Amserv Krasta - Neizdarīts darbs un sazīmētas tāmes
Biju nolēmis savu, nu jau 12 gadus veco, auto vest uz Amserv Krasta ielā, Rīgā, ar domu, ka tādam servisam jābūt uzticamam un darbam jābūt kvalitatīvi padarītam. Servisā ierados ar lūgumu nomainīt bremžu diskus un klučus, nomainīt motoreļļu un visus nepieciešamos filtrus, ritošajai daļai nomainīt bukses un gadījumā, ja servisā apskatot auto vēl kas būtu darāms, tad, lai to arī dara. Kad ierados pēc auto, servisa pieņēmējs Ģirts Brīniņš ar smaidu sejā paziņoja, kas viss prasītais darbs ir izdarīts esot vēl tikai bijis jāmaina vārstu vāks. Tas mani mazliet biedēja, bet neko darīt, ja bija jāmaina tad bija. Tāmē bija diezgan lieli cipari, katrā ziņā neesmu no tiem, kas skaita katru kapeiku, bet tas tiešām bija dārgi. Bet neko darīt, apziņa, ka ar auto tehniski nu viss ir kartībā, bija mierinoša. Minētie remontdarbi notika 2013.gada pavasarī, ja nemaldos maija mēneša sākumā. Ar auto braukts ļoti reti, mēnesī, apmēram, rupji rēķinot 1500 km. Tā paša gada augustā, panelī parādījās eļļas signāls, pie auksta motora no motortelpas ik pa laikam bija novērojami pelēki dūmi un salonā arī tas bija jūtams. Motoram iesilstot dūmi pazuda. Pārbaudīju eļļas līmeni, tas bija zem normas un pilnīgi melns. Kā arī braucot ar atvērtu logu, pie nelieliem ceļa nelīdzenumiem no ritošās daļas bija dzirdama neliela metāliska skaņa, kas liecināja, ka tur tomēr vēljoprojām nav kaut kas kārtībā. Bremzēm bija dzirdama čīkstoņa, pieņēmu to kā īslaicīgu normu jauniem diskiem un klučiem, kamēr "iebrauksies" tā teikt. Taču ņemot vērā visu to, es joprojām negribēju ticēt, ka serviss kaut ko nebūtu izdarījis tā, kā to vajadzēja izdarīt, tādēļ paļāvos uz domu, ka tās noteikti ir citas vainas, kas pēkšņi parādījušās, jo auto tomēr nav no jaunajiem, kaut arī auto tiek saudzēts un tiek izmantots tikai vasaras sezonā. Pienāca rudens un auto tikai ieziemots garāžā. Tagad 2014.gada aprīlī tas atkal tika izvilkts no garāžas. Taču šogad nolēmu caur pazīšanos auto vest pie tā saucamā "kaktu meistara" ar tiešām ļoti labi reputāciju. Un tad atklājās patiesība. Vārstu vāks nav bijis manīts, bet gan tikai vārstu blīve, vārstu vāks atpakaļ uzlikts nepareizi, nav bijis ielikts vietā, ir bijusi šķirba pa kuru eļļa tecējusi ārā, kā rezultātā bijuši dūmi. Eļļa bija kārtām piedegusi pie motora izplūdes trubām un ne tikai. Es protams samaksāju par visu vārsta vāku un tā nomaiņu. Degvielas filtrs, gaisa filtrs un salona filtrs vispār nav bijis mainīts, par to bija samaksāts. Bremžu diski un kluči bija nomainīti, bet kaut kādas tur sīkas atsperes, kas laikam atbild par to, lai bremžu kluči pēc bremzēšanas atlaistos no diska, nav bijušas nomainītas, kādēļ arī bija bremžu čīkstoņa. Pēc "kaktu meistara" darbošanās dūmi pazuda, čīkstoņa pazuda, un auto "skrien" ļoti labi. Un vēl, biju nopircis jaunas vasaras riepas, devos uz citu servisu tās nomainīt