Andelemandele.lv - krāpšana, portāla bezdarbība
Portāla administrācija akceptē tikai pozitīvas atsauksmes.
Bet tā jūs nekad neuzzināsiet vai otrā galā ir godīgs cilvēks vai krāpnieks. Mani apkrāpa.
Pirku preci caur pakomātiem, par kuru pārdevēja deva nekorektu informāciju. Konkrēti man ir alerģija un es šo preci nevaru valkāt. Vērsos pie pārdevējas, viņa apsolīja atdot naudu, bet uz tikšanos neatnāca. Tad telefoniski izlamāja.
Vēlējos par šo gadījumu informēt citus pircējus, lai neiekrīt, bet negatīvas atsauksmes netiek pieņemtas.
Ļoti žēl, ka dažu krāpnieku dēļ nevar notikt tirdzniecība pa pastu. varbūt pats biju vainīgs, jo pārdevēja neminēja savu uzvērdu, nepublicēja bildi un arī jāpārskaita bija caur citu cilvēku.
Bet šeit sūdzos par portāla administrāciju - 3 reizes rakstīju Adelemandele.lv administrācijai, bet tā šo jautājumu ignorē.
Tāpēc pērciet tikai no rokas, nekādā gadījumā caur pakomātiem.
Комментарии (5)
Ja ir alerģijas, pārdevēji jau nav par to informēti.
Sūdzības autoram būtu jāiepērkas tikai klātienē veikalā, kur darbojas preces atgriešanas politika
Diezgan nekorekta pircēja rīcība. Priecājos, ka admini aizstāv pārdevējus no šādiem neadekvātiem pircējiem.
Andelemandele administrācija visus sava portāla lietotājus uzskata par nullēm, jo savas augstprātības dēļ JEBKURŠ lūgums tiek noraidīts, pat to neizvērtējot.
Interesanti, ko gan noraidīja neizvērtējot :)
nu nē, man gan ir pozitīva pieredze ar šī portāla administrāciju, divas reizes kontaktējos, burtiski dažu stundu laikā saņēmu izsmeļošas atbildes kā tā var palīdzēt kā nevar... nu ko jūs gribat no tām "nabaga" meitenēm, ne viņas policistes, ne detektīves, ne kādastur "risinātājas" kā vienā krievu šovā... vienreiz sanāca uzrauties uz vienu šķietami aizdomīgu pārdevēju, bet tā saprata ka ar manīm nekādi "joki neies krastā" ātri paziņoja ka prece jau ir pārdota... katram pircējam pašam ar kautkādutur sesto maņu tai "andelē" jāsajūt savs iespējamais krāpnieks...;-)
God. Pēteris 626 un citi interesenti!
Pirms publicēt šādas sūdzības, iesakām tomēr pārbaudīt informācijas patiesumu. Atsauksme, par kuru rakstāt, IR apstiprināta. Šajā gadījuma gan atsauksme tika apstiprināta tikai tādēļ, ka pārdevēja neieradās uz sarunāto atkārtoto tikšanos. Dažkārt dažu atsauksmju pievienošana ir jāizvērtē ilgāk, jo šajā gadījumā domas dalījās.
Portāla administrācija patur tiesības neapstiprināt sekojošas negatīvas atsauksmes:
- atsauksme pievienota par nenotikušu darījumu;
- atsauksmē iztrūkst paskaidrojums;
- darījums tika veikts klātienē un neatbilstības tiek konstatētas pēc kāda laika (šajā gadījumā preces stāvokli ir jāizvērtē uzreiz pārdevējam klāt esot, ja vien nav vienošanās par citu);
- atsauksmi ievieto par darījumu, kad pircējs pārdomā/neder/nepatīk un pieprasa atgriezt naudu;
- atsauksmes, kurās ir pievienoti personu identificējoša informācija, rupjības vai cita aizvainojoša informācija.
Katra negatīvā atsauksme tiek pārbaudīta un izvērtēta.
Vēlamies tomēr uzsvērt, ka darījumi, kas tiek veikti starp privātpersonām, ir ļoti rūpīgi jāizvērtē, jo šādos darījumos nepastāv preču atgriešana, izņemot, ja par to vienojas pirms darījuma noslēgšanas. Tēmas autoram rekomendējam padomāt vai viņam vispār der iepirkšanās attālināti, it sevišķi ja ir kādu materiālu nepanesamība.
- atbilde Flavia
Diemžēl mums nav informācijas par ko konkrēti šeit raksti. Katrs ieteikums tiek izvērtēts, tomēr jāņem vērā, ka vienas personas ieteikums ne vienmēr ir izdevīgs visiem portāla lietotājiem. Dažkārt saņemam arī ieteikumus, kas ir pretrunā portāla ideoloģijai. Saprotam, ka atteikumu saņemti ir nepatīkami, tomēr ne vienmēr visiem var izpatikt. :) Vienmēr pastāv izvēles iespējas.
AndeleMandele adminstrācija