Brīdinājums: Laura Audejeva un Juris Mičerevskis turpina maldināt klientus! - Brīdinājums: Laura Audejeva un Juris Mičerevskis turpina maldināt klientus!
a meklējat juridisko palīdzību maksātnespējas jautājumos, esiet īpaši piesardzīgi! Mūsu uzmanības lokā nonākuši divi indivīdi – Laura Audejeva un Juris Mičerevskis, kuri, neskatoties uz iepriekš pieļautajām kļūdām, turpina piedāvāt savus pakalpojumus un uzrunāt klientus, iespējams, maldinot viņus ar nepamatotiem solījumiem.
Kas ir Laura Audejeva un Juris Mičerevskis?
Abi iepriekš darbojās juridiskajā birojā, kas specializējās maksātnespējas procesos. Laura Audejeva strādāja kā klientu konsultante, bet Juris Mičerevskis kā jurists. No šādas kombinācijas varētu sagaidīt profesionālu pieeju un precīzu juridisko palīdzību, tomēr realitāte bija pavisam citāda.
Diemžēl Laura Audejeva klientu konsultāciju sniegšanā pieļāva būtiskas kļūdas. Tā kā viņai trūka nepieciešamo juridisko zināšanu, viņas padomi bieži bija neprecīzi vai pat pilnīgi aplami. Rezultātā daudzi klienti nonāca sarežģītās situācijās, saskaroties ar finansiāliem un juridiskiem sarežģījumiem, kas varēja tikt novērsti, ja vien viņiem būtu sniegta pareiza informācija.
Šo pārkāpumu dēļ uzņēmums nolēma pārtraukt jebkādu sadarbību ar Lauru Audejevu un Juri Mičerevski. It kā viss būtu skaidrs – viņi savu nekompetenci pierādīja, un uzņēmums attiecīgi rīkojās. Taču šis stāsts ar to nebeidzas.
Viņi turpina maldināt klientus!
Neraugoties uz to, ka uzņēmums ar Lauru Audejevu un Juri Mičerevski vairs nesadarbojas, šie cilvēki turpina meklēt klientus un piedāvāt savus pakalpojumus. Daudzi uzņēmuma bijušie klienti ir saņēmuši no viņiem zvanus un e-pastus, kuros viņi mēģina pārliecināt turpināt sadarbību, solot labākus risinājumus un apgalvojot, ka var palīdzēt ar juridiskiem jautājumiem.
Jāuzsver – Laura Audejeva jau iepriekš ir pierādījusi savu nekompetenci un klientiem nodarījusi kaitējumu. Kāda ir garantija, ka šoreiz viņa nesniegs tikpat kļūdainu informāciju? Juris Mičerevskis, kurš strādāja ar viņu kopā, nav atturējies no turpmākas darbības ar viņu, kas vien raisa papildus bažas par abu profesionālo ētiku un atbildību.
Esi uzmanīgs un neuzķeries!
Ja esat saņēmis piedāvājumu no Lauras Audejevas vai Jura Mičerevska, esiet ārkārtīgi piesardzīgi. Rūpīgi pārbaudiet visu informāciju, ko viņi sniedz, un nepaļaujieties uz viņu solījumiem bez papildu pārbaudes. Juridiskās kļūdas var maksāt dārgi – gan finansiāli, gan emocionāli.
Lai izvairītos no nepatikšanām, aicinām vērsties tikai pie uzticamiem, pieredzējušiem un pārbaudītiem juridiskajiem speciālistiem. Neļaujiet Laurai Audejevai un Jurim Mičerevskim jūs apmānīt!
Комментарии (29)
Darba līguma pārkāpums – Saskaņā ar darba līguma noteikumiem Laura Audejeva un Juris Mičerevskis pēc darba attiecību izbeigšanas nedrīkstēja turpināt sazināties ar uzņēmuma klientiem. Šis aizliegums ir juridiski saistošs un izstrādāts, lai aizsargātu uzņēmuma intereses un klientu konfidencialitāti. Taču abas personas šo nosacījumu ignorēja un turpina nelikumīgi uzrunāt bijušos klientus, mēģinot viņus pārvilināt uz savu pusi.
Man šitā ir katru otro mēnesi , kad bite zvana un piedāvā labākus nosacījumus , ir tik jāpāriet pie viņiem ) šad tad pārliecina un kādu laiku tiešām esmu dabūjis labus nosacījumus un mazākus reiķinus ))
Zemiska rīcība – Laura Audejeva un Juris Mičerevskis ne tikai pārkāpj juridiskos noteikumus, bet arī rīkojas amorāli un bez jebkādiem ētikas principiem. Šāda uzvedība skaidri liecina par viņu attieksmi ne tikai pret bijušo darba devēju, bet arī pret klientiem, kurus viņi maldina ar tukšiem solījumiem un nepamatotām cerībām.
Nomelnošanas kampaņa sociālajos tīklos – Lai arī uzņēmums korekti un pamatoti pārtrauca sadarbību ar Lauru Audejevu un Juri Mičerevski, šīs personas nav apstājušās tikai pie klientu uzrunāšanas. Viņi ir sākuši aktīvu nomelnošanas kampaņu sociālajos tīklos, izplatot maldinošu informāciju un cenšoties graut uzņēmuma reputāciju. Šāda rīcība ir ne tikai neprofesionāla, bet arī juridiski sodāma.
