Комментарии (2)

L Līvija 05.10.2011

Pazvani trešo reiz un izsaki kā sūdzību, ar piebildi apmaksāt arī divus iepriekšējos zvanus.

O ogga 21.12.2012

Pilnīgi piekrītu iepriekšējam komentāram.8811 sevi reklamē kā lēto uzziņu dienestu, bet rezultātā, kad pazvani, operatore liek uzgaidīt. Jāgaida vismaz pusminūte, tad sāk piedāvāt nezin ko, tikai ne to, ko prasa, rezultātā vēl pieprasa ar viņu laipnāk runāt un nepasaka nepieciešamo informāciju pilnībā un noliek klausuli. Pilnīgs absurds!! Ja gribiet maksāt par sliktu servisu un sabojāt sev dienu, tad zvaniet uz 8811. Tikai ņemiet vērā, ka vajadzīgo informāciju nesaņemsiet!

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы