Решено4 Plus - Slikts serviss, rupjības no darbinieku pusēs
Sia '4 plus" pirms apm.2 men. Tika pieteikta malkas krava. Biju cerējusi, ka par piegādi paziņos laicīgi, ka tas ir pieņemts, tomēr visi esam strādājošie cilvēki, un mājās visu dienu neviens nesēž. Vakar pirms pusdienlaika saņemu zvanu no darbinieka, ka malka tiks piegādātā. Pajautāju, ap cikiem tas varētu būt, un saņemu diezgan negaidītu atbildi "tūlīt pat". Jābūt kādam kurš sagaidīs, un samaksās. Kā jau minēju, visi bijām darbā. Uz manu lūgumu kādu laiku pagaidīt, lai kāds varētu piebraukt (tas aizņemtu max 20 min) , man atbildēja, ka tādas iespējas neesot. Kad izteicu savu viedokli šajā jautājuma, saņemu pietiekoši rupju atbildi no darbinieka pusēs. Šis gadījums man ir pirmais, jo tomēr visi pakalpojumu sniedzēji un kurjeri tomēr par savu ierašanos paziņo kaut cik laicīgi.
Pateicoties uzņēmuma darbinieka atsaucībai, situācija tika atrisināta.
Комментарии (1)
Vini nepazino vini vienoja par laiku piegadasanu... neviens negrib izkramet pec iekrausanas kravu ara...