Uzņēmuma un klientu aizsardzība – Šobrīd uzņēmums jau veic nepieciešamās darbības, lai aizsargātu savas intereses un klientu datus. Aicinām ikvienu, kurš ir saņēmis aizdomīgu piedāvājumu no Lauras Audejevas vai Jura Mičerevska, nekavējoties par to ziņot attiecīgajām iestādēm un būt īpaši piesardzīgiem, lai neiekristu viņu maldināšanas slazdos.
Klientu uzticības ļaunprātīga izmantošana – Jau uzņēmumā strādājot, Laura Audejeva un Juris Mičerevskis bija iemantojuši daudzu klientu uzticību. Izmantojot šo uzticību savtīgos nolūkos, viņi pēc darba attiecību izbeigšanas sāka aktīvi pārliecināt klientus pārtraukt sadarbību ar uzņēmumu un sekot viņiem. Viņi mērķtiecīgi ietekmē klientus, cenšoties graut uzņēmuma reputāciju un pārvilinot klientus pie sevis.
Maldināšana par iemaksātās naudas atgūšanu – Laura Audejeva un Juris Mičerevskis mēģina manipulēt ar klientiem, pārliecinot viņus pieprasīt atpakaļ uzņēmumam iemaksāto naudu un tā vietā maksājumus novirzīt viņiem. Šāds rīcības modelis ne tikai rada juridiskas sekas, bet arī skaidri parāda viņu negodīgos nodomus. Klienti, kas uzticas viņu vārdiem, var tikt iesaistīti finanšu un juridiskās problēmās.
Iespējamā krāpniecība – Klientiem jāapzinās, ka šāda rīcība var tikt kvalificēta kā krāpšana. Ja Laura Audejeva un Juris Mičerevskis mudina klientus veikt maksājumus tieši viņiem, tas ir nopietns signāls būt piesardzīgiem un nepakļauties šādām manipulācijām. Šāda prakse ir ne tikai neētiska, bet arī var radīt juridiskas sekas gan pašiem klientiem, gan abām personām.
Aicinājums klientiem būt uzmanīgiem – Ja esat saņēmis piedāvājumu no Lauras Audejevas vai Jura Mičerevska, rūpīgi izvērtējiet situāciju un konsultējieties ar neatkarīgu juridisko speciālistu, pirms pieņemat jebkādu lēmumu. Neļaujiet sevi apmānīt un neaizdodieties uz solījumiem, kas var radīt vēl lielākas problēmas!
Šī situācija ir nopietns brīdinājums – Laura Audejeva un Juris Mičerevskis ne tikai pārkāpj darba līguma nosacījumus un mēģina graut uzņēmuma reputāciju, bet arī apzināti manipulē ar klientiem, lai gūtu no tā personīgu labumu. Esiet piesardzīgi un nepakļaujieties viņu viltus solījumiem!
Laura Audējeva un Juris Mičerevskis – juridiskās pasaules ēnu puses pārstāvji?
Šīs personas – Laura Audējeva un Juris Mičerevskis – savulaik darbojās juridiskajā birojā, šķietami palīdzot klientiem maksātnespējas procesos. Taču patiesībā aiz solījumu un profesionālu vārdu aizsega slēpās zināšanu trūkums, maldinoša informācija un viltus cerības, kas noveda pie ne vienas vien klienta liktenīgām kļūdām.
Bet tas nav viss. Pēc tam, kad uzņēmums atklāja viņu nekompetenci un pieņēma lēmumu pārtraukt sadarbību, viņi nevis atkāpās godprātīgi, bet gan sāka izstrādāt savu shēmu. Shēmu, kuras mērķis bija izmantot bijušo klientu uzticību un izvilināt no viņiem naudu.
Kā šī shēma strādā?
Klientu uzticības ļaunprātīga izmantošana – vēl strādājot birojā, Laura Audējeva un Juris Mičerevskis centās iemantot klientu uzticību, lai vēlāk to izmantotu savtīgiem nolūkiem.
Maldinoši piedāvājumi – pēc darba attiecību izbeigšanas viņi sāka tieši sazināties ar klientiem, piedāvājot turpināt sadarboties bez biroja starpniecības, kas it kā būšot lētāk un efektīvāk.
Aicinājums uz finansiālu manipulāciju – viņi mudināja klientus pieprasīt atpakaļ uzņēmumam iemaksāto naudu un novirzīt šos līdzekļus viņiem, radot iespaidu, ka tas būs klienta interesēs.
Šī situācija nav tikai negodīga konkurence vai neētiska rīcība, bet jau robežojas ar nopietniem likumpārkāpumiem. Ja tiek pierādīts, ka viņi darbojas organizētā grupā un apzināti maldina klientus, viņiem var draudēt kriminālatbildība.
Saskaņā ar Krimināllikumu, krāpšana, kas veikta grupā, tiek uzskatīta par sevišķi smagu noziegumu. Par šāda veida darbībām var draudēt ne tikai naudas sods, bet arī brīvības atņemšana. Ja tiek konstatēts, ka viņi pārliecina klientus veikt maksājumus sev, apejot uzņēmumu, tas var radīt vēl smagākas sekas.
Klientiem jābūt īpaši uzmanīgiem, jo arī viņi var tikt iesaistīti juridiskās problēmās, ja sekos Audējevas un Mičerevska norādījumiem un apzināti veiks darbības, kas pārkāpj likumu.
Šobrīd uzņēmums veic nepieciešamās darbības, lai aizsargātu savas intereses un klientu datus. Ikvienam, kurš ir saņēmis aizdomīgu piedāvājumu no Laurās Audējevas vai Jura Mičerevska, nekavējoties par to jāziņo uzņēmumam un attiecīgajām iestādēm.
Neuzķerieties uz solījumiem, kas var novest pie lieliem finansiāliem un juridiskiem sarežģījumiem.
Laura Audējeva un Juris Mičerevskis – divi vārdi, kas kļuvuši par simbolu tam, kā nekompetence, negodīgums un krāpšana var iznīcināt uzticību un radīt likumīgas sekas, kuru apmērs un smagums var ietekmēt ne tikai pašus darbiniekus, bet arī visus, kas ar viņiem ir bijuši saistīti.
Līdz brīdim, kad uzņēmums atklāja šo negodīgo rīcību, Laura Audējeva un Juris Mičerevskis bija iegājuši daudzos uzņēmuma klientu dzīvēs. Viņi bija izveidojuši viltus priekšstatu par savu profesionalitāti un kompetenci, piesaistot klientus ar solījumiem par veiksmīgiem maksātnespējas procesiem. Taču aiz šiem solījumiem slēpās pavisam cita realitāte, kas ne tikai grauj cilvēku cerības, bet arī noved pie bezprecedenta krāpšanas shēmas.
Uzņēmums, pārskatot notikušo pēc darba attiecību pārtraukšanas ar Lauru Audējevu un Juri Mičerevskis, atklāja šokējošus faktus. Izrādījās, ka vēl darba laikā šīs personas bija apzināti un slepeni iekasējušas naudu no klientiem par dažādām darbībām, ko veica aiz uzņēmuma muguras. Viņi izmantoja klientu uzticību, lai, veicot darbības ārpus uzņēmuma oficiālajām procedūrām, iekasētu naudu, neziņojot par to uzņēmuma vadībai. Šāda rīcība ne tikai pārkāpa ētikas normas, bet arī likumu, jo tā bija apzināta klientu maldināšana un manipulācija ar viņu līdzekļiem.
Pēc darba attiecību izbeigšanas un uzņēmuma pārbaudes tika atklāts, ka Laura Audējeva un Juris Mičerevskis turpināja šo nelikumīgo praksi. Viņi aktīvi sazinājās ar uzņēmuma klientiem un piedāvāja viņiem turpināt sadarboties tieši ar viņiem, solot “labākus” un “izdevīgākus” risinājumus maksātnespējas jautājumos. Ar šādiem viltus solījumiem viņi mēģināja ieguvu naudu no klientiem, apejot uzņēmuma oficiālās procedūras.
Šī rīcība nav tikai neētiska, tā ir arī krimināla. Laura Audējeva un Juris Mičerevskis pārkāpa ne tikai darba līguma nosacījumus, bet arī vairākus likumus, kas saistīti ar krāpšanu un uzticības ļaunprātīgu izmantošanu. Viņu rīcība var tikt kvalificēta kā krāpšana grupā, kas ir smags noziegums, par kuru var sekot kriminālatbildība un pat brīvības atņemšana.
Uzņēmums ir veicis nepieciešamās darbības, lai aizsargātu savas intereses un klientu datus. Ikvienam, kurš ir saņēmis aizdomīgu piedāvājumu no Lauras Audejevas vai Jura Mičerevska, nekavējoties par to jāziņo uzņēmumam un attiecīgajām iestādēm.
Neuzķerieties uz šo ļaunprātīgo manipulatīvo taktiku, kas izmanto klientu uzticību un vājumu savtīgai labuma gūšanai. Uzņēmums ir apņēmies aizsargāt savus klientus un novērst jebkādus mēģinājumus apmānīt vai apkrāpt. Tomēr, ja esat saskāries ar šādām darbībām, nekavējoties ziņojiet gan uzņēmumam, gan tiesībsargājošajām iestādēm.
Neļaujiet, lai viņi turpinātu savu bīstamo ceļu!
Īsts mediators? Vai tomēr vēl ne? Sieviete – intrigante, kas māca citus, kā dzīvot, bet pati apzog un apmelo cilvēkus, kuri viņu izvilkuši no miskastes. Vai, apzogot citus, tu jūties labāk? Vai tā ir tava biznesa taktika? Un kā tu tālāk domā piesaistīt klientus? Agri vai vēlu atklāsies visas tavas melnās lietas, ko esi darījusi. Mediators!? Tev taču ir divas meitas, un katra no cita vīrieša, bet tu vēl māci citus, kā audzināt bērnus? Pati netiec galā ar savējiem! Mani tiešām interesē – ko tu darīsi, kad nozagtā klientu bāze beigsies? Kā jūs pēc tam iegūsiet klientus? Un kurš cilvēks ar tevi vēlēsies sadarboties, zinot, ka vari nodot un iedurt dunci mugurā tiem, kas tev uzticējušies?
Otto draudzene Artūrs arī pamodies.
ARTŪRS GREIŠKĀNS arī zināms, kā pensiju fondu stūmējs pensionāriem.. tagad pieviērsies sava cukurtētuka otto lietām un sūta draudus no svešiem numuriem. Nu un visbeidzot te iepina ari savu miesīgo māseli. Nu nevajadzēja taču te iepīt arī Jolantu Greiškani.. kāpēc tā jādara? Viņai taču divi dēli, vīrs, darbs, skaista dzīve.. viss it kā labi, bet tad izdomāji savu māsu te kaut kā iepīt. Stulbāks esi ko? Arturčik atceries, ka tavs cukurtētiņš oto visas savas draudzenes ir noracis unn noraks arī savu jauno draudzeni - tevi Artūriņ! Bet es redzu, ka esi pārāk dumjš un pats to nesaproti. fuj fuj fuj..
Ah,Laurusik ka tu šeit esi tikusi!?Nezinu kada tu krapniece vai juriste esi,bet minetu tu labi raising🥳Labakas par Tevi nav
Sudziba par Lauras Audejevas konsultacijam maksatnespejas procesa
Gribu izteikt lielu neapmierinatibu un bridinat citus cilvekus par savu pieredzi ar Lauru Audejevu saistiba ar maksatnespejas procesu. Veresos pie vinas pec palidzibas, jo biju smaga finansiala situacija un cerreju, ka vinas konsultacija man palidzes atrisinat paradsaistibas un sakartot visu procesu pareizi. Diemzel realitate viss izvertas pavisam citadak – ne tikai nesanemu realu palidzibu, bet ari nonacu vel lielakas finansialas grutibas vinas neprofesionalas ricibas del.
No pasa sakuma vina izklausijas loti parliecinosa un solija, ka viss bus kartiba, ka vina visu nokartos un ka man pasam nekas daudz nebus jādara. Vina ari teica, ka galvenais ir vairs nemaksat saviem kreditoriem, jo tas neesot vajadzigs, un ka man vajagot vienkarši samaksat vinai, lai vina varetu uzsakt procesu un visu nokartot. Es uzticejos vinai un domaju, ka tas ir pareizais cela gajiens, bet izradijas, ka ta bija mana lielaka kluda.
Pec paris nedelam vina man personigi atrakstija un teica, ka ja es skaitisu naudu uz vinas privato bankas kontu, tad vina varetu iedot man atlaiditi uz konsultacijam un juridiskajiem pakalpojumiem. Man tas likas dīvaini, jo parasti juridiskas firmas strada ar oficialiem rekiniem un oficaliem bankas kontiem. Kad es jautaju, kapec jamaksa privatam kontam, vina atbildeja, ka ta bus atrak un vieglak, jo tad nevajadzes maksat par biroja pakalpojumiem atseviski.
Es tomer uzticejos vinai un parkaitiju vairakas reizes naudu uz vinas privato kontu, jo vina solija, ka process virzisies atrak uz prieksu un ka es busu pasargats no kreditoru pretenzijam. Bet pec kada laika nekas reali nevirzijas, un es sanemu vel vairak vestules no kreditoriem, draudus un pat izpiliditaju brīdinajumus.
Kad es meginaju ar vinu sazinaties un prasiju, kada stadija ir mans maksatnespejas process, vina katru reizi atrunajas, teica, ka viss kartojas, bet reali nebija nekadu pieradijumu, ka vina tiesam kaut ko dara lietas laba. Pedeja reize, kad ar vinu runaju, vina teica, ka man vel japarkaita papildus summa, lai process varetu turpinaties, un tad man beidzot palika skaidrs, ka es esmu vienkarši apmānits.
Es tagad esmu vel lielakas problemas neka sakuma, zaudeju naudu, kuru varēju izmantot realai juridiskai palidzibai, un paradi vel joprojam ir nesakartoti. Es velos bridinat citus cilvekus, lai neuzticas Lauras Audejevas konsultacijam, jo vina nesniedz realu palidzibu, bet tikai iekase naudu un atstaj cilvekus bez risinajuma. Uzskatu, ka tas ir loti neetiski un neprofesionali, un ceru, ka citi neiekritis uz vinas solijumiem ka es.
Sazinoties telefoniski 03.02.2025 ar Juri Micerevski, kad uzņēmuma vadītājs tieši konfrontēja Juri Mičerevski par viņa negodīgo un nelikumīgo rīcību, uzdodot jautājumu: “Vai jums šķiet normāli, ka uzņēmums iegulda milzīgus naudas līdzekļus mārketingā, lai piesaistītu klientus, bet jūs vienkārši piesavināties šo darbu augļus, nozogat klientu datus un ar viltu piedāvājat savus pakalpojumus?” – Mičerevskis bez jebkādas nožēlas atbildēja: “Katrs jau izvēlas, kur doties un ar ko sadarboties.” Šāda atbilde ne tikai apliecina klaju necieņu pret uzņēmuma ētikas standartiem, bet arī uzskatāmi parāda viņa apzinātu iesaisti negodīgā un pretlikumīgā shēmā.
Negodīga konkurence un datu zādzība
Juris Mičerevskis un viņa līdzdalībnieki nevis godīgi veidoja savu uzņēmējdarbību, bet gan izmantoja jau esošu uzņēmuma klientu bāzi, kas tika iegūta caur ilggadēju darbu, ieguldītiem līdzekļiem un stratēģisku mārketingu. Tā vietā, lai paši piesaistītu klientus, viņi nelikumīgi izmantoja uzņēmuma resursus, lai pārvilinātu klientus, solot “labākus” un “izdevīgākus” risinājumus. Šāda rīcība ir ne tikai ētikas normu pārkāpums, bet arī klajš negodīgas konkurences piemērs, kas var tikt kvalificēts kā negodīgas komercprakses pārkāpums.
