www.sudzibas.lv AlanDeko Veikala vadītājas attieksme un "IZCILS" klientu serviss

Alandeko - Veikala vadītājas attieksme un "IZCILS" klientu serviss

Iegādājos kumodi "Bufete Shelton smok" "Alandeko" veikalā "Spicehome" 19.09.2020.
Iegādājoties kumodi pārdevēja piedāvāja piegādi nedēļas sākumā, vidū vai nedēļas beigās, es atbildēju, ka varam likt otrdienu, pārdevēja uzrakstīja piegādes veidlapā piegādes datumu 22.09.2020. , kas ir otrdiena.
Man kā pircējam šī diena der un arī piegādātāji var izvēlēties jeb kuru laiku.
Pienākot piegādes dienai, kas bija otrdiena, ap plkst. 17 sapratu, ka kaut kas nav kārtībā.
Zvanīju uz veikalu lai precizētu un saprastu kas notiek.
Viens no veikala atbildīgajiem par piegādēm man atbildēja, ka:
1) piegādes datums noteikti nevar būt 22.09.2020. Jo piegāde ar dpd kurjeru ir 3-5 darba dienas.
Uz ko es atbildēju, ka nezinu un neesmu informēts par šādu piegādes nosacījumiem.
Uz ko man atbildēja, ka pārdevēja man par to esot informējusi, kas ir apsalūti (meli) .
Es liku šim puisim no Alandeko veikala spices darbinieka apskatīties piegādes veidlapā, kurš ir nolikts piegādes datums, uz ko viņš man atbildēja ka 22.09.2020. , bet to meitene esot ierakstījusi, jo es tā esot pateici lai ieraksta. Kas ir absolūti un smieklīgi (meli) .
2) bet tas esot mazākais sīkums, tā man Alandeko puisis pateica, jo esot vēl lielāka problēma, kura ir tāda: ka šī kumode kuru esmu iegādājies nemaz vairāk neesot pieejama.
Vai nav Skaisti?
Uz ko man nebija īsti ko teikt un mēs izbeidzām sarunu. 22.09.2020.
23.09.2020. , sagaidot zvanu no Alandeko "Spicehome" veikala vadītājas, ka esot risinājums un piedāvājot man atvest šādu kumodi, tas ir garš stāsts kur viņi dabūja, bet ir. Korpusu dabūjuši no noliktavas, bet kumodes kājas pieskrūvēs no ekspozīcijas (vismaz kaut kāds atrisinājums) .
Tas jau ir pozitīvi.
Bet vēl informējot mani, ka tā kā viņi 23.09.2020. Ir atrisinājuši kumodes jautājumi, piegādās 4-5darba dienu laikā, kas būs jau no 19.09.2020. Pirkuma dienas 8 darba dienu laikā. Bet tas vēl ir sīkums. Vadītāja man pārmeta un lika sajusties, ka es esmu melis!
Kā viņa to izdarīja?
Viņa man sacīja: tas ka meitene ierakstījusi piegādes veidlapā 22.09.2020. Nav teikts, ka piegādās, tā pat tās var būt līdz 5 darba dienām un vēl tas, ka esot parunājušu ar pārdevēju un viņa Saka ka man esot teikusi par dienu skaitu, kas ir (meli) . Viņa man neko tādu jau pirmkārt nav teikusi un ko veikala vadītāja negribēja īsti uzklausīt un runājot man pāri vēl pateica, ka viņa esot skatījusies kamerās un esot redzējusi, ka pārdevēja man to esot teikusi! Uz ko es reaģēju visai asi, ka tādu sviestu sen neesmu dzirdējis un lai beidzot man di*** virsū.
Teicu, ka esmu gatavs aizbraukt uz veikalu un aci pret aci nostāties ar vadītāju un pārdevēju un lai man to pasaka acīs. Uz ko reaģēja, ka tas neesot nepieciešams.
Es arī teicu, ka ļoti gribu redzēt video ierakstu kur tas redzams vai dzirdams, jo zinu, ka 100% man ir taisnība un man nevajag melot un ar laipniem vārdiem pateikt, ka es melojot.
Tādu sviestu sen nebiju pieredzējis. Bet izlēmu šoreiz uzrakstīt sūdzībās.lv jo tā man ir 2 reize 3 mēnešu laikā negatība pieredze tieši ar šo veikalu, Spicehome.

Esmu ļoti vīlies Alandeko uzņēmuma servisa kvalitātē.
Ja jums (pircējiem) ir svarīgi nervi, neiepērcieties tieši šajā veikalā. Alandeko (tirdzniecības centrā"Mols") attieksme, serviss un piegāde ir pavisam citā līmenī.
Veiksmīgi mums.

P. S. Šodien ir jau 24.09.2020. Un kumodes kā nav.. Tā nav...

24.09.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Комментарии (1)

A Arnita Goģee 25.09.2020

šai vādītājai svarīgāk ir paēst ...ja nepamanijāt.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы