Dentle - Slikts serviss
Es arī pēc "sadarbības" ar "Dentle" nozvērējos, ka nekādos piedāvājumos pa telefonu nekad mūžā vairs neielaidīšos. Piedāvājums bija tik ļoti vilinošs, ka tikko salūzīs vecā birste, tūlīt tiks izsūtīta jauna, jāmaksā būs tikai par uzgaļiem, kad saņemšu birsti, varēšu pasūtīt uzgaļus, kurus vēlēšos. Iekritu. Pasūtīju augustā. Pirmo sūtījumu saņēmu tikai novembrī, turklāt nevis zobu birstes, bet uzgaļu komplektu, lētāko no vietnē pieejamajām. Tā kā birstes pašas vēl nebiju saņēmusi un vietnē biju noskatījusi uzgaļus, kas man patika labāk, sūtīju šos atpakaļ, mazums, varbūt birstes pašas vispār nesaņemšu. Protams, par sūtīšanu atpakaļ jāmaksā bija man pašai. Beidzot atnāca arī birstes, turklāt nevis divas, kā biju pasūtījusi, bet 4. Vienu attaisīju, pamēģināju, nepatika - strādā kā traktors, ļoti stipra vibrācija neatkarīgi no ātruma. Man līdz šim bija pieredze ar Philips, jā, dārgas, bet strādā stipri maigāk. Uzrakstīju firmai, ka 3 sūtu atpakaļ un no uzgaļiem atsakos vispār, jo birsti nelietošu. Protams, man tāda iespēja netika dota, norunājām, ka līgumu pārslēgs un es maksāšu tikai par 12 uzgaļiem. Vēstulē vēl aizrakstīju, lai kategoriski nesūta man Universal uzgaļus, jo tie ir ļoti cieti un skrāpē, gribu Sensitive visus 12 (dēls piekrita lietot šo zobu birsti). Vēstulē vēl pieprasīju, lai viņi apliecina, ka mans līgums tiks izbeigts pēc viena 12 uzgaļu komplekta saņemšanas un rēķinu apmaksas. Lieki piebilst, ka starplaikā man tika sūtīti 3 dažādi rēķini, bet es uzreiz rakstiski firmai sūtīju atpakaļ, ka konkrēto rēķinu nemaksāšu, jo neesmu saņēmusi uzgaļus (1.rēķins), rēķinā norādītā naudas summa manam vienam birstes un 12 uzgaļu komplektam neatšķiras no 2 birstu un 24 uzgaļu komplekta, turklāt nav norādes, kurš un no cik rēķiniem kopā tas ir (2.rēķins), rēķinu nemaksāšu, kamēr nedabūšu pareizos zobu birstu uzgaļus (3.rēķins), jo kāds bija mans šoks, kad pēc pēdējās sarakstes decembra beigās un viņu solījumiem visu nokārtot, es janvārī saņēmu atkal tos pašus Universal uzgaļus. Zvanīju, lamājos, jo mana pacietība bija beigusies. Tagad došu atpakaļ pastā kārtējo sūtījumu, par kuru maksāšu no savas kabatas un gaidīšu savus gribētos uzgaļus. Ļoti nopietni domāju, varbūt tomēr vērsties PTB, jo negribas, ka citiem arī klātos līdzīgi, kā man, un kā izskatās, ne man vienīgajai...
Добавить комментарий