1188 - attieksme
Zinojums par 1188 attieksmi vispar ka tadu konkretaja gadijuma sausmas...!!!
piedavaju nevienam LV vairs neizmantot so pakalpojumu, jo visatlautiba nem virsroku!!!
zvanu jautaaju par sabiedrisko transportu kas un ka man laipni atceert atpakal, lai es jaunskungs pats izlemjot kad kas iet!!!
atvainojiet un par to vel 1.70ls??
piedodiet, atvainojiet sita ndrikst stradat sitais kantoris japiever pietiek kraaaapt!!!
Комментарии (4)
Nezinu kada tur apkalposhana, bet baigi dargi- 0.69Ls/min :(
Tiešām, cik nācies ar šiem komunicēt, vienmēr bijuši ļoti laipni, moš Tev trāpijās krīzes un mēnežreižu skarts darbinieks :D
kāda velna pēc tur zvanīt, ja pieejams internets---tikai slimi par to vēl maksāt, jo tanī kantorī tāpat visu in formāciju meklē internetā---bet tu gaidi un maksā par to --- nu dien slimi!!!
Liela vilšanās ! Atbildi uz jautājumu tā skaidri pat neatrada , bet lika gaidīt vairākas minūtes . Par zvanu (sanemot rekinu) izrādās novilktk virs 7 € !
Nešķiet korekti par šādu pakalpojumu pieprasīt maksu /min. Un pat nesniegt kvalitatīvu atbildi !
Turklāt likt klientam gaidīt vairākas minūtes.