220.lv attieksme - Slikta attieksme, neatdod preci vai naudu
Neiesaku iegādāties preci 220.lv. Īpaši tad, ja pārdevējs nav 220.lv, bet kāds cits un 220.lv tiek izmantota tikai kā platforma.
Situācija sekojoša:
1) iegādājas preci no Lietuvas tirgotāja caur 220.lv
2) atgriež preci 14 dienās
3) 220.lv izraksta aktu, ka prece pieņemta un bez defektiem, tālāk klusums
4) paiet 14 dienas un sākas 220.lv neticamo stāstu sērija
5) zvanīšanās, iesniegumi - tas viss bezjēdzīgi, jo 220.lv tas neinteresē
6) 220.lv uzstāj, ka balstoties uz pirkšanas noteikumiem - komunikācija ar pārdevēju var notikt tikai caur viņiem, bet ko tieši raksta un atbild savā starpā 220.lv un pārdevējs - nav zināms. Kā klients par to uzzināt nevar.
7) ptac palīdzēt nevar, jo pārdevējs ir Lietuvas komersants. Palīdzēt var eiropas ptac un Lietuvas ptac.
8) tā kā pirkuma summa ir zem 20 eiro, tad Lietuvas komersants var izvēlēties neatbildēt uz iestāžu saziņu, jo nopietnāka atbildība Lietuvas tirgū sākas no 20 eiro.
9) vienīgais veids kā iegūt informāciju kur palika prece, kur palika nauda, vai iegūt kādu citu informāciju - tikai tiesas ceļā.
10) 220.lv atrunājas, ka tiklīdz sākās šāda situācija, tad paši sāk atsaukties uz likumu nevis saviem noteikumiem.
Комментарии (1)
Man bija līdzīgi, bet es sazinājos pa taisno ar pārdevēju, kas manā gadījumā arī nebija 220.lv, bet Polijas uzņēmums. Tie gan ļoti forši nokomunicēja, un atgrieza naudu, pat neskatoties, ka viss process aizņēma krietni ilgāku laiku.
Jā, bija j;araksta iesniegums 220.lv utt., bet galu galā dabūju naudu