1188 info. - Nereālas cenas par sīku informāciju!
Pazvanīju uz 1188, lai uzzinātu kādu informācijas tālruni, kā sazināties ar forumsinema, atbildēja ka tāda tālruņa nau un visu informāciju sniedz uzziņu dienests 1188, mazliet paklausījos, te mazliet jāuzgaida, te jau tūlīt tūlīt atvērsies, neveras kāda lapa tur netā vaļā, nu īsāk sakot tehniski velk laiku, pelna naudu, gala rezultātā iznāk tā ka tie informācijas sniedzēji nemaz nav sagatavoti tādam pakalpojumam, tupa tiek lasīta informācija no citām lapām un kam nu vēl tur ar to lasīšanu kā ir, respektīvi secinājums viens, lētāk caur telefonu ieiet i-netā un pašam visu aplūkot, daudz lētāk, daudzi jau noteikti to zina un tā rīkojas. Katrā ziņā, laika taupības vadīts, neko neietaupīsi, tik dārgāk sanāks, es neko no viņiem vajadzīgu neuzzināju, bet no rēķina noskaitīja ap 2.50 ls, maitas īsāk sakot!
Комментарии (9)
Pilnigi piekritu.Sie pakalpojuma sniedzeji ir legali izspiedeji, ne tikai velk laiku, lai pelnitu, bet sniedz meligu informaciju, kas rada parpratumus un lielus zaudejumus.
Ja, Jūsuprāt, neesat kvalitatīvi saņēmuši pakalpojumu uzrakstiet uz [slēpt]@1188.lv. Norādiet numuru, no kura zvanījāt un Jūsu iebilduma būtību!
Man ar tā vienreiz bija, uz ātro vajadzēja uzzināt vienas iestādes darba laiku, pateica, ka nestrādā, nākamjā dienā nejauši nācās iet garām un skatos strādā gan, tādas dusmas uznāca, es viņiem par to zvanu kaut kādu 1, 80 ls samaksāju un vēl ieguvu nepatiesu informāciju, un tā nav bijusi vienīgā reize.
Lala,
Darba laikus dod firma, nevis 1188!
Man jau liekas, ka tarifu nosaka mob.telefona operators nevis 1188.,
piemēram Air Baltic, Rīgas Autoosta u.c.
arī ir maksas numuri...
Ir maksas numuri, to mēs visi to zinam, bija laiks kad zvans 1188 ataisnojās un nebija nekādu pārmetumu, bet cik ir pagājuši gadi no tā laika, manuprāt viņi vairs neiekļaujas ar savu pakalpojumu precizitāti un kvalitāti, bet tas ir pārvērties banālā biznesā, kurš jau paliek par nekaunīgu biznesu, mans ieteikums, izmantojiet paši i-neta iespējas, nevis kādam maksāt par to ko mēs paši spējam un vēl jo vairāk kad tas viss ir pieejams pat telefonā, bet ne zvanīt šiem krāpniekiem!
Lasu tos komentārus un gan piekrītu, gan nepiekrītu pilnīgi visam iepriekš rakstītajam.Vienīgais man žēl ir to darbinieku, kuri tur strādā. Tas ir murgs tur atrasties. Priekšniecībai ir vajadzīga kvantitāte un arī protams kvalitāte.Bet vienu iekš otra šājā darba vietā ir praktiski neiespējams savietot.Jo...
Jūs ziniet to, ka zvanat uz 1188, ok. Bet tas pats cilvēks uz nākamo zvanu jau atbild ar uzrunu- Latvijas pasts.Vienam cilvēkam šajā uzņēmumā, kurš sēž uz 1188 līnijas, ir vēl vismaz 15 dažādi pakalpojumi.(Tas ir pats mazākais) Datu bāzes nesakārtotas, novecojusi informācija maisās ar jauno informāciju. Un pasakiet man mīļie cilvēki, kurš normāls cilvēks spēj visu??? pieredzējušus un kompitentus darbiniekus atlaiž, sakot, ka štatu samazināšana. Tai pat laikā vietā pieņemot trīs.Un domājat, ka jaunizceptais darbinieks būs zinošāks par iepriekšējo????
Lattelekoms vēlas iegūst panākumus, prestižu, balvas klientu apkalpošanas jomā, tomēr to vevarēs izdarīt, kamēr pie grožiem nebūs pareizie BOSI. Nauda un vara dara neiedomājamas lietas. Man ir patiesi žēl, ja mēs sava slinkuma dēļ nevaram iegūt vajadzīgo mums informāciju, jau iepriekš. Varbūt klientu trūkums 1188, liks padomāt, varbūt.
Varu teikt tā.
Katra paša izvēle zvanīt vai ne.
BET.
Cenu nenosaka 1188. To nosaka katra tīkla operators. Informācija datubāzēs- tik precīza, cik precīzu sniedz firmas pārstāvji.
Runājot par Forum Cinemas gadījumu. Kāda velna pēc operatoram no galvas būtu jāmācās bezmazvai viss repertuārs un noteikumi? Tam IR DOMĀTAS DATU BĀZES, kur šo info skatīties. Un arī kādu info ir Forumcinemas ir sniedzis tādu var sniegt arī klientiem...!