707.lv - Atsūtīja speciali apzinaju preci, naudu neatgriez, ignorē, prece saņemta
Izpakojot ekspozicijas preci, to salauza un iepakoja, un nosutija man, vainojot piegades servisus. Acimredzami, ka austra jaunskungs ir baigais gudrinieks, kas ignore argumentus, izvelas uz kuriem jautajumiem atbildet, uz kuriem ne. Sola atzvanit, bet nedara to. Uz whatsapp zinam neatbild, kaut gan saruna mums norisinajas whatsapp. Parejie darbinieki kope vina izturesanas manieres, un saprotu, ka signals no vadibas ir tads.
Nauda nav atgriezta.
Cik saprotu jums naudinas nav, tapec uz svetkiem aiznematies no manis, bet ar jauno gadu es atgriezisos
paskatisimies ka tu runasi ar mani dzive, kad tiksi nejausi satikts uz ielas.
Tiks informetas attiecigas institucijas. Visur kur reklamejieties, pasekosim un informesim citus klientus, lai tos pasargatu. Tad ari papetisim tavu profilu, kur dzivo, kas esi, kadas ir vel tavas intereses.
Izbaudi ziemassvetkus un tiekamies jaunaja gada!
27.12 un veljoprojam nav atbildes, kad nauda tiks atgriezta.
Pa telefonu informaciju nesniedz, uz epastiem neatbild, bet parkope tekstus no sudzibas.lv ta it ka tas butu attaisnojums. Cik saprotu es sliktu daru un tapec tiksu sodits iespeju robezas.
Domaju bus jauzraksta nopietns raksts par so kantori, konkreti faktu pec fakta ar visam sarakstem un hronologisko notikumu gaitu.
Jo patiesam saja veikala var sajust pilnu spektru necienas augstakaja pilotaza, un tads tirgu nevar pastavet.
Комментарии (4)
707.lv neadekvāts serviss. Austris uznēmuma menedžers atbild uz jautajumiem uz kuriem velas, bet ignore un neatbild uz citiem. Necel telefonu, kad Sola atzvanit neatzvana. Es jau kopsh decembra sakuma veicu pasutijumu, bet sanemu salauztu preci. Sie panema no ekspozicijas un netisham salauza, bet tomer nosutija man ar laikam ceribu, ka pienemsu. Ta nu esmu aizsutijis preci meneša sakuma atpakaļ, bet naudu neesmu sanemis. Par pasutisanas izdevumu segsanu atsakas pat runat. Parejie darbinieki kantori rikojas tiesi tapat, neatbild ne uz zinam, ne telefonzvaniem. Sazinoties ar piegades kompaniju noskaidroju, ka prece ir sen sanemta.
Es uztveru uztveru si uznemuma ipatnības, ka sie aiznemas no manis naudu, lai varetu ziemassvetkos nopirkt savanas saviem tuviniekiem. Es atgriezisos austri jaunaja gada un ieradisos personigi pec savas naudas. Esi drosh, ka es tevi izvalkasu pa visam attiecigajam institucijam un piestradashu pie ta, lai sada tipa serviss vairs tirgu nevaretu darboties.
Patikamus svetkus!
Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību
Sodien zvaniju paris reizes, tika nosutiti paris epasti, bet veljoprojam nesanemu atbildi.
Balstina raustijas, un spitigi 707.lv atbildi ta ari nesniedza.
Apkalposana veljoprojam lieliska :)
Pilnīgi tāda pati situācija, ignorē jautājumus, nomet klausuli, nav nekādas sadarbības, jautājumu "kāda ir kārtība? Vai jāgaida apstiprinājums par preci? Vai varu uzreiz pārskaitīt?" Jo katrā veikalā ir cita kārtība, un respektīvi nav info, kā rīkoties , jo citi neiesaka uzreiz pārskaitīt- es pārskaitīju, nesagaidot atgriezenisko saiti, lepni paziņo, ka nauda atgriezta! Logiski, ka pērk ne jau tapēc , lai atgrieztu, bet gan lai preci nopirktu, un tā arī nekļuva skaidrs, vai pērku un maksāju vai kā, pirkšu un atkal atskaitīt? Nomet klausuli tā vietā , lai paskaidrotu...