Itella - Ļoti slikts apkalpošanas serviss, cilvēku čakarēšana ar paku piegādi
17.03.2022g. Pasūtīju no sportshopen.com bērnu jaku un bikses, kas bija ļoti steidzīgi nepieciešamā dārziņa apmeklējumam uzsākšanai! (orderconfirmation, ordernumber 50050338) ! 25.03.22g. Plk.14: 11 man piezvanīja no kompānijas ''Itella'' (kurjers viņa m. T. 26114094) , teica ka paciņai sakontēji no izsūtītajā esot kaut kas pietrūcis no adreses, kad es nosaucu savu adresi, viņš man paziņoja, ka pabrauca jau vienalga garām, atpakaļ negriezīsies un jau ceļā uz Salaspilī, bet uzrakstīja pats nepieciešamo adresi un apsolīja atstāt visu informāciju kompānija un savam maininiekam, teica, ka 28.03.2022g man visu noteikti piegādās! Šodien 28.03.22g. Gaidīju savu paciņu, bet tā arī neko nesagaidīju, tad zvanīju uz ''Itella'' kompāniju talr.67815914 plk.14: 46, pacēla operatore, negribīgi tomēr sāka meklēt informāciju kur un kas ar manu paciņu! Teica mana paka esot noliktava un neko vairs nezinot, saku uzdot jautājumus kāpēc paciņa ir noliktava ja ir visa nepieciešamā info, lai ar mani varētu mierīgi sazināties un sarunāt piegādes laiku? ! Adrese un mans tālrunis viss bija pieejams, kāpēc neviens nezvana un nemēģina kaut ko risināt? ! Tad operātore sāka solīt, ka paciņu manu mēģinās piegādāt šodien un ar mani sazināsies, bet neviens nesazinājās un operatorē ar nepārzvanīja! Zvanīju pati atkal uz kompāniju ''itella''plk.16: 38, tad operatorē man jau paziņo, ka 29.03.22g. Man piegadās paciņu! Tad man rodas jautājums, kas par pretīgu attieksmi pret klientu un nevelmē strādāt, ātri risināt problēmu situācijas? ! Es esmu samaksājusi naudu par piegādi, bet tagad man pašai vēl jāuztraucas vai dabūšu paciņu vai ne? Es arī strādāju un man vēl jātērē laiku un nervi uz tādam lietam? Kas man kompensēs manu darba laiku? ! Bērna veselību? Jo jaka ar biksēm ir ļoti nepieciešamās manam bērnam tagad, šajā laikā, nevis kad būs +15grādi ārā! Tik pretīgu komunikāciju un apkalpošanās kvalitāti, piedodiet, nebiju redzējusi jau ļoti sen! Esmu jūsu kompānijas kvalitāte ļoti vīlusies! Gribētu saņemt no augstāk stāvošas vadības atbildi par radušo situāciju! Vai šādu darba kvalitāti un tādu komunikāciju ar klientu uzskatāt par piemērotu? Tiešām esmu ļoti dusmīga par šo situāciju! Ļoti gaidīšu atbildi!
Ar cieņu,
Valentīna Unda
e-pasts: val. [slēpt]@inbox.lv
m. T. 20044290
Cien. Valentīna,
Lūdzu atvainojiet par negatīvo pieredzi un sagādātajām neērtībām.
Mēs pārbaudīsim Jūsu situāciju, un informēsim atbildīgās personas.
Sazināsimies ar Jums tiklīdz būs precizēta situācija.
Ar cieņu,
Itella Klientu atbalsta komanda
Комментарии (1)
Oj.. itella īpaši izceļas ar piegādi. Maksimāli būtu jāizvairās no sadarbības ar šo kompāniju. Viņiem aktuāli ir atlikt paciņu piegādi un sagrozīt info. Bieži pasutijuma izsekošanā uzrādās maldīga info,ka klients nav bijis mājā saņemšanas brīdī.. kaut klients ir bijis savā dzīvesvietā.. Viņi pat nepūlas sazināties.. Un,ja nezvana un nepresē viņus,tad vispār ilgi neredzēt paciņu.. Lielākoties kurjeriem slinkums kkur iebraukt.. Tad nu tā atliek un atliek.. Un tādu praksi viņi piekopj jau gadiem.. apbrīnojami,ka viņiem vel tiek uzticēti sūtījumi..