Itella - Slikts servidd
Pasūtījām Ziemassvētku dāvanas bērniem Temu. Piegāde paredzēta 16.-22.dec. Paka jau 21.dec. bija Itella Rīgā. 22.dec. mēģināja vest, bet pakomāti pilni. Nekādu ziņu nedod klientiem.
23.dec. sazvanījām klientu servisu, kas ir nevis serviss, bet tukša runāšana no grāmatas, ka centīsies piegādāt. Es saku, ka esmu gatavs braukt pakaļ un viņu noliktavu, bet tā nevarot, jāgaida tad sms un 50:50 vai atnāks tajā dienā.
Tā arī Ziemassvētku dāvanas no 23.dec. rīta nav kustinātas un mētājas kau kur Itellas bardakā.
Žēl, ka Temu un citi izvēlās sadarboties ar to Itellu.
Priecīgus svētkus!
Cien. Klient,
Lūdzu atvainojiet par negatīvo pieredzi.
Lai mēs varētu pārbaudīt situāciju, lūdzam Jūs nosūtīt minētā sūtījuma numuru uz [email protected], kā arī saņēmēja vārdu un kontaktus.
Smartpost Klientu atbalsta komanda
Комментарии (3)
Cik interesanti, ka Jums teica, ka nevarat paši aizbraukt. Man tieši 22.12. piedāvāja, lai pati braucu pie viņiem, bet es atteicos, jo neuzskatīju par godīgu tērēt degvielu vēl.
Patiesi žēl, ka uzņēmumi/veikali vēl nav sapratuši, ka ar Itellu sadarbība ir absurds.
Varēsiet bērnam pateikt, ka bijāt spītīga un nevarējāt atbraukt pakaļ un saņemt paciņu personīgi, žēl, ka Jūsu bērns nelasa sudzibas.lv, tad zinātu cik bērnam ir neiecietīgs vecāks, jo svētkos pakautomati ir aizņemti un paciņas grib saņemt visi, bet skapīši visiem nepietiek.
Temu taču zogot kartes datus.