www.24.lv - piegādātā prece neatbilst pasūtītajai
Vēlos padalīties. Nesaukšu to par sūdzību, bet gan par ieteikumu.
Caur interneta veikalu www.24.lv pasūtīju mobilo telefonu Nokia 2730 chrome black, saņēmu rēķinu un nekavējoties to apmaksāju. Prece pienāca savlaicīgi. Bet iepakojumā bija mobilais telefons Nokia 2730 black. Tātad citā krāsā. Instrukcija lietuviešu un krievu valodā.
Elektroniski sazinājos ar Piegādātāju un informēju, ka saņēmu telefonu kurš neatbilst pasūtītajam (krāsas ziņā). Gribu to samainīt. Uz ko Pasūtītājs atbildēja: lai atsūtu visus Nr., kas ir uz kastītes un uz paša telefona Nr. To arī izpildīju. Visi Nr. atbilda, izņemot pašu telefona krāsu.
Telefonu lietoju katru dienu un vairākus gadus tāpēc gribu, lai ir tāds kādu pasūtīju. Arī apģerbu mēs izvēlamies tādu, kurš mums der, nevis pāris izmērus pa lielu vai mazu. Turpmākos manus elektroniskos sūtījumus Pasūtītājs ignorē.
Sapratu, ka prece jāiegādājas veikalā, kur to var apskatīt, novērtēt un saņemt tādu par kādu samaksāju naudu.
Iesaku arī citiem, pērciet preces veikalos!
Es šo telefona aparātu uzdāvināšu kādam kam tas būs piemērots, bet sev iegādāšos veikalā kurā būs laipni pārdevēji un saņemšu to ko vēlos.
Комментарии (4)
neesi mulke un suti atpakal. tev pat nekas nav japaskaidro-distances ligums. vini bus spieti atdot tev naudu atpakal. un turpmak neperc telefonu pie daltonikiem.
Karīna, Tu nu gan laikam pirmo reizi kaut ko netā nopērc un tad spazmo! Interneta veikali ir pietiekami labs iepirkšanaš veids, kas ļauj ieekonomēt un kur likumdošana ir piercēja pusē ar to, ka 14 dienu laikā preci vari atgriezt bez problēmām! Un ko tad Tu šeit spazmo - ņem kasti, raksti iesniegumu un sūti preci atpakaļ pārdevējam!
Šis vai nu lai atsūta ko vajag vai arī lai atdod naudu!
Pārdevējs jau nav vainīgs, ja tai kastē ir nepareiz telefons iepakots rūpnīcā!!
tu debīla esi, tā mētāties ar naudu dēļ krāsas?
vēl piedraudi ar pašnāvību!
tieši ts