Itella - drausmīgs serviss
Mans sūtījums tika atstāts blakus veikalā, par ko man netika paziņots, bet dhl sistēmā tas tika atzīmēts kā piegādāts. 21. Jūnijā es nebiju sasniedzama - acīmredzot, nokavēju kurjera zvanu. Nākamajā dienā skatījos dhl sistēmā, ka it kā esmu saņēmusi savu sūtījumu, kas bija diezgan mulsinoši. Tādēļ rakstīju viņu klientu servisam, kurš uz manu jautājumu par to, kur ir mans sūtījums, lai gan sistēmā norādīts, ka viņu saņēmu, atbildēja "jūsu sūtījums ir piegādāts". Tad es vairrākārt rakstīju e-pastus, kas tika ignorēti. Šodien (27.06) man uzraksta blakus veikala īpašnieks "facebook" un saka, klau, tavs sūtījums ir pie mums, vari nākt pakaļ. Pēc tam, kad ar "itella" pārstāvjiem notika saruna par šo tēmu, ko veica cita persona, es beidzot saņēmu atbildi uz saviem jautājumiem, kurā tika teikts, ka kurjers man esot pateicis, kur es varu saņemt savu preci (tas nenotika) . Tikai pēc tam viņi vispār izlēma atbildēt uz manām ziņām, nevis ignorēt mani.
Principā, es savu sūtījumu saņēmu tikai veikala darbinieku godprātības dēļ. Mani dati bija brīvi pieejami pilnīgi svešiem cilvēkiem šajā veikalā (jo uz paciņas ir mana adrese un telefona numurs) . Runa šeit nav tik ļoti par to, kurš pieļāva kļūdu, bet par absolūtu bezatbildību, pirmkārt, no kurjera puses, otrkārt, no klientu apkalpošanas servisa puses, un treškārt, no visa uzņēmuma, jo mana situācija atgādina daudzas citas, par kurām esmu lasījusi šeit. Godīgi runājot, vairs nevēlos iepirkties asos un izmantot dhl pakalpojumus tieši šī viena incidenta dēļ. Bieži izmantoju kurjerservisu pakalpojumus, bet ar šādu neprofesionalitāti no visām iesaistītajām personām nekad mūžā nav nācies saskarties, sākot jau ar to, ka iepriekšējā dienā vai tajā pašā dienā klients netiek pabrīdināts ar sms vai e-pastu, ka kurjers būs klāt, beidzot ar to, ka prece, par ko esmu jau samaksājusi, tiek atstāta kaut kur citur, un man netiek par to paziņots. Visā visumā, vienkārši drausmīgs uzņēmums, bet, varbūt pateicoties šai attieksmei, man izdosies ietaupīt naudu uz apģērbu, jo asos vairs neiepirkšos. :)
Добавить комментарий