru dnej do togo, kak zabral mawinu, ja dnem okolo 12.30 proezzal mimo Vashego servisa, ostanovilsa i zanes lampi Ksenona dlja zameni. zaodno hotel posmotretj kak idut raboti, udivilsa, v servise ne bilo NIKOGO iz masterov voobwe, kak i na4aljnika. Ushli na obed? Ja takoe videl vpervie. Svoej mawini v bokse ja toze ne uvidel.
Esli pri4ina derganij na 2000 oborotov eto forsunki i ih nado menjatj, to po4emu tri dnja posle remonta mawina ne dergalasj? Forsunki prosnulisj i snova zasnuli? Po4emu netu nikakogo vihlopa iz trubi? Ne isklju4eno, 4to eto ne svjazano s turbinoj, ja eto o4enj skoro vijasnju oficialjno.
no kogda ja polu4il mawinu u Vas v servise i garantiju na rabotu bez podrobnogo pere4nja rabot i ceni, s ukazaniem, 4to zamenen vozduwnij filtr( hotja ja Vam dva raza skazal, 4to menjal ego!!), stalo jasno, 4to ja tupo pereplatil denjgi. Daze esli obratitjsa v sud s etoj garantiej, budet smeh- a gde ukazano, 4to ja zaplatil eti denjgi? Prosto takova praktika, ljudi platjat bez 4ekov, glavnoe dlja nih eto ih mawina, a ne pravila, ina4e nikakih nervov ne hvatit, vdobavok bi ewe skazali za 4ek platitj PVN. No eto pervij slu4aj, gde v garantii ne ukazana daze cena. dumaju, v sude bi ja na Vashem meste skazal, 4to raboti bili provedeni bezvozmezdno:!!
Cena rabot bila 360 latov. 4to vhodilo v cenu s Vashih slov: 250 latov remont turbini, 50 latov snjatj postavitj=300 uze. dalee nado ewe 60 latov kak to razbrosatj. zamena masla. skoljko stoit litr masla i filtr? nu dopustim, latov 6. umnozhaem na 4 litra. ili 4.5.litra. dobavljaem ewe stoimostj masljanogo filtra i rabota. V solidnih servisah za zamenu masla Voobwe ne berut deneg, esli maslo menjaetsa u nih. 60 latov ne polu4aetsa. Vi togda stali govoritj, 4to ewe trubku menjatj. pri etom ne bilo jasno, celaja eta trubka, ili net. V garantii ne bilo ukazano, 4to menjalasj trubka. No ukazano, 4to menjalsa vozduwnij filtr, togda kak Vam bilo skazano, 4to on menjalsa do Vas paru nedelj nazad!
Kogda ja stal uto4njatj cenu po telefonu, 4to vhodit v 360 latov, vi ewe skazali, 4to tipa tam nado bilo trubku 15 latov, i menjatj menjatj i vozduwnij filtr, kotorij uze menjalsa., o 4em ja skazal DVA raza! i masla tipa nado bilo litrov 6 litrov, a v garantii ukazali menjwe litrov. V itoge cena 360 latov nikak ne skladivalasj. Sovershenno jasno, 4to v realjnosti Vasha garantija ni4ego ne zna4it dlja Vas. Garantija na god, odnako vnizu malenjkimi bukvami napisano= esli estj pretenzii- v te4enii 3 dnej v pisjmennom vide prislatj bumagu. Nu ne absurd? a esli boljwe 4em 3 dnja? to 4to?
Bolee togo, ja uznal, gde delalasj moja turbina, i v tom meste vipisivalasj drugaja- nastojawaja garantija na nee, s ukazaniem pri4in polomki. Vi zhe mne etu garantiju ne dali i ne ukazali ni odnoj pri4ini, po4emu proizoshla polomka. Ponjatnoe delo, togda bi ja uznal, gde delalasj turbina i uze ezdil bi tuda a ne k Vam, pereplativ za posredni4estvo. Hotja mozno bilo obratitjsa naprjamuju v Turboservis, na Piedruja ili granita naprimer. da i ne toljko tuda. Vek zhivi, vek u4isj. Tema, dumaju, ewe ne zakrita. v tom 4isle i tema PVN
Mūsu situācijā bija tā-atdevām savu auto Ap Diesel servisā, lai noskaidrotu kāpec dūmo mašīna.Mašīna nostāveja servisā diennakti un motors tika izjaukts pa sīkām detaļām.Pec tam man piezvanīja kantora galvenais Romāns un uzaicināja apskatīties mašīnu, kur, atbraucot man tika paziņots, ka mašīnas motors ir ļoti sliktā stāvoklī. Lai tiktu salabots motors, man paziņoja, ka ir nepieciešams remonts, kas izmaksās 1150 Ls. Šī cena man likās pārāk augsta, tāpc es sazinājot ar citu autoservisu, un man tika paskaidrots, ka problema ir nevis motorā, bet sprauslās. Gala rezultātā, mašīna tik salabota citā vietā, nevis par 1150ls, bet par 250ls. No Ap Diesel dervisa, mašīna man tika atgriezta nevis tādā stāvoklī kādu es viņu atdevu, bet viss motors bija eļļā, nepieskrūvta līdz galam mašīnas priekšjā daļa, nepareizi ielikti lukturi un bamperis. Romāns (galvenais šajā servisā) man paskaidroja, ka viņiem neesot automazgātuves un eļļainais motors ir mana problema.Beigās man nācās klausīties viņa rupjības, pec kā es aizbraucu prom, un mašīnu šajā servisā nelaboju.Šajā servisā cenas ir neadekvāti augstas-runā daudz, dara maz.Nevienam neiesaku tur griezties.Vadība šajā servisā ir neadekvāta un rupja.
