www.sudzibas.lv 1188 Zūd pierastā kvalitāte

Uzziņu dienests 1188 - Zūd pierastā kvalitāte

Es pēc būtības jau varu daudz ko paciest un pievērt acis. Arī tik aktuālie neprofesionālie viesmīļi, krievvalodīgās pārdevējas un tā tālāk, bet (!) par vienu gan es biju pārsteigta. Mūsu tautā tik iemīļotais un iecienītais uzziņu dienests viens viens astoņi astoņi manā vērtību skalā nokrities tar ļoti daudzām vietām... Pēdējā laikā esmu zvanījusi uz šo nummuru 2 reizes un babās viens un tas pats (kaut operatori dažādi)- lūdzot sniegt man elementāru informāciju (kādi sab. trans. kursē uz Dziesmu svētkiem un lūgums atrast mācību iestādes ar kādu konkrētu studiju programmu) šie laipnie cilvēki to nespēja izdarīt aptuveni 10 min, kas gaidot pie telefona liekas kā mūžība... Tas jau vēl nebūtu nekas, bet gaidīšanas laikā no operatora puses tiek uzdoti samērā stulbi jautājumi un tiek pārprasīts zvanīšanas mērķis kā tāds. Runājot par to studiju programmu, viņi spēja atrast tikai vienu skolu kur tas tiek mācīts (turklāt ne pēc tiem parametriem kurus es nosaucu), kamēr es (gaidot) atradu kādas trīs... Atliek vien piebilst, kad liekas, ka nevari kaut ko atrast... meklē tālak... :D

A

Комментарии (9)

N nanija 12.07.2008

Es strādāju 1188 par operatoru, bet mēdz būt, ka klients, pats nemāk formulēt jautājumu.

S Saulīte 12.07.2008

Kā saka paruna kāds jautājums, tāda atbilde...Tākā nevienmēr operātori ir tie vainīgie...esam tikai cilvēki, nevis roboti, un nevaram uzminēt ko cilvēks grib...Protams ir ari gadījumi, kad operātori nav korekti...

M mjā... 12.07.2008

Nu zini ko, ja pašai ir internets, tad varbūt tādas lietas kā studiju programmas m''gini tomēr meklēt pati, tas ir tāds pats murgs, k;a daži labi ...gribot pārbaudīt operātoru kompetenci, zvana lai uzzinātu par latviešu tautastērpiem. Es nestrādāju par operatoru, bet cik bija vajadzīga viņu palīdzība, esmu saņēmusi. Protams, lai viņi saprastu par ko ir runa, ir konkrētāk jāpaskaidro manu meklēšanu mērķis.

S Saulīte 12.07.2008

Prieks, ka ir cilvēki kas saprot mūs...:)

I ieva 12.07.2008

šķiet, ka man ar operatoriem ir ļoti paveicies- kompetenti diezgan un atbild arī ātri.

L Liga 12.07.2008

Kapec tad ir vajadzigs tads stulbs 1188 ja pat uz vienkarsiem jautajumiem nespejat atbildet!! Man ari ir nets, bet ja ir vel tada iespeja ka varu pazvanit uz 1188- kur visu esot tik viegli uzzinat kapec man butu jatere savs laiks un jamekle pasai????

M mjā... 12.07.2008

Ja priekš Tevis tas ir ""stulbs"", tad nezvani uz turieni...Tu izklausies pēc kašķīgas, izlutinātas vecenes...

I iedomiiga 12.07.2008

man arī ir gadījies saskarties ar pilnigi muļķīgu nekompitenci..piemeram par vilcienu saraxtiem, es prasu no imantas uz sloku a man saka tikai no rīgas :) lol itka tas būtu tik grūti apskatāms.
savukart citreiz operatori ir ļoti feini un izpalīdzīgi..

L Līga 20.04.2009

Ir atšķirība kādu jautājumu uzdod. Es jau arī varu piezvanīt un jautāt operatoram, da jebko. Bet jaatceras, ka tajā galā arī ir tikai cilvēks, un ja atbilde uz jautājumu, kko uzdevu nav datu bāzēs utt. tad operātores to meklēs internetā. Un pamēģiniet sameklēt kko internetā. Reizēm tas ir vāks. ":D

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы