РешеноAnri Beauty Salon - Krāpšana
Ziemas laikos, kad nav pieejama saule izmantoju solārija pakalpojumus.
Skaistumkopšanas salons "anri" āgenskalnā piedāvā šo iespēju.
Iegādājos solarija abonementu 50€ vērtībā un sāku apmeklēt solariju 10.01.18.
Par laimi paņēmu čeku, uz ko savādā kārtā man norādīja"tas nav vajadzīgs", kontekstu nesapratu, bet kam gan negadās izteikt kaut ko muļķīgu.
Gāju uz solāriju ik pēc dienas, un tā esmu rīkojies jau agrāk citos solarijos. Ir 27.01.18 un manas rokas vēl aizvien izskatās neiesauļotas. Piebildīšu, ka pirmās 2x apmeklēju pa 10 minūtēm stāvošo, kurš izskatās, ka nekad nav redzējis ģenerālo tīrīšanu, paceļot galvu uz augšu var redzēt ventilatora netirumu kušķus, kas karājas virs galvas! Otrajā reizē taja pat solārijā pavadīju 30 minūtes, ne sauļojoties, jo spiežot start pogu solārijs nereageja. Nācās ģērbties atpakaļ, iet to paziņot administratorei un atkal ģērbties nost, kas saulosanas kremu visu jau noslauka un kavē laiku! Arī tad tas nestradaja kā nakas uzreiz, bet tikai pēc pogas spaidisanas aizgāja.
Tad arī pārgāju uz stiprāku 990 modeli, guļošo. 9 minūtes ,10 ,12,12. Jebkurā citā solārijā mana āda būtu izteikti brūna, jo esmu jutīgas ādas tips.
Rokas baltas! Vienīgais kas nedaudz iesaulojusies ir seja. Šodien ejot uz solariju jautāju solariju pasrs, kad pēdējo reizi mainītas lampas uz ko administratore nereaģēja. Pēc paskaidrojuma sniegšanas, ka vēlos neizmantoto naudu atpakaļ, man iedeva tālruni kura otrā galā bija īpašniece. Viņas prāt es par maz esmu sauļojies! Kas ir apsurds! Šodien ir sestdiena un man jāgaida līdz ceturtdienai, kad viņa ieradīsies, lai izruantu situaciju. Arī caur tālruni jautajot pēc solarija pases man tika atbildēts, ka solarija iedegums nav atkarīgs no lampu maiņas! Līdz ceturtdienai būšu iesniedzis visus lugumus uzsākt pārbaudes šajā uzņēmumā un tad jau redzēsim, vai viss tik tiešām ir kārtībā, un tās ir tikai manas iedomas.
Sūdzība ir atrisināta bez starpgadījumiem. Salona īpašniece vairākkārtēji atvainojās un pati bija dziļi sašutusi par radušos situāciju. Neiztērētā starpsumma tika atgriezta bez kavēšanās un sniegti pamatoti paskaidrojumi, uzklausīts mans viedoklis un izrādīta cieņa.
Novēlu salona "Anri" īpašniecei atrast daudz patīkamāku administratori, kura pratīs risināt nestandarta situācijas patstāvīgi un klientam nebūs jāgaida līdz ieradīsies pati īpašniece.
Ceru uz turpmāku sadarbību.
Ar cieņu, Kalvis.
Комментарии (1)
Nu vnk. super. Redzams saimniece tomēr ar smadzenēm. Atvainojos ja varbūt tik skarbi,bet tagad realitāte ir šāda, kamēr neizsauc obxesu, tikmēr visiem viss ir pie "kājas". Bet redzams saimniecei tomēr nav vienaldzīgs savs bizness un reputācija par ko tiem "nizkij poklon".