Alpino Pērle ārstu prakse - Neklātienes komunikācija ar reģistratūras darbinieci
Neklātienes komunikācija ar |Alpino Pērle reģistratūras darbinieci - lielisks paraugs tam, lai klients negribētu atgriezties.
Piesakot vizīti pie ārsta elektroniski, viņa atzvana un apgalvo, ka tā taču ir ērtāk. Nē, man tā nav ērtāk, jo ne man ir laiks sarunai ar viņu, ne iespēja pierakstīt.
Atbildot uz e-pastiem, viņa raksta pilnīgi jaunu e-pastu, kā rezultātā pazaudē iepriekšējo informāciju, arī pašas rakstīto, un pieraksta uz citu datumu!
Un kronis visam, ievietojot informāciju Facebook par ārstu darba laikiem un saņemot par to precizējušus jautājumus, viņa atzvanot vaicā, KĀPĒC jūs rakstāt Facebook. Nu iespējams tāpēc, ka pēc plkst. 22:00, kad es to izlasīju, neviens uz zvanu neatbildētu :D
Ilgus gadus esmu bijusi šīs prakses kliente, tomēr laikam ir laiks meklēt citus ārstus.
Patiesības labad jāpiebilst, ka klātienē šī reģistratore ir neticams saulstariņš.
Комментарии (9)
Es šaubos, ka ārstu prakse dziļi skums pēc šāda klienta..
Protams, neskums. Jebkurām uzņēmumam tīkamāks klients ir tāds, kurš līdzīgi kā Dainis skaistās vasaras dienas pavada, rakstot komentārus šajā portālā.
Nu pilnīga :D
Reģistratores - saulesstariņi parasti ir dziļi neaptēstas,tas tā, personīgais novērojums.
Nevaru objektīvi spriest :)) tomēr šī meitene rēķinus u.c. dokumentus izraksta korekti un klātienē ir ļoti patīkama saskarsmē.
tās dāmas laikam īsti nesaprot internetu, zvanīt drošāk :)
Iespējams, bet es savā darba laikā ne vienmēr varu runāt pa telefonu par privātām lietām. Dāmai vizuāli šķiet ir ne vairāk kā 25 gadi, es iedomājos, ka šajā vecumā ar internetu u.c. tehnoloģijām ir uz "tu". :)
Nu bet ne velti šobrīd pasaulē ir ļoti pieprasīti klientu apkalpošanas kultūras semināri un apmācības.
"Piesakot vizīti pie ārsta elektroniski, viņa atzvana un apgalvo, ka tā taču ir ērtāk. Nē, man tā nav ērtāk, jo ne man ir laiks sarunai ar viņu, ne iespēja pierakstīt. "
Šī sūdzība šķiet ļoti smieklīga un nevajadzīga, jo Jūs pati aktīvi atbildat uz visiem komentāriem, un sekojat līdzi sarakstei zem šīs sūdzības. Cik daudz uzmanības, Jūs varat veltīt savam darbam, ja nav laika atbildēt uz zvanu, taču ir laiks visu dienu sekot šai sūdzībai un atbildēt uz VISIEM komentāriem? :)
Smieklīgi, ka dāma uzsver, cik aizņemta ir un nevar sarunāties pa telefonu, bet sëž šajā portālā un cītīgi atbild visiem komentētājiem. Alpino pērlei reāli noveicās, ka jūs vairs viņu ar savām murgainajām prasībām neapgrùtināsiet.
Šitādas trakas bābas nevienam uzņēmumam par klientēm nav vajadzīgas.