707.lv - Bojāta prece.
Pasūtīju kafijas aparātu philips, pats aizbraucu pakaļ precei, veicu uz vietas apmaksu skaidrā naudā. Veikalā nebija jāparaksta nekas par preces saņemšanu vai par to, ka prece ir darba kārtībā / bez defektiem. Par to nesatraucoties, jo mūsdienās preces piegādā kurjeri, caur pakomātiem utt. Parasti viss ir kārtībā, tāpēc arī veikalā kasti vaļā nevēru paļaudamies uz to, ka arī šoreiz būs tāpat. Atvedu to mājās, atveru kasti, noņēmu virsējo putuplastu un ieraudzīju, ka displejam ir plaisa. Tā kā veikals bija jau ciet - zvanīju nākamajā dienā no paša rīta, lai lūgtu situācijas skaidrojumu un risinājumu. Uz ko veikals neizrādīja interesi, atbildot, ka tā nevar būt un deva mājienu, ka pats esmu vainīgs. Tā kā es neatkāpos viņi teica, lai vedu uz philips centru, tur arī izvērtēs kādēļ plaisa radusies. Uz jautājumu par servisa laiku minēja, ka tās būs 2 - 3 nedēļas. Tā kā aparāts bija nepieciešams ātrāk jautāju par atgriešanas iespējām uz ko arī saņēmu negatīvu atbildi - ka tas nebūs iespējams. Tāpēc šobrīd esmu sācis aparāta lietošanu.
Комментарии (2)
Pasūtot internetā - 14 dienu atgriešanas tiesības - jebkādā stāvoklī, bez ierunām. Neatkarīgi no tā, ka izņemat preci veikalā. Pasūtījāt taču internetā.
Ja uzņēmumu neapmierina jūsu nodotās preces izskats - var jūs iesūdzēt tiesā.
Tā visu laiku PTAC saka, patērētājiem un tirgotājiem.
tas, ka viņi liek jums iet uz servisa centru ir jau garantijas izmantošana. Nekāda sakara ar atteikuma tiesībām, jo likums nosaka pieņemt un tad iesūdzēt patērētāju tiesā.
Jūsu vietā būtu vienkārši 1) nosūtīt e-pastu ar bildēm un informāciju 2) ja veikalas nenāk pretī, nosūtīt vismaz elektroniski atteikuma pieprasījumu 3) vai nu pats vai ar kurjeru nogādāt preci veikalā ar prasījuma pieteikumu 4) preci atstāt pie viņiem 5) gaidīt likumā noteikto laiku, kad viņiem jāreaģē, ja tas nenotiek rakstīt PTAC - prece un prasījuma lapa ir pie tirgotāja - neatbild un nereaģē.
salidzini LV var pielikta tsauksmi pie veikala profila