Srots.lv - Prece neatbilst un garantijas esamība ir scams
Bez šaubām, šausmīgākā iepirkšanās pieredze, kādu esmu piedzīvojis! Iztērēju 746 EUR par Peugeot Boxer sēdekli, kas tika reklamēts kā esam ļoti labā stāvoklī. Tomēr, kad saņēmu sēdekli, konstatēju, ka divas ļoti būtiskas un dārgas detaļas iztrūkst, par ko nekas netika minēts web lapā ne arī telefonsarunā kad runāju ar pārdevēju. Kad es sazinājos ar viņiem, lai risinātu problēmu, man tika paziņots, ka sēdeklis tika pārdots bez šīm detaļām, jebkādas garantijas šajā iestādē neeskistē. Mani lūgumi par cenas samazinājumu vai trūkstošo komponentu piegādi tika ignorēti.
Visīstākais braļukas krāpnieku kantoris, pasūti tepat LV caur Facebook vai ss.lv, nevis caur šo kantori.
Viņiem ir daudz web adreses: srots.lv, srotas24.lt, srotas.co.uk, srotas.it utt.
Ja nav slinkums, aizpildiet pieteikumu Lietuvas patērētāju aizsardzības iestādē:
https://www.vvtat.lt/en/how-to-submit-a-request/734
Комментарии (7)
Iegādājoties un apmaksājot automašīnas ātrumkārbu 1700euro vertībā , pēc pusotras nedēļas srotas24.lt uzraksta ka prece tomēr nav pieejama , un ir jau pagājuši 2 mēneši un vēl projām nauda nav atgriesta atpakaļ ..
Ja pērkat kaut ko šajā kantorī, rēķinieties, ka atgriešanas iespēja te nepastāv, un atbalsta dienestam par Jūsu sūdzībām nospļauties. Nerekomentēju.
Pasūtiju degvielas sūkni par 200 eur, pēc divam nedeļam uzrākstīja kā prēces nav atsūtija naudas atgriešanas formu, jau mēnesi gaidu naudu.
Dabuju naudu atpakaļ caur paysera, uzrakstiju viniem pec nedelas atgrieza.
Labdien! Kā jūs to darījāt?
Paysera saitē ir links par krāpniecibu, ko darīt ja pārdevējs nesūta preces un neatgriež naudu, uzrakstīju viniem tur, pieliku izrakstu no bankas un pasūtījuma numuru. Nākamā dienā sazinas un pec nedēļas atgrieza.
Paldies!