Uzņēmums bija ieguldījis lielus finanšu un cilvēkresursus, lai izveidotu stabilu klientu loku, balstoties uz uzticību un caurspīdīgumu. Mičerevska rīcība, kad viņš piesavinājās uzņēmuma klientu kontaktinformāciju un izmantoja to personīgo interešu vārdā, ir tiešs uzņēmuma komercnoslēpumu un datu aizsardzības normu pārkāpums. Šādas darbības ne tikai kaitē uzņēmumam finansiāli, bet arī grauj uzticību visā nozarē, jo klienti tiek apzināti maldināti un pakļauti potenciāliem riskiem.
Kriminālatbildība un iespējamās sekas
Saskaņā ar Latvijas likumdošanu, klientu datu zādzība, nelikumīga to izmantošana un komercnoslēpumu izpaušana ir smagi pārkāpumi, kas var novest pie kriminālatbildības. Juris Mičerevskis ne tikai pārkāpa darba līgumā noteiktās konfidencialitātes un lojalitātes saistības, bet arī iesaistījās apzinātā krāpniecībā, piedāvājot pakalpojumus, kas balstīti uz nelegāli iegūtu informāciju.
Turklāt šāda rīcība atbilst Krimināllikumā noteiktajiem pārkāpumiem par negodīgu konkurenci un krāpniecību, jo uzņēmuma klienti tika maldināti un izmantoti nelikumīgās shēmās. Krimināllikums paredz sodus par šāda veida pārkāpumiem, tostarp lielus naudas sodus un pat brīvības atņemšanu, ja tiek pierādīta vērienīga un sistemātiska nelikumīga darbība. Ņemot vērā, ka Mičerevskis šo rīcību turpināja arī pēc darba attiecību pārtraukšanas ar uzņēmumu, tas skaidri norāda uz apzinātu un ilgstošu likumpārkāpumu.
Svarīgi uzsvērt, ka Juris Mičerevskis, izmantojot uzņēmuma klientu datus, ne tikai pārkāpa juridiskās normas, bet arī apzināti maldināja cilvēkus, radot iespaidu, ka viņš joprojām darbojas uzņēmuma vārdā vai spēj piedāvāt līdzvērtīgus pakalpojumus. Šāda viltus priekšstata radīšana ir manipulācija, kas var novest pie finansiāliem zaudējumiem un juridiskām sekām pašiem klientiem.
Būtiska ir arī viņa attieksme, kas atspoguļojās viņa bezkaunīgajā atbildē uzņēmuma vadītājam – viņš pilnībā ignorēja faktu, ka viņa darbības ir ne tikai neētiskas, bet arī krimināli sodāmas. Mičerevska ciniskā pieeja tikai apstiprina, ka viņš neuzskata par vajadzīgu ievērot likumus un godīgas uzņēmējdarbības principus.
Uzņēmuma rīcība un aicinājums klientiem
Uzņēmums ir veicis nepieciešamās darbības, lai aizsargātu savas intereses un klientu datus, un ir vērsies attiecīgajās tiesībsargājošajās iestādēs, lai novērstu turpmākus pārkāpumus. Ikvienam, kurš ir saņēmis aizdomīgu piedāvājumu no Jura Mičerevska vai saistītām personām, tiek stingri ieteikts nekavējoties ziņot gan uzņēmumam, gan tiesībsargājošajām iestādēm.
Šādas nelikumīgas darbības nedrīkst palikt nesodītas. Klientiem jābūt uzmanīgiem un jāizvērtē, kam viņi uzticas, lai nekļūtu par krāpnieku upuriem. Mičerevska un viņa līdzdalībnieku darbības ir nopietns brīdinājums ikvienam – negodīgā konkurence un krāpniecība ne tikai grauj uzņēmējdarbību, bet var radīt smagas juridiskas sekas visiem iesaistītajiem.
Ja viņi būtu krāpnieki tad es nebūtu veiksmīgi pabeidzis maksātnespējas procesu un nevarētu dzīvot normālu dzīvi .Visu cieņu Laurai un Jurim ļoti komunikabli izpalīdzīgi un viekārši forši cilvēki iesaku visiem
Cik patikami ir rakstit par sevi tik jaukus vardus!Vinju uznemums darbojas tikai divus menešus!Es nezinaju ka var uztaisit veiksmigi maksatnespejas procesu divos menesos!?Vai ari jus veiksmigi uztaisijat to cita vieta.Vai tie ir atkal klaji meli!?Cik var melot!?Un ja rein jus esat tik Lielirbes profesionalji kapec jus zogat klientus?!Ja Reiz butu profesionali cilveki pasi griestos pie jums.Un ja reiz esat tik godigi kapec spirit draudu besties no svesiem numuriem un profiliem.Uz meliem un zadzibas laimi neuzbuvesi.Es tikai rakstu pec faktiem sarakstitiem.Ja kaut kur kļūdos soryy bet jeb kurs logiski domajos cilveks seit var pats salikt 2+2 un pats izvērtēt ar ko vinjam stradat.
Mīļie cilvēki neesat muļķi. Pirms noticat Oto Bezbaiļa un viņa dibenbrāļa Artūra Greiškāna izfantazētajām sūdzībām, izlasiet internetā pieejamo informāciju par pašu Oto Bezbaili...
Paldies par jūsu viedokli! Tomēr ir būtiski saprast, ka veiksmīgs maksātnespējas process nav pierādījums tam, ka Laura un Juris rīkojās godīgi. Viņu darbības balstījās uz uzņēmuma klientu datu piesavināšanos, negodīgu konkurenci un manipulācijām, lai radītu sev izdevīgu situāciju.
Laura un Juris izmantoja mūsu uzņēmuma resursus, lai piesaistītu klientus, bet, kad viss gāja labi, viņi uzdeva to par savu nopelnu. Savukārt, ja kaut kas noiet greizi, vainīgs bija uzņēmums. Šāda taktika ir klasisks manipulācijas un maldināšanas piemērs – izmantot uzņēmuma veidoto sistēmu, piesavināties klientus un pēc tam izlikties par varoņiem.
Vēl satraucošāk ir tas, ka viņi turpināja savas darbības pat pēc tam, kad uzņēmums atklāja viņu pārkāpumus. Viņi ne tikai maldināja klientus, bet arī veicināja apzinātu neslavas celšanu, nepatiesas informācijas izplatīšanu un iespējamu izspiešanu organizētā grupā.
Ir viegli būt “izpalīdzīgiem” un “atsaucīgiem”, ja aiz muguras notiek neētiska un nelikumīga rīcība, kas balstās uz citu cilvēku maldināšanu.
Kurš jūs uztureja?Un kurš uzņēmas vainu par jūsu kļūdam ko bijāt sastrādajuši?Visu šo laiku kamer jus stradajat pie kada?Vai jus visu laiku spelejat dubulto speli izveidojat savu biroju uz cita reikina un pec tam nomelnojat savu darba deveju?Jus makat tikai no sleptiem profiliem kaut ko rakstit un izplatit nepatiesu informaciju.Šobrid kriminal procesa pervades sir pieradijumi nedrikst but publiceti.Bet pec laika viss tiks publiskots.Un tad bus intresanti paskatities ko jus tad twistier un stastisiet cik jus go digs kantoris esat.Tiesam bus intresanti paklausities jusu Laine stastu 🙌
Otto draudzene Artūrs arī pamodies un pieviērsies sava cukurtētuka otto lietām un sūta draudus pa labi un pa kreisi no svešiem numuriem. Nu un visbeidzot te iepina ari savu miesīgo māseli. Nu nevajadzēja taču te iepīt arī Jolantiņu.. kāpēc tā jādara? Viņai taču divi dēli, vīrs, darbs, skaista dzīve.. viss it kā labi, bet tad izdomāji savu māsu te kaut kā iepīt. Stulbāks esi ko? Arturčik atceries, ka tavs cukurtētiņš oto visas savas draudzenes ir noracis unn noraks arī savu jauno draudzeni - tevi Artūriņ! Bet es redzu, ka esi pārāk dumjš un pats to nesaproti. fuj fuj fuj..
Vai taisnība nepatīk.Un jau rupibas aizgāja .Un atkal no slepeniem profiliem😬 Ko tad es tādu fantazēju ?1.Oto Bezbailis ir firmas īpašnieks!Kurš bija noalgojis darbiniekus.Kuri veica visas darbības Kompanija sakot ar komunikāciju beidzot ar papīru kārtošanu .To visu var apliecināt un pierādīt dokumentāli.Tie darbinieki Ir Juris un Laura.Tie bija atbildīgie cilvēki par procesa notiekošo.Oto rūpējas par klientu piesaisti un reklāmu .Un tur arī beidzas vinja darbības .Man ir jautājums ka Oto var būt krāpnieks ?Ja visas darbības veica Juris un Laura!?Tad kurš te fantazē un stāsta.Laura un Juris ir paši kaut ko sastrādājusi un tagad stāsta ka Oto ir krāpnieks ?Vai tad kādam nebija izmaksātā alga?Ar ko tieši Oto ir apkrāpis ?Vai arī Laura ir kaut ko stāstījusi un solījusi ?!Jūsu komentāri ir tukša muldēšana.Un ar savam darbībām jūs to lieliski paradat.
Es uzskatu, ka šī ir neslavas celšana cilvēkiem, kas man reāli palīdzēja tikt brīvai no kredītiem un uzsākt pilnvērtīgu dzīvi. Visu cieņuLaurai un Jurim! Laura vienmēr bija sasniedzama, visi jautājumi bija atbildēti, izskaidroti, arī morālais atbalsts bija. Juris arī zinošs un savā jomā kompetents jurists.Izturību!
Paldies par viedokli! Mēs cienām dažādus skatījumus, tomēr uzsveram, ka mūsu uzņēmums darbojas likumīgi un saskaņā ar profesionālām un ētiskām normām. Klientu datu piesavināšanās un uzņēmuma resursu izmantošana personīgai peļņai nav pieļaujama. Aicinām ikvienu rūpīgi izvērtēt informāciju un sadarboties ar uzticamiem, pārbaudītiem speciālistiem.
Paldies par viedokli! Tomēr fakti ir nepielūdzami – Laura un Juris apzināti piesavinājās uzņēmuma klientus, izmantoja uzņēmuma resursus savtīgām interesēm un, kad tas tika atklāts, sāka nomelnošanas kampaņu un izplatīja nepatiesu informāciju.
Svarīgi saprast, ka ja process bija veiksmīgs, viņi piesavinājās nopelnus, bet neveiksmju gadījumā – vainoja uzņēmumu. Viņu taktika bija manipulācija un krāpšana, nevis godīga profesionāla darbība. Turklāt Laura ne tikai organizēja klientu pārvilināšanu, bet arī veicināja nepatiesas informācijas izplatīšanu un pat iespējamu izspiešanu organizētā grupā.
Mēs aicinām vērtēt rīcību pēc faktiem, nevis emocijām, un sadarboties ar juridiski atbildīgiem un caurskatāmiem speciālistiem.
Laura Audējeva un Juris Mičerevskis ne tikai nozaga uzņēmuma klientus un izmantoja viņu uzticību savtīgiem nolūkiem, bet arī apzināti manipulēja ar klientu viedokli, lai saglabātu savu reputāciju un turpinātu pelnīt uz citu rēķina.
Neveiksmīgi gadījumi – vainīgs uzņēmuma īpašnieks, veiksmīgi gadījumi – Laura piesavinās nopelnus
Viena no galvenajām Lauras Audējevas taktikām bija atbildības novelšana un nopelnu piesavināšanās.
• Ja kādam klientam maksātnespējas process tika pabeigts nesekmīgi, Laura un Juris nekavējoties vainoja uzņēmuma īpašnieku, stāstot, ka viņš esot pieņēmis nepareizus lēmumus vai nav nodrošinājis kvalitatīvu pakalpojumu. Viņi apzināti maldināja klientus, lai novērstu uzmanību no savām kļūdām un saglabātu sev tīru reputāciju.
• Savukārt, ja klients procesu noslēdza veiksmīgi, Laura uzreiz uzdevās par galveno panākumu autori, lai gan realitātē viņa bieži vien veica tikai mazu daļu no kopējā darba. Viņa radīja ilūziju, ka tikai pateicoties viņai klients sasniedza labu rezultātu, lai varētu izmantot šo gadījumu kā piemēru jaunu klientu piesaistei.
Šāda rīcība ir klasisks manipulācijas un maldināšanas piemērs, kurā tiek izmantoti cilvēku emocijas un uzticība, lai izveidotu viltus priekšstatu par savām spējām.
Kāpēc šāda taktika bija izdevīga Laurai un Jurim?
1. Tika saglabāta ilūzija par viņu profesionalitāti – negatīvos gadījumos viņi norādīja uz uzņēmuma īpašnieku kā vainīgo, bet pozitīvajos gadījumos piesavinājās visus nopelnus.
2. Tika piesaistīti jauni klienti ar nepatiesu informāciju – viņi stāstīja tikai par veiksmīgajiem gadījumiem, noklusējot savu patieso iesaistes līmeni un izdarītās kļūdas.
3. Tika radīta nepatiesa uzticība – klientiem tika iestāstīts, ka tieši Laura un Juris ir labākie speciālisti, lai gan patiesībā viņi veica tikai nelielu daļu no kopējā darba vai pat nodarbojās ar krāpšanu.
Uzņēmuma nostāja – pietiek ar meliem un manipulācijām!
Šādas darbības skaidri norāda uz apzinātu klientu maldināšanu un negodīgu konkurenci, kas var radīt ne tikai civiltiesiskas, bet arī krimināltiesiskas sekas. Uzņēmums ir apņēmies aizstāvēt savu reputāciju un atklāt sabiedrībai patiesību par šo zagļu un melu īstajiem nolūkiem.
Ja esat bijis Laura Audējevas vai Jura Mičerevska manipulāciju upuris, aicinām nekavējoties sazināties ar uzņēmumu un tiesībsargājošajām iestādēm!
Neticu ne šai “sūdzībai”, ne arī pašam ieraksta autoram OTO BEZBAILIS. Paskatities ar kādām cūcībām OTO BEZBAILIS nodarbojas:
https://www.apollo.lv/8159649/video-uznemeji-no-hostela-vairakus-lietuviesiem-piederosus-uznemumus-ar-nodoklu-paradiem-parraksta-uz-fiktiviem-ipasniekiem
Neviens normāls cilvēks nepaliktu strādāt pie viņa! :D
Arī Ingas Sprinģes Instagram storijos lasīju, ka jāturās pa gabalu no šī mahinatora vārdā OTO BEZBAILIS. Cilvēki, lūdzu, uzmanaties un neiekrītiet viņa nagos!
Vēlamies precizēt, ka tieši Lauras Audējevas patvaļīgās un negodīgās darbības, tostarp uzņēmumu pārrakstīšana aiz mūsu muguras, bija galvenais iemesls, kāpēc ar viņu pārtraucām sadarbību.
Mūsu uzņēmums vienmēr ir darbojies caurskatāmi un ievērojis likumu, taču diemžēl Laura un Juris izvēlējās rīkoties negodīgi, maldinot gan klientus, gan uzņēmuma vadību. Aicinām visus rūpīgi izvērtēt faktus un nesekot nepamatotām spekulācijām.
Jāņem vērā, ka visā laika periodā, kad parādījās negatīvās publikācijas pret uzņēmumu un Oto, pilnīgi visu saziņu un komunikāciju ar klientiem veica tieši Laura Audējeva. Viņa sniedza konsultācijas, vadīja procesus un pieņēma lēmumus, taču, kad parādījās problēmas, atbildību nācās uzņemties uzņēmuma īpašniekam, kurš ar klientiem nemaz nebija komunicējis.
Diemžēl Laura bieži pieļāva kļūdas un maldināja klientus, radot situācijas, kurās uzņēmumam nācās risināt sekas un atjaunot uzticību. Tieši šādas rīcības dēļ sadarbība ar viņu tika pārtraukta. Mūsu uzņēmums turpina nodrošināt godprātīgu un profesionālu pakalpojumu sniegšanu, aicinot klientus būt uzmanīgiem un kritiski izvērtēt informāciju, ko izplata personas ar savtīgām interesēm.
Ļoti viegli vainot darbinieku , būdams priekšnieks , darbinieks dara to ko priekšniecība saka , ka tikko sāk spuroties tā atlaiž , ļoti izskatās pēc šāda gadijumà .
Nedaudz papētot var redzēt , ka priekšnieks Oto laiž ar jaunu bmw un ceļo uz eksotiskām vietām, brauc driftā , tai pat laikā darbinieks Juris un Laura brauc ar sabiedrisko transportu , kurš ir reālais labuma guvējs laikam nav jautājumi , vismaz man )
Vēlamies precizēt, ka Lauras un Jura atalgojuma līmenis bija pietiekami augsts, un viņiem bija nodrošināti visi darba veikšanai nepieciešamie resursi. Taču, neskatoties uz to, viņi izvēlējās rīkoties negodprātīgi – zagt klientu datus, sniegt nekvalitatīvas konsultācijas un pat apzināti maldināt cilvēkus.
Uzņēmuma īpašnieks ir ieguldījis savus personīgos līdzekļus uzņēmuma attīstībā, mārketingā un jaunu klientu piesaistē, kamēr Laura un Juris centās no tā visa gūt labumu, apejot uzņēmumu un piesavinoties klientus sev.
Tagad Laura varēs pārvietoties nevis ar sabiedrisko transportu, bet aiz restēm, jo par savu rīcību ir jāatbild. Negodprātība, klientu maldināšana un uzņēmuma līdzekļu piesavināšanās ir ne tikai neētiska, bet arī krimināli sodāma rīcība.
Ņemot vērā, ka arī par mani šajā portālā ir sūdzība, tad nu lūdzu.
Pirmkārt paskaidrošu par maksātnespējas procesu izbeigšanas iemesliem. Šis būs noderīgi tiem, kas ar savu galvu nedomā, bet akli tic oto ziņām.
Tātad maksātnespējas procesa izbeigšanas iemesls vienmēr ir norādīts tiesas nolēmumā! Tur lūdzu arī skatieties, lasiet, analizējiet, dodiet lasīt juristam vai kādam kurš saprot. Stāsti, ka uz parādnieku bija uzēdusies tiesa, administrators vai velns viņu zina, kas ir muļķības. Visiem godīgiem maksātnespējas juristiem ir zināms, kad procesu var iziet un kad nevar. Punkts. Par manu un manu kolēģu izglītību un personīgo pieredzi var lasīt internetā vai mūsu soc tīklos. Stāsti, ka mēs pazūdam, nekomunicējam, nevērtējam, krāpjam utt... Nu domājiet paši, es te neko nekomentēšu. Gudrais atradīs par mums info - piezvanīs, izlasīs, sameklēs utt.. dumjais akli ticēs oto stāstiem. Izvēlies, kas esi Tu lasītāj!
Tas, ka oto visiem saviem darbiniekiem (personas ar kurām oto firmas bija noslēgušas darba līgumus) lika burtiski vākt pilnīgi visus klientus, nevērtējot to iespējas veiksmīga procesa iznākumam, tas ir neapstrīdams fakts. Naudu vajag, cilvēkiem procesu vajag. Oto slauc visus - pensionārus, māmiņas, meitenes, puišus.. bet vienus gan neslauc, cilvēkus, kas var iedot bietē, vai ielocīt bagažniekā. Tos viņš neslauc, jo bravūrīgs ir tikai pret vājiem un neaizsargātiem.
Par vidējo Latvijas klientu:
Vidējais Latvijas klients ir tāds, kam nesen uzņemtas jaunas saistības, ir nomaksas iekārtas, kavēti maksājumi ,drusku azarstpēles, utt.. Šādu vidējo Latvieti ir grūti kvalitatīvi apkalpot, jo viņš ļoti, ļoti grib procesu, vienlaikus negrib dzirdēt to, ka tagad uzsākts process, visdrīzāk, nebūs veiksmīgs. 1.Šāds Latvietis piezvana mums - pastāstam kā ir un 99% gadījumu klients ir prom. 2. BET Latvietis turpina meklēt tālāk un nonāk pie oto. Protams, ka pie oto jau viss labi, viss ir saulaini, viss ir lēti un viss būs. Kāpēc tā? Jo oto strādā ar pašizdomātiem likumiem un tiesu praksi un tādu debīlismu arī stumj klientiem, kuri kā iepriekš noskaidrots, visbiežāk, informāciju uztver emociju līmenī, bet ne ar savu galvu - burtiski ķer un grābj ko vien var. Tādējādi arī ir simtiem apkrāpto.
Par Lauru un Juri neko nezinu un mani tas arī īpaši neinteresē, bet cilvēki, LŪDZU domājiet ar galvu. Domājiet, lasiet, meklējiet, analizējiet un tad, un varbūt tikai tad jūs kaut ko sapratīsiet.
Atrūr - es personīgi Tev saku, domā ar galvu un paskaties atpakaļ, kas ir noticis pēdējā gada laikā. Domā un analizē.
Lasot šo visu acu priekšā parādās vīzija.. saulaina diena, pludmale un tandēma velosipēds uz kura minas bezbails un kreics. Tikai jautājums kamdēļ ar pleznām kājās?