www.sudzibas.lv AIBE Rupja attieksme

Aibe - Rupja attieksme

Šodien,iepērkoties veikalā " Aibe",Valdlaučos nācās saskarties ar drausmīgu pārdevēju attieksmi.Aizrādot pārdevējai,lai izvēlas pieklājīgu toni,viņa atļaujas nobļauties pa visu veikalu "PATI izvēlies!!!"..."dari,ko gribi!"....Rodas jautājums-kur skatās veikala vadība,ja pārdevējas var atļauties pret pircējiem izturēties,kā pret zemākas kārtas pārstāvjiem???Pirmo reiz saskāros ar tik pazemojošu attieksmi pret mani,kā pircēju.Tā jau reti iegriezos šajā veikalā,tagad nedarīšu vairs to vispār.Nožēlojami,ka mūsu laikos,kad veikali cīnās par katru klientu,šajā veikalā attieksme pret pircēju ir šāda....

K

Комментарии (8)

Ausainītis 10.06.2012

Šāda attieksme ir visos lielveikalos, jo tie saviem ārzemju saimniekiem ir tikai līdzeklis naudas atmazgāšanai un visādu apšaubāmas izcelsmes preču nogrūšanai.

K kRista___ 10.06.2012

Biju lieciniece šai situācijai, tobrīd iepirkos šajā veikalā.Varu tikai piekrist sievietei, jo pārdevējas attieksme tiešām bija neadekvāta, pareizāk būtu pat teikt-nekaunīga.Tobrīd es nebiju vienīgā pircēja veiklā, tur atradās vairāki pircēji, un visi sastinguši vērojām šo ainu, kā pārdevēja(gados jauna meitene) stipri paceltā balss tonī(ko vairāk varētu nosaukt par kliegšanu), rupji un nievājoši attiecās pret šo pircēju.Sieviete aizrādīja pārdevējai (PIEKLĀJĪGI!!!), lai izvēas atbilstošu toni, uz ko pārdevēja reaģēja atkliedzot. Man, kā patērētājam un Latvijas iedzīvotājai radās retorisks jautājums-cik tālu savā visatļautībā var aiziet apkalpojošais personāls?Domāju, ka veikala vadībai vajadzētu, un pat būtu pienākums nopietni izskatīt šo konfliktu, un pieņemt atbilstošus mērus.Manuprāt šāda veida apkalpošanas kultūra rada neslavu visam uzņēmumam.

Ar cieņu, Sarmīte.

S Sarmite111 10.06.2012

Biju lieciniece šai situācijai, tobrīd iepirkos šajā veikalā.Varu tikai piekrist sievietei, jo pārdevējas attieksme tiešām bija neadekvāta, pareizāk būtu pat teikt-nekaunīga.Tobrīd es nebiju vienīgā pircēja veiklā, tur atradās vairāki pircēji, un visi sastinguši vērojām šo ainu, kā pārdevēja(gados jauna meitene) stipri paceltā balss tonī(ko vairāk varētu nosaukt par kliegšanu), rupji un nievājoši attiecās pret šo pircēju.Sieviete aizrādīja pārdevējai (PIEKLĀJĪGI!!!), lai izvēas atbilstošu toni, uz ko pārdevēja reaģēja atkliedzot. Man, kā patērētājam un Latvijas iedzīvotājai radās retorisks jautājums-cik tālu savā visatļautībā var aiziet apkalpojošais personāls?Domāju, ka veikala vadībai vajadzētu, un pat būtu pienākums nopietni izskatīt šo konfliktu, un pieņemt atbilstošus mērus.Manuprāt šāda veida apkalpošanas kultūra rada neslavu visam uzņēmumam.

Ar cieņu, Sarmīte.

G georgs 10.06.2012

Konkrētais veikals ir iestrēdzis 70tajos gados, savā apkalpošanas kultūras ziņā.Es pats dzīvoju Valdlaučos, taču šajā veikalā iegriežos tikai galējas nepieciešamības gadījumā, jo nav vēlmes bojāt savu noskaņojumu skatoties uz šo madāmu piepūstajiem ģīmjiem un izbaudīt attieksmi, kas nebūt nav tā laipnākā.Man ir sajūta, ka pirceji tur ir nevēlami jau sen.Tāpēc varu ieteikt-neapgrūtināsim, ļaudis, Valdlauču Aibes pārdevējas ar savu klātbūtni :)

Z zaptesburka 10.06.2012

Njā...varbūt ir vērts pasūdzēties tieši veikala vadībai, (uz čeka nav kkādi kontaktu telefoni vai kas tāds?), jo nu nav gluži tāda situācija valstī, ka trūktu pārdevēju, un veikals nevarētu atrast vismaz elementāri pieklājīgus darbiniekus. Tomēr taču kaut kādai interesei, lai pie viņiem iegrieztos pircēji, vajadzētu būt...

A AIBE 17.06.2012

Laba sudziba. Paverojat nikus, pat sasmejos.

Ar cieņu, Sarmīte.

Komentēja: Jun 10, 2012
kRista__

TAD SAPRATA KļūDU UN

Ar cieņu, Sarmīte.

Komentēja: Jun 10, 2012
Sarmite111

R Rinalds 20.06.2012

Cienījamā, miss AIBE ! Sasmieties jan nu gan nav par ko īsti, jo lietas būtība jau ir sūdzībā par šo veikalu, un cik pašam ir nācies iegriezties, tad esmu pārliecināts, ka tā ir pamatota.Sasmieties var sī veikala pārdevējas, ar savu zemo kultūras līmeni un šausmīgo apkalpošanas kultūru. Kauns un publiskais FUI!
P.S sasmieties like vein fakts, ka zem nika AIBE ir pati pārdevēja, kura ļoti labi zin par ko ir sūdzība .Lūk tas ir nožēlojami-AIBE

Z zzzebiekstis 07.09.2014

Ir 2014. gads un šajā veikalā nekas nav mainījies. Vienīgā pozitīvā pārdevēja (pie kasēm!!!) tur ir Klaudija, kura redzams mauc tur visas brīvdienas. Kā kādi svētki, tad zinu, ka tur sastapšu Klaudiju.
Jaunās pārdevējas acis pārgriezīs, bet laipnu vārdu nepateiks. Tad vēl tur ir tā aizmigusī pensionāre. Neko sliktu jau viņa nedara, ir arī laipna, bet riebjās, kad vecas preces iesaka.
Bet nu ko.. Valdlauču radio ziņo, ka blakus būšot Maxima. Bet tur.. ja apkalpošana nav ok, tad vismaz var sakost zobos lēto desu un pieciest.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы