Itella - Nekvalitatīvs pakalpojuma
Viss sākās ar paciņu, kuru man sūtīja no Vācijas. Persona, kas paciņu bija sūtījusi, visu laiku jautāja, vai tā vēl nav pienākusi, jo DHL izsekošanas numurs rādījis, ka paciņa jau divas nedēļas Latvijā un dīvaini, ka vēl nav atnācis aicinājums no pasta. Gaidu, gaidu, katru dienu skatos pasta kastītē - bet tukša kā tukša. Tas nozīmē, ka mana paciņa jau vairāk kā divas nedēļas ir marinēta tepat, Latvijā.
Svētdien izņemu pastu, un redzu man adresētu vēstuli (ar kļūdain uzrakstītu vārdu un pasta indeksu), kur rakstīts, ka kurjers 9.aprīlī bijis pie manis un neesot varējis sasniegt (vēstule manās rokās nonāca 15.04., un atgādināšu, ka katru dienu skatīju savu pasta kastīti). Vēstulē aicināts sazināties ar klientu apkalpošanas centru, ko pirmdien agri no rīta arī izdaru (gaidot 13 min, kamēr mani vispār ar kādu savienos), jautāju, kā var būt, ka kurjers mani nav sastapis, ja visu dienu esmu bijusi mājās un viss, kas bija jāizdara, ir jāienāk kāpņu telpā un jāpiezvana pie durvīm. Kungs klausuļa otrā pusē apgalvo, ka uz pakas neesot bijis mans kontakttālrunis. Okay, nu, gadās. Vienojamies, ka paciņu man nogādās dienu vēlāk, laikā no 8.00 līdz 17.00. Nu, labi, nosaucu darba adresi, pacietīgi gaidu, bet, kā nav tā nav. Zvanu uz klientu apkalpošanas centru (atkal mūzika, aicinājums rakstīt e-pastu), bet pēc 12 min mani savieno ar patīkamu kungu, kurš man laipni iedod kurjera kontaktus. Sazinos, būšot pēc -vēlākais - pusstundas. Tā paiet divas stundas, kurjers atbrauc, parakstos, skatos - o, mans numurs ar' pierakstīts pie adresāta (pēc rokraksta atpazīstu, ka to izdarījusi persona, kas paciņu man no Vācijas sūtījusi). Jautāju, kā nākas, ka teica, ka nevarot sazināties, jo telefons neesot. Atbildēja, ka kurjeri jau mēdzot dažādi būt un viņam par citu darbu nav jāatbild. Nu, ok. :) Paldies, Itella, par acu atvēršanu - jūsu servisu vairs neizmantošu un ieteikšu to darīt arī citiem!
Добавить комментарий