1188 - Vairākas reizes esmu pievilts
Uz 1188 var nezvanīt, jo tas nav uzziņu dienests, bet gan nezziņu dienests. Es jau vairākas reizes esmu pievilts ar uzņēmumu darba laikiem. Šonedēļ piemēram svēdien zvanīju uz 1188, lai noskaidrotu līdz cikiem strādā svēdienās Gulbenē kāda aptieka un man pateica, ka strādā mēnes aptieka katru dienu ieskaitot svētdienas līdz 22.00 aizbraucot no Alūksnes uz Gulbeni secināju ka mēnes aptieka strādā tikai līdz 20.00 un uz uzdoto jautājumu 1188 kādēļ jūs nenoskaidrojat jaunākos darbalaikus nemācēja paskaidrot. Pat neatvainojās!
Комментарии (24)
Nu re)-draugi labāk zina :)
Esmu pieredzējis, ka 1188 ātri mekle Googlē, kad ir uzdots jautajums. Es vienreiz biju no auto netīšam izlejis tosolu ne savā sētā, jo gumijas šļūtene pārplīsa pušu, vajadzēja mainīt nost. Un tagad zvaniju uz 1188, kas tagad jādara, kā likvidēt ekoloģisko katastrofu, jo esmu piesārņojis apkārtējo vidi? Es ņēmu vērā faktu, ka labprātīga atzīšanās mīkstinās sodu;)
Un kāda meitene no 1188 teica, ka skatīsies Googlē. un, par cik arī pati Google nezināja, kas tagad jādara, tad nolemām, ka nevienam par to neteiksim :)))
Atradušies te visi lielie 1188 nolicēji, nu kurš tev liek zvaniit uz to "nezziņu dienestu". nezvani, ja jau tik nepareizu info sniedz.Pirmkārt, jebkuram uzņēmumam, iestādei un firmai ir kontakttālrunis uz kuru var pazvanīt.Sajā gad;ijumā, pirms kratījies uz to savu aptieku.Domā loģiski, cik iestādes un uzņēmumi ir LV, un izkontrolēt to vai viņi maina savus darba laikus, nodarbošanās nozari utt, ir praktiski nereāli, katrs uzņēmums var pats par to paziņot, ja viņiem kaut cik interesē savi klienti.Operatoti tādi un šitādi, neko nezin blaa blaa blaaa, sick off that, velc liidz visu laiku sev PC un meklē info pats.tāpatās, piem, par rigassatiksmi, iepriekseja vakara, manuprat katrs pats zin savas nakosas dienas gaitas, ieej rigassatiksme.lv un pats iečeko kas un kā kur brauc, nevis zvana, un pēc tam pats noliek visus.1188 ir un buus pashi labaakie.paldies, ka jus esat.Man vienmeer ir sniegta aatra un pareiza informaacija.takā jāsaka paldies, ka ir tāds 1188, un kad ir sajuuta, ka vienmeer var pazvaniit tur, jebkura dienn. laikaa, izdzirdeet jaukas meitenes balsi, parunaties un sanjemt info.
Cik reiz ir bijis, ka citi servisi var sniegt pareizu atbildi, bet 1188 nevar - vai tad viņi ir kādi supermeni, ka nabaga 1188 netiek līdzi?
Domāju, ka ir par ko padomāt...
Un, ir lietas, kuras elementāri var atrast internetā un pārbaudīt - kāpēc to neizdara, bet atbild, ka nezin... kaut vai par transporta pieturām, kas te augstāk minēts...
Nekad neko nezin, ne par ko nav informeeti, neesot datu.Esmu jautaajis tramvaja marsrutu, konkretas firmas koordinates, kinoteatra seansu, turisma objektu info, nekad neko nezin.Taa ir vienkaarsha naudas izkraapshana-mistiski daargs zvans jaunietei, kurai iedots dators ar google paarluukprogrammu.Dators vecs, taapeec uzkaras, ilgi ver valjaa.
Info mekleeju ar mob.telefona paliidziibu mineetajaa google.