AP-Diesel apčakarēs līdz pēdējam, TEIKS KA VISS IR JĀMAINA, bet īstenībā neko nenomainīs!!! dzinējiem liek vecas blīves, atstāj vecās skrūves, kuras otreiz būs grūti atskrūvēt! Paņem naudu par darbu, kuru nav veikuši, ja kaut ko dara, tad izdara ar ļoti zemu kvalitāti! Par jūsu Kantori darīšu zināmu visiem radiem, draugiem, paziņām.
AP-Diesel ne umejut rabotatj, moshenniki na 4uzhom gore
AP-DIESEL slikts kantoris
Skoda octavia, pojavilsa svist, podumal na turbinu, sjezdil v skoda centr, proverili diagnostiku, skazali nado polnostju menjatj turbinu, cena okolo 1000 Ls. Scol, cto dorogo, nachal iskatj, natknulsa na nih. Proveli diagnostiku, vsjo krasivo pokazali, cto da kak, pereduv mol, cena ot 160 Ls do 400 Ls. Vzjali mashinu, pozvonili, soobshili(vot udivilsa...), cto tam vsjo ploho, svist tocno iz za pereduva, mini restavracija ne podhodit, nado menjatj polnostju vse vnutrennosti+ maslo i filtri, vsjo vmeste kakih to 415 latov. Turbina v takom sluchae projdjot primerno 160 000 Km, a esli po deshovke delatj, to okolo 50 000 v luchshem sluchae.. Povjolsa, sdelal kak nado... Pozvonili, skazali, cto bili tak dobri i proverili svechi i vpusknoj kollektor, mol iz za nego tozhe mozhet svistetj. svechi v porjadke, kollektor tozhe. priehal, dali listik bez polnogo spiska rabot, bez smeti, bez cheka, za chek pitalisj vitrjasti + 21 % k cene, o chjom ranne razgovora ne bilo.. vmesto 160000 km garantija prevratilasj v ODIN!!! god, s kuchej ogovorok, ctobi oni sebja mogli obezopasitj. cherez denj svist, menee gromkij, no projavilsa snova... dumal poezhu nedeljku, poslushaju, ne videzhal, pozvonil. otdal mashinu povtorno, pozvonili vecerom, govorjat, nado chistitj vpusknoj kollektor, stoit eto ot 50 do 60 latov. na vopros kak smotreli do etogo, vnjatno ne otvetili. Boljshe im mashinu ne doverju i vam ne sovetuju, chuvstvuju sebja obmanutim, a problema chastichno ostalasj. Sovet obrashajtes v ofic servis svoego avto, po krajnej mere dlja diagnostiki. Zhalj ne dodumalsa pochitatj otzivi ranee, dumaju ne odin ja takoj, no ot etogo ne legche... Vsem udachi!
Jā kantoris uz "urrā", cenas slimi augstas. Ar savām motora problēmām pie viņiem griezos vairākas reizes, rezutlātā izteŗēta kaudze naudas, neatrisināta problēma, rezultātā vairs neceļ klausuli. Vadītājs ir Romāns kas ir arī lielais stāstnieks par to, cik daudz ir jāremontē. Iesaku VID veikt pārbaudes, jo čeku nevienu tā arī neesmu saņēmis...
Добавлю ещё один негативный отзыв.
После непройденного ТО по проблеме (несоответствующие обороты двигателя) обратился к ним на дизельном авто.
