www.sudzibas.lv Agla Travel Slikts serviss

Agla Travel - Slikts serviss

Sākšu ar to, ka 100 reizes padomājiet, kuru aģentūru jūs izvēlēsieties pirms dodaties atvaļinājumā!
Šoreiz arī man sanāca uzrauties uz lētajām biļetēm un it kā jauku kundzi brigitu aglu. Mēs biļeti nopirkam 3 nedēļas pirms lidojuma. Visas mūsu vēlmes itkā bija uzklausītas un nodotas viesnīcai. Principā vēlmes bija tādas, lai būtu pimais stāvs, jo man ir divi mazie bērni, un viens vēl sēž ratos, un otra velme... Gultiņa priekš maza bērna.
Lidojums sākas briesmīgi, jo rīgas lidostā pēkšņi nelaiž mazāko bērnu (1.8 mēn) . Vecākais bērns (7g) histēriski raud, jo saprot ka mēs nekur nelidosm. Pēkšni mums sāk skaidrot, ka mazajām uz atgriešanu pase nebūs derīga, pietrūkst divas nedēļas. Sakas zvanīšanas, lūgšanas... Tomēr nē! Pazvanīju brigitai un protams pirmais jautājums, kāpēc viņa mani nepabridināja, jo cilvēks itkā strādā šajā biznesā no 2005 gada! Es pirmajā dienā atsūtīju viņai visas pases kopijas! Biļetē kuru viņa atsūtīja latviešu valodā ir rakstīts: reģistrācijas laikā ir jāuzrāda elektroniskā biļete un ceļošanai derīgi personas dokumenti (pase, id karte, dzim. Apliec. , vīza) atbilstoši galamērķa
valsts prasībām. Pasažieris ir atbildīgs par nepieciešamajiem un ceļošanai derīgiem dokumentiem. Informācija par pasēm un vīzām ir pieejama
šeit http://www.mfa.Gov.lv/konsulara-informacija/celotajiem/nepieciesamie-dokumenti (šo saiti atvert nevar!) . Priekš manim pase ir derīga, es tiešām pat nebiju iedomājusies ka ir tādi nosacījumi, jo nelīdoju tik bieži... Un godīgi sakot paļaujos uz šo tūraģentūru!
Beigās ātri izdomājam, ka es līdošu ar vecāko bērnu un ar visiem 4 koferiem, bet vīrs, bērns un rati paliks rīgā formēt jauno pasi bērnam! Palaijmējas izpiest biļeti vīram no brigitas kundzes, jo mazajām vēl nevajag biļeti. Un tikai pēc piecam dienam trijos naktī mana otra ģimenes pusīte atlidoja (bērnam bija vienkārši histērija) (pajautāsiet, kāpēc es nepaliku rīgā ar mazo, vīrs nepakam negribēja līdot pirmais, jo nezin valodu un tā visa rēģistrēšana viesnīca un tt.) . Bet tas vēl nav viss, par cik tā bija ēģipte, trijos naktī un vīrs nerunā angliski, bērns pirmo reiz bija norauts no mammas uz tik ilgu laiku, kreņķīgs un nomocīts... Lai nemeklētu taxi, mēs palūdzam arī transferu uz viesnīcu, aglas kundze absolīja ka būs! Bet nebija! Beigās izrādās, ka mašīna bija salauzta un neviens neatbrauca? ! Vīrs ar bērnu visus autobusus apskrēja, lūdza pārbaudīt vai viņš gadījumā nav sarakstā! Beigās vel vairāk nomocīts noķēra kaut kādu taksometru!
Runājot par mūsu atbraukšanu... Viesnīcā coral sea water world (sharm el sheikh) . Pirmkārt ļoti neatsaucīgi darbinieki, sākam runāt par nummuru, viņi man saka, ka nekur nav atzīmēts ka vajag nummuru uz pirmā stāvā! Es saku, ka man ir nummurs superior garden view, parasti tas ir pirmajā stāvā ar izeju uz dārzu! Bet nē, šoreiz man saka ka tādā nummura nav un iebāza mūs uz trešo stāvu uz pašu galu (aptuvēni6 min iet ar kājam pa garo koredoru, lifta nav! Nummurs vecs,34 km, netīrs, ar skatu uz kaut kādu ceļu un jumtiem! Es nākamājā dienā sāku teikt, ka drīz mēs busim četratā, un šīs nummurs ir galīgi garām, un ar ratiem uz trešo stāvu? ! Viņi man pateica, ka nevar sazvanīt mūsu tūraģentu, atbrauks pāŗejie ģimenes locekļi, tad runāsim! Trešajā dienā es neizturējo šo staigāšanu pa labirintiem un palūdzu iedot nummuru pirmajā stāvā, uz ko viņi pateica ok, bet būs jāpiemaksā 15 dollari diennaktī. Īsumā, knapi sarunājām pa 100 dollariem par visu periodu (11 d.) : (beigās... Uz visu šo, man firmas aglas īpašniece, kā arī vienīgais darbinieks atbildēja: par pasi tā ir jūsu atbildība, par viesnīcu - nu tādi ēģiptieši ir.. Tipa negodīgi, par transferu - nu gadās, mašīna saplēsa, pajautāju kāpēc, kad mūs savāca no viesnīcas divos naktī, nejiedēva līdzi ēdamo un ūdeni, mēs taču par visu dienu samaksājam, atbildi no brigitas nesaņemam! Jo pārējie viesi, kuri arī naktī līdojā ir dabūjuši brokastu kastītes, bet mums pateica, ka nav pasūtīts... Un beigās, kad es palūdzu samaksāt par taxi un par nummuru (man ir čeks) dabūju atbildi, kad līdosiet vēl, es jums no saviem bonusiem atlaidīti iedošu! Beigās mājās konstatējam, ka meitai nozaga kleitu kad nummuru tīrīja, kuru izvilka no maisa ar netīro veļu!
Nejiesaku šo agla travel aģentūru, jo ja kas notiks, palīdzības nebūs. Kā piemēru, gribu uzsvērt last min, pagajūšajā gadā līdojam, un man tūroperātore ieraugot, ka meitai ir id kartes kopija neviss pase, uzreiz sāka zvanīt un teikt ka uz ēģipti ar id kartem nelaiž! Lūdzu... Kaut gan varēja pārdot biļetes un viss!

G

Комментарии (2)

L Lailailai 14.11.2019

Par dokumentiem atbildīgs ir ceļotājs. Savukārt viesnīcas tiešām mēdz darīt, ka vēlas. Nepamatota sūdzība. Iedzer māteri un apdomā savu dzīvi. Neesmu tā Tava Biruta vai kāda kundze. Tūrisma jomā darbojos, tādus klientus periodiski sastopu.

S Saule33 14.11.2019

OOO Lailailaika-Balalaika tūrisma guru.

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы