Amigo - Krāpšana
Lietoju Amigo pēcapmaksas karti un vairākas reizes kad papildinu kredītu pa 1€ automātiski pieslēdzas tarifs 100 mb uz mēnesi, bet es neko tādu vispār nekad neesmu lietojis. Man nav arī pieslēgts lai automātiski pieslēdzas šis nekam nederīgais tarifs,jo vienmēr tas nepieslēdzas, tas notiek periodiski. Uzskatu to par krāpšanu, jo es zaudēju 1€par katru šādu reizi un zvanot uz Amigo vińi atbild ka naudu atpakaļ nevaru saņemt un iesaka tikai atslēgt to lai automātiski nepieslēdzas šis tarifs, bet atkārtošos MAN VIŅŠ NAV PIESLĒGTS.
Комментарии (14)
nu, kaut kā jau ir gan pieslēgts. nu neslēdz operatori mistiku klāt
Kā ta neslēdz. Kā iztērē limitu tā ļauj izmantot internetu tālāk bez iespējas to nobloķēt. A ja nu kāda aplikācija sāk nekontrolēti ģenerēt trafiku ko tad?
Nezinu ko un vai citiem ļauj lietot tālāk, bet man, kā beidzas interneta apjoms, vairs nav iespējams to turpināt lietot, ja vien pats manuāli nepalielinu interneta apjomu.
nobloķēt vajag tālrunī, nevis gaidīt, ka operators uzminēs katra indivīda vēlmes
Lietoju Amigo pēcapmaksas karti jau kādus 5 gadus, un nekad neesmu saņēmis nepamatotu rēķinu.
Es arī lietoju Amigo vairākus gadus, bet šis nr. ir iegādāts pirms pus gada. Un ja jau ir pieslēgts tad kapēc katru reizi tas tarifs nepieslēdzas?
Teikšu atklāti, ka es īsti nesaprotu jūsu situāciju un par kādu kredīta papildināšanu jūs runājat. Man pēcapmaksas karte un kredīta papildināšana neiet kopā - nesaprotu par kādu kredītu iet runa. Es zinu, ka savam tarifam varu pieslēgt papildus internetu, ko arī izmantoju, un maksāju tik cik esmu pieslēdzis, un jā, tas man katru mēnesi saglabājas, ja neesmu aizsūtījis īsziņu, ka vēlos citu apjomu, vai nevēlos vispār.
Ar kredīta papildināšanu domāju priekšapmaksas kartes papildināšanu, nezinu kā savādāk nosaukt.
Es arī lietoju internetu dienai, sūtu itd uz 1688. Bet ir reizes kad es papildinu kontu par vismaz 99centiem tā man uzreiz nońemas visa nauda un atnāk sms ka ir pieslēgts internets mēnesim kas ir 100mb un reāli pietiek 1h. :D
Un šo tarifu es neesmu nekad pieslēdzis un kur nu vel sūtijis sms lai tas pieslēdzas automātiski.
Tad es vēl vairāk nesaprotu - sūdzībā minēts par pēcapmaksu, tagad runājat par priekšapmaksu. Kas tad jums galu galā ir? Jebkurā gadījumā, ja jums ir priekšapmaksa, tad šajā jautājumā man nav pieredzes, jo es lietoju pēcapmaksu, ar kuru problēmas nekad nav bijušas. Bet tādā gadījumā nevajag rakstīt nepamatotas sūdzības, pieminot pēcapmaksu, ja ar to jums nav nekāda sakara.
Priekšapmaksu lietoju. Nevaru tekstu izlabot. Kāda starpība operators jau ir viens gan priekšapmaksai gan pēcapmaksai.
Operators viens, bet pakalpojums cits. Pēc sūdzības nevar viennozīmīgi noteikt vai problēma ir Amigo pakalpojumā vai sliktās komunikācijas prasmēs (iespējams, abpusējās?).
Kādās komunikacijas prasmēs? Man neviens nezvanija un nejautāja pirms atsutija sms kad pieslēgts kkāds pakalpojums kuru nekad neesmu sūtijis.
Un šis nav viss. Kādus divus mēnešus atpakaĺ papildināju kontu 2 reizes internetbankā. Nauda no bankas konta pazuda, bet kartes konts nepapildinājās. Pēc nedēĺas nauda tika atskaitìta atpakaĺ uz bankas kontu ar norādi ka bijusi kkāda kĺūda.
Un pirms divām nedēĺām kad kārtējo reizi pieslēdzu internetu dienai, naudu nońėma bet internets vnk negāja. Kā ieeju internetā atnąk sms ka internets dienai ir beidzies, nu neko aizsutu atkal sms lai pieslēgtu un atnāk sms ka internets dienai jau ir pieslēgts :D toreiz zvaniju vińiem vairākas reizes solija un solija kĺūmi novērst . 2! dienas internets negāja un pēc nedēĺas atskaitija man tos 50centus atpakaĺ kartes kontā.
Tā kā šis viss notiek tikai ar šo karti un tas jau vairs nav normāli.
Ir man arī otrs amigo nr. tam viss ir kārtībā.