www.sudzibas.lv Olive Virtuves mēbeles Krāpšana, slikts serviss, klienta pazemošana

Olive Virtuves mēbeles - Krāpšana, slikts serviss, klienta pazemošana

Sākumā viss izskatījās cerīgi – smaidi, solījumi un skaistas prezentācijas. No manas puses bija uzticība, skaidrs plāns un gatavība sadarboties. No viņu puses – klusums, ignorēšana un kavēšanās.

Smagākais – uzņēmuma šefs publiski Google Maps atbildē izvēlējās izmantot manas personiskās sarakstes un pat pieminēt manas dziesmas, lai attaisnotu savu neprofesionalitāti. Dizainere Dace nodeva mūsu saraksti vadībai, un rezultātā uzņēmums klientu mēģināja pazemot publiski, nevis atrisināt problēmu.

Tas nav pieļaujami – tas ir profesionalitātes un cieņas trūkums, robežu pārkāpums. Klientu nedrīkst pataisīt par “vainīgo”, lai paslēptu pašu uzņēmuma kļūdas.

Oliver Virtuves Mēbeles = tukši solījumi, ignorēšana un klienta pazemošana.
Lai neviens cits vairs neuzķeras uz viņu “skaistajiem stāstiem”.

Дополнено Agris Krūms 21.08.2025

Uzņēmuma vadība un dizainere Dace apzināti ignorēja klienta saraksti un problēmu risināšanu. Tā vietā, lai atbildētu profesionāli un konstruktīvi, viņi izvēlējās publiski izmantot personiskas detaļas un pat manas dziesmas, lai noveltu vainu uz klientu. Tas ir klajš cieņas un profesionālas ētikas pārkāpums.

Šāda rīcība pierāda, ka uzņēmums neprot strādāt ar klientiem, bet cenšas viņus pazemot un apkaunot, lai noslēptu pašu kļūdas. Tā nav sadarbība – tas ir krāpniecības un manipulācijas piemērs.

Lai visi zina: Olive Virtuves Mēbeles = tukši solījumi, ignorēšana, kavēšanās un klienta pazemošana publiskā telpā. Nevienam neiesaku šo uzņēmumu!”

Дополнено Agris Krūms 22.08.2025

Oliver virtuves uzņēmuma attieksme skaidri parāda, ka viņu interesē tikai nauda, nevis klients vai kvalitāte. Neskatoties uz manu gatavību ieguldīt 10 000 € (no kuriem 2 000 € paredzēti griestiem), pretim saņēmu tikai kavēšanos, izvairīšanos un pat klienta publisku pazemošanu. Šāda rīcība ir ne tikai neētiska, bet arī potenciāli prettiesiska. Ja situācija netiks novērsta, es būšu spiests vērsties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā un citās institūcijās, lai panāktu atbildību.

Дополнено Agris Krūms 23.08.2025

“Publiski uzņēmuma vadītājs veido saldos reklāmas klipus, kur stāsta, cik viss ir ideāli. Realitātē, pat komunicējot ar uzņēmuma pārstāvi Daci, nākas saskarties nevis ar risinājumiem, bet ar ignorēšanu un formālām frāzēm. Šis kontrasts starp reklāmas tēlu un klientu pieredzi skaidri parāda, cik ļoti atšķiras skaistie stāsti no patiesības.”

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы