Amserv Krasta - Slikts klientu serviss
Vairāk kā 2 nedēļu laikā esmu pārliecinājies, ka Amserv Krasta nerūp savi klienti. Pēc manas sūdzības nosūtīšanas tā arī neviens no Amserv Krasta neuzskatīja par vajadzīgu sazināties ar mani, kaut vai ķeksīša pēc, līdz ar ko secinu uzņēmums nemācās no savām kļūdām, tāpēc nolēmu šeit publicēt vēstuli, ko uzrakstīju Amserv Krasta. Cerams, kādam nākotnē noderēs manis rakstītais, un izvairīsies no līdzīgas situācijas.
Vēstules teksts:
Labdien,
šeit raksta Jums ļoti neapmierināts klients, bet par visu pēc kārtas.
Pagājušās nedēļas beigās ap 13.oktobrī pieteicu mašīnu diagnostikai, kad runāju ar servisa konsultantu izstāstīju viņam, ka man uz auto paneļa deg 2 simboli, un interesējos cik varētu maksāt diagnostika, lai noskaidrotu šo problēmu cēloni. Man pateica, ka pilna diagnostika maksās 65 EUR. Es vēl minēju, ka pie Opel dīleriem Pārdaugavā identisks pakalpojums maksā 45 EUR, uz ko man konsultants atbildēja, ka šai diagnostikai nav laika ierobežojuma, respektīvi meistars strādās līdz atradīs defektu, kas man likās normāli un pieteicu auto uz diagnostiku 18.oktobrī.
18.oktobrī automašīnu pieņēma cits servisa konsultants. Man neienāca prāta, ka vēlreiz būtu nepieciešams saskaņot cenas. Nododot mašīnu konsultants man arī nepateica cik maksās pakalpojums. Vai tad cena var atšķirties atkarībā no konsultanta, ne taču. Vismaz tā domāju es. Liels bija mans pārsteigums, kad es atnācu pēc automašīnas un izrādījās, ka man ir jāmaksā 100 EUR, uz jautājumu, kāpēc? Man paskaidroja, ka katras lampiņas paneļa defekta noteikšana izmaksās 65EUR, un ka man jau tā cena esot nolaista. Izdevās nokaulēt līdz 95EUR, ko arī samaksāju, bet rūgtuma sajūta sirdī palika, es sajutos piekrāpts, pabijis "žuļiku" kantorī.
Ar servisa meistaru paveikto darbu esmu apmierināts, bet to nevar teikt par servisa konsultantiem. Kā var būt tā, ka viens konsultants saka ka būs jāmaksā viena summa, bet beigās izrādās pie cita konsultanta pavisam cita summa, un šeit nav runa par neparedzētiem izdevumiem, kas varēja Amserv rasties, jo veicamo darbu apjoms bija nemainīgs. Man nebūtu iebildu maksāt 100, 200 EUR vai vēl vairāk, ja mēs par šādu summu būtu iepriekš vienojušies. Savukārt, pie auto saņemšanas uzzinot, ka summa ir palielinājusies ir pilnībā nepieņemami.
Vēlreiz atkārtošos man nav iebildumi par pakalpojuma cenu, bet gan pret to ka tā tika mainīta.
Ieteikums nākotnei, ne tāpēc, ka man rūp Amserv reputācija, bet negribu, lai citi klienti nonāktu līdzīgā situācija. Katram klientam pirms auto nodošanas iepazīstināt viņu ar sagaidāmajām izmaksām. Tas Jums neprasīs papildus ieguldījumus, un klienti zinās uz ko parakstās.
Esmu no tiem neapmierinātajiem klientiem, kurš pa savu slikto pieredzi izstāstīs vēl 10 cilvēkiem un vairs neatgriezīsies.
p.s. Stāsta varoņiem ir arī savi vārdi, viņu fotogrāfijas var redzēt mājaslapā.
Добавить комментарий