4Race autoserviss Brīvības 155 - Nekādā gadījumā neuzņemsies atbildību
Priekš tiem, kam nepatīk daudz lasīt:
• Vakar 4Race nopirkts jauns Bosch akumulators
• Šorīt spriegums uz spailēm 12,26 V un knapi palaidās
• Pārbaude Akumulatoru centrā uzrāda kopējo stāvokli ap 70% un spriegums tikko brauktam akumulatoram 12,33V, kas ir zem minimālā 12,4, pie starta spriegums 9,6V, kas ir zem minimālajiem 10,0V
• 4Race puiši skatās uz izdruku, bet akumulatora vainu nesaskata, bet ir gatavi mesties meklēt citas auto vainas.
Tātad Vakar nopirku jaunu Bosch akumulatoru pie šiem jaukajiem puišiem ar visu uzstādīšanu par 95 EUR. Tā teikt, ja jau nečakarēties, tad nečakarēties. Vecais akumulators bija man kalpojis 5 gadus un, varbūt pat bija visus 10 gadus vecs, jo tieši tik veca ir mašīna un benzīna dzinējam, teorētiski, šāda ilgmūžība ir iespējama. Lai nu kā, bet pēdējo dienu -19 grādi manu veco labo aķīti bija nobeiguši.
Tātad vakardien uzlikts jauns akumulators, bet tavu brīnumu, šorīt pirms palaišanas Spriegums uz spailēm rādīja nieka 12,26 V, kas ir zem minimālajiem 12,4, pie kuriem skaitās, ka akumulators ir jau lādējams. Mašīna ar grūtībā un ļoti slinki, bet tomēr iegriezās un palaidās.
Uzreiz aizdzinu uz Akumulatoru centru, lai pārbauda. Tur izdruka uzrādīja, ka tikko pēc braukšanas spriegums ir 12.33V un pie palaišanas nokrita līdz 9,6V, kas arī ir zem minimālajiem 10,0V. Kopumā akumulatora veselīgums uzrādījās ap 70%.
Parādīju šo izdruku jaukajiem 4Race meistariem, kuriem šie dati, diemžēl neko neizteica, jo acīmredzot, bija pārāk sarežģīti. Viņiem saliktās, ka esot jāpagaida līdz nākamajai dienai un jācer, ka vainīgs ir Starteris, vai ir kādas citas briesmīgas noplūdes, kas manu veco, 10 gadīgo akumulatoru tomēr nebija varējušas izēst. Jo jauns Bosch akumulators, nekad un ne pie kādiem apstākļiem nevarētu būt pustukšs. Un gala beigās viņi taču šo akumulatoru nav ražojuši, un tur nu es nekādi nevarēju iebilst.
Secinājums: iztērēti 95 EUR, + vēl kādi 10 EUR par lādēšanu +laiks + iegūta maza cerība, ka pēc lādēšanas akumulators tomēr kādu laiku kalpos un ir skaidrs kuram servisam nevajadzētu uzticēt neko sarežģītāku par lampiņas nomaiņu.
Nu re, izrādās, ka 4Race tomēr sava reputācija nedaudz rūp, jo drīz pēc sūdzības sekoja telefona zvans. žel tikai, ka tonis tāds uzbraucošs, it kā es pats būtu sev nepārbaudītu akumulatoru uzlicis un vēl pēc tam pats sevi atšuvis. Jo, kā jau puiši man teica pirms sūdzības:
* akumulatora pārbaudes dati mums neko neizsaka
* visticamāk ir vainīgas paša auto noplūdes
* Bosch nemēdz būt brāķēti akumulatori
* Atstājiet mums auto līdz rītam un mēs labprāt atradīsim citas vainas, kas attaisnos brāķēto akumulatoru un ļaus uz jums vēl nopelnīt.
Pēdējā, protams, ka ir mana interpretācija, ņemot vērā ausgtāk minēto, jo īpaši akumulatora pārbaudes izdrukas ignorēšanu.
Tā, ka par reakciju kā tādu plusiņš, bet par toni un savu kļūdu neatzīšanu mīnusiņš.
Nedaudz naivi ceru, ka vismaz attieksme pret citiem klientiem šajā servisā kļūs kaut cik labāka. Man tas, droši vien, nebūs aktuāli, jo divreiz uz viena un tā paša grābekļa negribas kāpt.
Vienīgi, ja pēc uzlādes tiks konstatēts, ka akumulators ir metams, man laikam varētu sagribēties ar 4Race puišiem vēlreiz pakomunicēt par samaksāto 95 EUR atgriešanu, ar vai bez PTAC iesaistīšanās.
Добавить комментарий