un veikt riteņu savērsumu. Pie "kaktu meistara" to nevarēja izdarīt, jo viņam nebija vajadzīgais tehniskais nodrošinājums. Tur atklājās, ka savirzi nevar veikt, jo aizmugurējā tilta 4 bukses ir jāmaina un priekšējā tilta 2 bukses pilnīgi beigtas. Pat ar rokām kustinot riteni bija redzama brīvkustība. Jāpiebilst, ka auto tiešām tiek maksimāli saudzēts un braukts gandrīz tikai pa asfaltu, reti kad pa zemes ceļu un pat tad ļoti saudzīgā režīmā. Pilnīgi neiespējami, ka būtu tās nobraucis no 2013.gada maija līdz 2013.gada oktobrim, kad auto tika ieziemots. Bet par buksēm un darbu tika samaksāts. Protams pierādīt neko vairs nevaru, papīru man vairs nav, bet stāsts tiešām ir patiess. Diezgan smagi jūtos "apčakarēts", briesmīga pieredze. Nezinu vai visi Amserv Krasta servisa meistari piekopj tādu praksi, vai pats salons ir neuzticams, bet Ģirts Brīniņs, manā skatījumā, ir viltīgs melis un krāpnieks, jo viņš bija servisa pieņēmējs un domāju, ka arī atbildīgs par darbiem. Tā kā tā, esiet uzmanīgi ar to servisu!
Комментарии (2)
Nezinu par konkrēto personu, bet arī es neuzticos vairs "Amserv Motors" Krasta 66.
No sākuma mašīnas graboņā, čīkstēšanā utt. vainoju Peougeot 2008 modeli, bet tagad nākas secināt, ka tieši Amserv Motors servisa neprofesionalitāte ir bijis tam iemesls.
Pirmkārt, jau kopš iegādes brīža mašīnai čīkst bremzes. Vainoja it kā bremžu klučus, gada jubilejā ar nobraukumu mazāk nekā 20000 km tos nomainīju, bet, protams, čīkstēšana nerimās. Tomēr tas jau būtu mazākais defekts - braucu un čīkstu pie katra luksafora, bet nekas!
Otrkārt, tagad jau pagājuši gandrīz trīs gadi. Mašīna grab.. Aizvedot uz pēdējo apskati pirms garantijas laika beigām Amserv Motorā, man paziņoja, ka ir jāmaina priekšējie amortizatori un atbalsta gultņi, kas maksās gandrīz 500 eiro, un garantija to nesedz. Protams, summa liela, tāpēc nolēmu doties uz citu servisu, jo šis man ir par dārgu. Tur cena tika nosaukta divreiz mazāka, kas nav nekāds brīnums, biju gatava doties remontēt, bet, apskatot automašinu šajā servisā, izrādījās, ka amortizatori un gultņi ir pilnīgi veseli un ka jāmaina ir tikai kāda detaļa, kas man izmaksāja 70 eiro.
Kas notika Amserv Motorā? Kas tas bija? Visticamāk, apzināta krāpšana.
Neiesaku nevienam neko pirkt šajā salonā un neuzticēt savas automašīnas servisam, bet, ja dodaties, neuzticieties akli un pārbaudiet!
Ja jūs pierakstāties pie ārsta un kavējat vairāk kā 5 min pēc pieraksta laiks arī varētu būt anulēts ,bet AMSERV motors pieņemšana neskatoties uz mehāniķu neapmierinātību jūs tomēr pieņem un mehāniķim pa galvu pa kaklu ir jāmeklē kašķi jo pēc pieraksta nākamais klients ir atbraucis laicīgi un arī grib izdarīt paredzams darbus! Mehāniķis arī ir cilvēks un arīdzanuz sestdienu vakaros ārsts jūsu mašīnai! Tā kā par kvalitāti bieži ir vainīgi paši klienti! Tā kā ierodoties pat laicīgi pat ātrāk laiks priekš jūsu auto tiks veltīts lielāks!