Olive Virtuves mēbeles - Zemiska attieksme pret klientiem
Ļoti slikta pieredze. Zemiska attieksme pret klientiem.
Aizgājām uz konsultāciju sākumā viss bija jauki - mūs apkalpoja darbiniece, dizainere Dace.
Nolēmām realizēt savus projektus pie viņas un tad saskarāmies ar Daces zemisko attieksmi pret klientiem. Viņa ignorēja mūsu ziņas gandrīz divas nedēļas, necēla zvanus, neatzvanīja un kad beidzot izdevās sazvanīt vainoja mūs (klientu) ka mēs esam vainīgi, ka viņai bija jautājumi un mēs neatbildējām, bet reāli mēs viņai rakstījām ziņas, sen jau atbildējām uz jautājumiem, mēģinājām sazināties un uzdevām savējos un viņa bija tā, kas ziņas izlasa un neatbild. Kad beidzot sazinājāmies, runāja rupjā, iedomīgā, riebīgā tonī - teica, ka mēs esam paši vainīgi, ka mums iekavējas viss projekts un tā tālāk.
Taču tieši šī uzņēmuma dēļ mums iekavējās dzīvokļa remonts, sadārdzinājās process, jo bija jācīnās, lai sazinātos, lai vispār skices dabūtu, lai meistari varētu turpināt darbu. Nerunājot par pasūtīšanu - bet protams, ka bijām izcīnījuši cīņu un pacietuši zemisku attieksmi pret mums - dabūjām līgumu un ar ļoti sliktām sajūtām arī savu produktu.
Attieksme bija drausmīga. Varbūt citi darbinieki tur ir labāki - taču mums ļoti nepaveicās. Mums padomā bija vēl trīs projekti, kurus pēc šis pieredzes izlēmām attīstīt citā uzņēmumā - jāsaka salīdzināt nevar.
Tā, ka ieteikums visiem, kas tik tālu izlasīja - lūgums izpētīt tirgu kārtīgi, izlasīt atsauksmes un neignorēt sarkanos karogus - pirms pieņemt lēmumu par savu projektu realizāciju, jo, ja produktu vēl beigās caur necieņpilnas attieksmes un pasīvās agresijas tekstiem no Daces dabūsiet, tad nervu šūnas atjaunojas ļoti lēnu.
Комментарии (1)
Cienījamā Anete,
Mums ļoti žēl dzirdēt par problēmām, ar kurām Jūs saskārāties, un mēs no sirds atvainojamies par sagādātajām neērtībām.
Mūsu prioritāte ir nodrošināt augstu klientu apkalpošanas līmeni, un mēs ļoti nožēlojam, ka šoreiz neizdevās attaisnot Jūsu cerības. Aizkavētā komunikācija un sarunu tonis, ko aprakstījāt, ir nepieņemami, un mēs šos jautājumus uztveram ļoti nopietni.
Lai mēs varētu šo situāciju rūpīgi izskatīt un atrisināt, lūdzam Jūs sniegt papildu informāciju, piemēram, Jūsu projekta atsauces numuru vai pasūtījuma informāciju.
Pēc sūdzībā norādītā vārda un uzvārda nevaram atrast Jūs mūsu klientu datu bāzē. Ko tieši esat pasūtījusi pie mums?
Sazināties ar mums ir iespējams arī pa tālruni +371 27124251 vai iesūtīt informāciju uz [slēpt]@olivemebeles.lv.
Paldies, ka informējāt mūs par šo situāciju, un ceram, ka nākotnē mums būs iespēja atgūt Jūsu uzticību.
Ar cieņu,
Olive mēbeles