Посмотрели машину, посмотрели и на меня. Поняли, что я практически ничего не понимаю в дизелях и показали мне, что машина у меня.. требует серьезного ремонта по части двигателя. Турбину - в ремонт или на замену, ТНВД - в ремонт или на замену, и т.д. Сумма более 1000 евро получилась. Показали мне кое-какие доказательства своей правоты. Но.. опять же, т.к. мало что понимаю в дизельных двигателях, поспорить с ними не смог. Подключили машину к компьютеру. Это параметр не тот, другой параметр не тот. А распечатку результатов диагностики мне так и не дали.
В итоге, поняв, что меня обманывают поехал в другой сервис. Далее мою машину проверял Rolis. В этот раз стал умнее, и поискал место с хорошими отзывами. За диагностику и замену воздушного фильтра двигателя оплатил 70 евро. В Rolis мне популярно объяснили, что теперь с машиной все в порядке, можно смело ехать на ТО. Проблем с прохождением не будет. По распечатанным параметрам диагностики - все в норме. Парень, который проверял мою машину, сказал, что похоже, кто-то ковырялся в машине и настоятельно порекомендовал к этому "мастеру" больше не обращаться. Также выяснилось, что и на ТО меня похоже надули. В заключении CSDD написано - что "обороты мотора несоответствующие" - а какие именно - не указано.
После всего этого я прогазовал машину на трассе, промыл глушитель на мойке, выстрелив всю сажу, что там была, и спокойно поехал на ТО. Которое благополучно прошел. РУгаться в CSDD по поводу того, что меня опрокинули в первый раз при прохождении - не было времени.
Вывод следующий - в такие канторы, как AP-Diesel - ни ногой! Причем таких "умельцев" как они - предостаточно.
Видят, что человек некомпетентный - и понеслась!
Сам для себя определил, что лучше не экономить и отдавать машину на ремонт в проверенные уважаемые места!
Ну и матчасть, естественно, нужно знать!
Dobrij denj. U menja bila takaja ze beda s etim Ap-Diesel. Ma6ina Passat b6 2006g PD. Tri goda nazad bila priobretena i zimaj stala djordatsja na hodu. Sam nahozusj v Jelgave. Proehal po servisam, skazali beda v forsunkah. V Jelgave ne remontirujut. Otpravili v Rigu. Ja sam snjal forsunki i na4al izu4atj servisi rigi gde proizvodjat diagnostiku takovih. I natknulsja na zlo6asnij Ap-diesel v kotorom kak potom okazalosj rabotajut 3.14darasi. Skazali vezi forsi na diagnostiku. Privjoz. Delali nedelju. Okazalosj dve mozno otristavrirovatj a dve net (forsunki Siemens), no nado k nim ma6inu prignatj. Pota6il na galstuke tuda svoj avto. Spustja nedelju mne ejo sdelali. Itog: 2 novie forsunki, 2 restavrirovannie, promivka toplivnoj sistemi i e6o kakaja to fignja, s menja vzjali 1200 ls(togda e6o lati bili). Proezdil ja rovno 10 dnej i vstal. Zvonju im mol tak i tak. Otvet: vezi ma6inu k nam. Nakrilasj restavrirovannaja forsunka. Menjaj ma6inu ina4e etot gemoroj navsegda. A kuda menjatj esli toljko kupil i uze 1200ls vlozil. Prinjal re6enie o zamene restavrirovannih na novie i zamenu 6lejfa provodov k forsunkam. Opjatj nedelju ili bolj6e be ma6ini + e6o porjadka 800 ls. Sdelali, zabral lasto4ku i ezdil ne mog naradovatsja. No ne dolgo. Po4ti god otjezdil i snova "zdravstvujte". Opjatj umerla. Zvonju im, trubku ne berut. Delo bilo pered novim godom. A do etogo kogda ezdil sprosil u nih, mol tak i tak mne skazali 4to u oficala menjajutsja po garantii forsunki. Na 4to oni mne otvetili 4to na moi forsunki eto ne rasprostranjaetsja. Vot eli bi u tebja bili bi Bosch forsunki to togda da. Odnim slovom RAZVELI. Nikomu ne sovetuju k nim obra6atsja. Govorjat krasivie slova a tolku malo!!! Nikakih 4ekov. Toka raspe4atka o zamene forsunok i promivke toplivnoj sistemi bez ukazanija kakih libo nomerov forsunok.
V itoge pozvonil oficialu, skazali da, na va6ej ma6ine menjaem po garantii. Dogovorilsja, prignal ma6inu i 4erez 2.5 4asa zabral. Absoljutno besplatno pomenjali vse forsunki i 6lejf provodov. Za 4to oficialam ogromnoe spasibo!