www.sudzibas.lv AM-PM.lv / SIA Albarex Klientu maldināšana un garantijas saistību nepildīšana

AM-PM.lv / SIA Albarex - Klientu maldināšana un garantijas saistību nepildīšana

Kontakts ar šo interneta veikalu sākās jau vasarā. Nopirku datoru, savāktu no komponentēm, kuru vidū arī stāsta varone videokarte. (Piegādāja 3 dienas vēlāk, nekā runāts.) Mājās atvedot, izrādījās ka videokarte ir ar defektu, kurš atklājās palaižot jebkuru 3d aplikāciju. Vedu karti uz garantijas remontu uz firmu. Divas nedēļas ne miņas, tad teica, ka gatavs. Pārbaudot karti, atklājās identisks defekts, t.i. nekas nav darīts. Vedu atpakaļ. Šoreiz divas nedēļas baroja ar "zavtrakiem" (zavtra - rīt), beigās teica, ka viss apnicis, dos vietā cita ražotāja videokarti ar identisku čipu. Paņēmu, neskatoties uz to, ka šai kartei atšķirībā no iegādātās nebija ventilatora apgriezienu pielāgošanas atkarībā no slodzes. Labi.

Decembrī videokarte atkal nomira, mēnesi vajadzēja, lai to man pateiktu, atkal zavtra, zavtra. Tagad remontu nepodlezhit, jāizvēlas cita attiecīgajā cenu diapazonā. Cenu diapazonā nekā jēdzīga nav, tagad man piedāvā gaidīt vēl mēnesi pusotra, lai saņemtu vecajai identisku karti, vai ņemt mazjaudīgāku. Teicu, ka gribu naudu atpakaļ, un tagad joprojām man saka - vēlāk, jāsaskaņo ar servisu.

Nepērciet lūdzu šinī veikalā neko, jo saskarsieties ar sliktu apkalpošanu un klienta vazāšanu aiz deguna.

K

Комментарии (4)

K karlis 12.04.2008

Ko tu šeit melo? Tu visos sajtos vienu un to pašu uzrakstīji! Neklauseties vinu. Murgs pilnais. Nekad mums nebija tada klienta.

A Andris 29.08.2008

Nezinu kas jums tur ir bijis vai nav bijis bet nu personīgi varu apgalvot cepuri nost šī iveikala priekšā..
ir tāds teiciens: Vīrs un vārds
tad nu tieši šis teiciens ir piedēvējams konkrētai firmai nu un protams tās darbiniekiem...
divai reizes pirku un abas perfekti...

M Māris 15.06.2009

Pilnīgi piekrītu raksta autoram!
Man ir kas līdzīgs ar ledusskapi, šitie klauni jau man mēnesi nevar atdot naudu, tagad sāku apsvērt iespēju iesūdzēt par krāpšanu, lai citiem nečakarē prātu.
Tā, ka tiešām labāk nepērciet neko!

I Igors 14.08.2009

Piekrītu sūdzībai pilnībā.
3 mēnešus atpakaļ nopirku dārgu NOKIA telefonu, izrādījās ar defektu. Uz sūdzību neatbildēja, pretenzija iesniegta PTAC un turpmāk tiks iesniegta tiesā.
Šādus kantorus, kas vazā ļaunprātīgi tautu aiz deguna ir jātiesā...

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы