Abakhan - Slikts serviss
09.10.2022. Pasūtīju melnu audumu krāsu. 19.10.2022. Apjautājos par to, kad tiks piegādāts, bet izrādījās, ka viņu e pasti bija iekrituši spamā - pati vainīga, ka nepārbaudīju. E pastos viņi mani informēja par to, ka manis pasūtītā prece nav pieejama. Uzrakstīju, ka vēlos aizstāt preci ar citu melnu audumu krāsu, uz ko atbildi nesaņēmu. 21.10.2022. Pienāca sūtījums, bet nebiju lv, tāpēc ieraudzīju saņemto tikai 29.10.2022. Atsūtīja man melnu kokvilnas audumu nevis krāsu. Rakstīju e pastu, taisnojās, ka pati uzrakstīju, ka gribu audumu, bet beigās saprata kļūdu un teica, ka var atgriezt naudu. Nekādas atvainošanās gan nebija. Neiedeva arī saiti, kur atrast atgriešanas pieteikumu, kas būtu bijis labai klientu apkalpošanai raksturīgi. 11.11.2022. Nosūtīju viņiem atgriešanas pieteikumu. 10 dienas vēlāk (21.11.2022.) teica, lai iedodu pakomāta adresi, no kura sūtīšu. Atbildēju, bet tā arī atbildi līdz šodienai, 07.12.2022. Neesmu saņēmusi. Cilvēki kļūdās, tas ir normāli, bet attieksme fantastiska. Vadībai vajadzētu padomāt par darba Vidi un klientu apkalpošanas standartu. Pirmā un pēdējā reize. Ceru, ka kādreiz man beidzot atbildēs.
Добавить комментарий