1188 - Ļoti nejauka attieksme no konkrēta šofera, neskaitāmas reizes
Šodien ar autobusu Alsunga-Kuldīga 15: 50 09.08.2023 atkal saskāros ar šoferi kurš bija nejauki pret mani izturējies pagājušo vasaru. Kāpjot autobusā, kliedza man virsū, lai noslauku kājas (ko es izdarīju) Melnās kapeikas šoferis nevēlējās pieņemt, tādēļ devu 5€ banknoti, uz ko viņš man kliedz virsu, ka viņam nav ko izdot.. Prasiju, ko nu? Kliedza lai kāpju āra, pēc 10min Ilgas baurošanas izmainīja.. Šodien 09.08 kapjot iekšā uzreiz noslqucīju kajas, jo atcerejos cik nejauks viņš spej but.. Saku labdien (šoferis neko preti nesaka) rādu ka maksāšu ar karti, jau neapmierināti noskatijās, pateicu "paldies" atkal pretī neko nepasaka, eju ieņemt sev iemīļotu vietu pie aizmugurējām durvīm (esmu grūtniece un no turienes nāk svaigs gaiss, autobusā bija tikai 2 pasažieri) es eju, un šoferis atkal izdomā pacelt balsi pret mani, dusmīgi skatās un kliedz: "priekšā sedi! Tur arī ir brīvas vietas" labi apsēžos priekšā, bet sajūta ir tik pretīga, ka es cilvekam neko neesmu nodarīJusi, lai tada butu viņa attieksme... Nu ja esi īgns un nevēlies strādāt par šoferi, tad neuzskatu ka tā tam vajadzētu palikt.
Šofera apraksts- nav matu, ne bārdas..lielas miesas būves, gaiši zils, aizpogājams krekls.
Комментарии (3)
1188.lv nav autobusa kompānija, bet uzziņu dienests.
Bet kāpēc tad sūdzība ir noformēta par uzziņu dienestu 1188?
Tas, ko Tu tagad izdarīji, ir papildināji sūdzību skaitu par šo uzņēmumu un šis uzņēmums 1188 tagad saņems ziņu, ka par viņiem ir bijusi sūdzība, kaut arī viņiem ar šo šoferi pilnīgi nekāda sakara nav. Bet šoferis pīpēdams brauks tālāk, jo viņa darba devējs nekad neuzzinās, ka esi sūdzējusies.
Eju autobusu sarakstā, redzu - reisu Alsunga-Kuldīga plkst 15:50 nodrošina "SIA Latvijas Sabiedriskais Autobuss". Viņiem tad arī adresē šo sūdzību, ja gribi, lai nonāk līdz pareizajam adresātam.
Esi gan izdabiiga! Ko teiks tev to dariisi haha! Es vinu pasuutiitu 3 majas taalaak ja komandetu mani!