Itella - slikts serviss
Jūs neesat izpildījis savus nosacījumus: piegādes laiks (5 dienas); Neorganizēja piegādi ar kurjeru Austrijas robežās. Pēc trim nedēļām viņi mūs informēja par saņemšanas vietu Vīnē un, pateicoties jūsu “izcilajam” servisam, pakas saturs kļuva nelietojams. Īpašs "paldies" par to. Visas sarakstes laikā jūs ne reizi neesat atbildējis uz manām sūdzībām pēc būtības. Man radās iespaids, ka es runāju ar botu.
Es neiesaku šo uzņēmumu.
Cien. Klient,
Esam sarūgtināti par Jūsu negatīvo pieredzi.
Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju, lūdzam Jūs nosūtīt Jūsu pakas numuru un problēmas aprakstu uz [email protected].
Atvainojoties par sagādātajām neērtībām un gaidot atbildi,
Smartpost Klientu atbalsta komanda.
Jūs neesat izpildījis savus nosacījumus: piegādes laiks (5 dienas) ar kurjeru līdz jūsu durvīm; Piegāde ar kurjeru Vīnē netika organizēta. Tā vietā, lai vienotos par piegādi, tika ieteikts to izdarīt saņēmējam, taču tikai pēc trim nedēļām mēs tikām informēti par saņemšanas vietu Vīnē un, pateicoties jūsu “izcilajam” servisam, pakas saturs kļuva nelietojams. Z. Visas sarakstes laikā jūs ne reizi neesat atbildējis uz manām sūdzībām pēc būtības.
Naudas un laika izšķiešana.
Labdien! Diemžēl neesam saņēmuši detalizētāku situācijas aprakstu no Jums uz norādīto e-pastu. Lai mēs spētu Jums palīdzēt, lūdzu, sazinaties ar mums rakstot uz [email protected], papildus norādot arī sūtījuma izsekošanas numuru.
Комментарии (1)
Ironiski, ka vienīgā atbilde, ko Jūs no Itellas puses šeit saņemsiet, būs viņu bota ieraksts par rosinājumu rakstīt viņiem e-pastu, atbildi uz kuru nesaņemsiet NEKAD.