www.sudzibas.lv SIA Moller auto Krasta Serviss, kvalitate, atteiksme

РешеноSIA Moller auto Krasta - Serviss, kvalitate, atteiksme

Vēlos brīdināt par Moller kompānijas attieksmi pret klientiem garantijas un ārpus garantijas gadījumos. 2023. gada februārī iegādājos pie viņiem mazlietotu auto, 100k nobraukums passat b8. Nedēļu pēc iegādes saskāros ar pirmo problēmu - bremžu diskiem. Tie bija nolietojušies un sāka patstāvīgi čīkstēt. Vērsos pie Moller, bet viņi problēmu sākotnēji nevarēja identificēt. Atkārtoti sazinoties, tomēr atrada defektu un mēģināja piestādīt rēķinu ap 330 EUR. Kad informēju, ka auto ir garantija, kuru sniedz Moller, viņi minēja, ka neredz garantiju, jo to piedāvā Moller mazlietoto auto centrs. Pēc vairākiem komunikācijas mēģinājumiem problēma tomēr tika atrisināta.

Tā paša 2023. gada februāri bagāžnieka vākā sāka patstāvīgi degt atpakaļgaitas gaisma un uzrādījās kļūdu. Aizvedu atkārtoti uz Moller uz servisu. Moller informē, ka būs jāmaina stiprinājumi un lukturi, jo visiem stiprinājumiem ir korozija un iekšā lukturos kondensāts, minēja, ka tas maksās ap 800 EUR. Atkārtoti nācās atgādināt par to, ka man ir garantija, kuru viņi atkal neredz.
Lukturi un stiprinājumi tika pasūtīti. Tos nomainot, mani atkal informē, ka rēķins būs ap 800 EUR. Kārtējo reizi nācās atgādināt Moller darbiniekiem, ka man ir garantija. Lukturu maiņa notika marta beigās, vairāk kā mēnesi pēc auto iegādes.
Šogad, sākoties ziemai, atkal parādās tā pati problēma, tieši ar to pašu lukturi, kuru viņi esot nomainījuši.
Zvanu šiem decembra sākumā, sazvanīt nav iespējams, bet beigās izdodas. Minēju, ka garantijas laikā tika nomainīts lukturis, problēma ir atkal parādījusies un vēlos bezmaksas diagnostiku, jo katrai nomainītai precei neatkarīgi no tā, kurš ir to apmaksājis – garantijas sniedzējs vai lietotājs - jāpienākas garantijai. Moller informē, ka noskaidros un atzvanīs. Protams, ka tā arī neviens neatzvanīja. Zvanīju atkārtoti pirms svētkiem, teica, ka noskaidros un ieliks pagaidu pierakstu 03.01.2024., un ar mani sazināsies. 02.01.2024. neviens ar mani, protams, ka nav sazinājies, kā rezultātā pašam nācās atgādināt.
Aizvedot auto uz atkārtotu diagnostiku, tika konstatēts, ka atkal visiem stiprinājumiem ir korozija un būs jāmaina abi lukturi.
Kamēr mēnesi gaidīju ziņu no Moller auto servisa, auto lukturis nobeidzās pavisam. Iespējams pie ātrākas reaģēšanas to varēja vēl atrisināt. Rezultātā atbilde bija tāda, ka nebija pietiekams hermētiskums un paši nesaprot, kā tas ir noticis. Piedāvāja dalīt izmaksas uz pusēm, respektīvi, ja skatos pagājušā gada rēķinu, kuru mēģināja man piestādīt, tie būtu 400 EUR, par to, ka viņi ir atgriezuši auto sliktākā stāvoklī, kā tas bija iepriekš.
Cienījamie VW klienti, ieteiktu vērstie pie Mūsa auto, jo tas ir labākais VW auto serviss, ar kuru nācies saskarties, attieksme un cilvēcīgums augstākajā līmenī, kā arī cenas ir patīkamākas.
Moller nevar atzīt savu kļūdu un vēlas atrisināt situāciju par pāšizmaksu, respektīvi, liekot man apamaksāt lukturu un darba izmaksas.

Жалоба успешно разрешена Agr191 22.02.2024

Ar nelielu cīņu viss tika atrisināts un esmu ļoti pateicīgs! Cerams citiem nevajadzēs iet manu ceļu!

A

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы