Tickets.lv - Slikts serviss, nesaprotamas biļetes
Tickets.lv izsniegtajā lidmašīnas biļetē Rīga-Oslo-Bergena (un pretējā virzienā) otrajā posmā nebija norādīta check-in bagāža. Tā kā atpakaļ lidoju tikai Oslo-Rīga, tad lidostas darbinieki ilgstoši bija pārliecināti, ka bagāža nav nopirkta, un kopā ar mani brīnījās, ka bagāža lido tikai pirmo ceļa posmu. Paldies dievam par viņu profesionalitāti, ka situācija atrisinājās.
Biļetē norādītais tālruņa numurs nedarbojas. Uz manu e-pastu atnāca automatizēta atbilde, kuras staturs tikai attāli bija saistīts ar jautājumu (iekopēju zemāk) . Ir pagājušas 5 dienas, situācija atrisināta, bet starpnieka atbilde tā arī nav atnākusi.
Hi
i have a question. On my flight back to riga, can i check in from oslo only and will i'll be able to check in my luggage there?
Im confused as there is no luggage on the ticket oslo-riga.
...
Dear...
Thank you for contacting our customer care service.
We would like to inform you that the option to purchase the baggage for your flights is always available at the airport.
But in case you would like to reserve an extra bag beforehand, you can contact the airline or specify the desired weight and the flight to which it should be attached to our team.
With these details, we will be able to contact the carrier and specify the price.
Do contact us in case of further questions.
We are always glad to help you.
Ar cieņu,
sofia 3150
klientu atbalsta dienests, 24/7 mūsu e-pasts seko mums
+371 665 550 23 [slēpt]@tickets.lv
Добавить комментарий