Pasažieru vilciens - Slikts serviss

Šorīt, 09.01.2023 iekāpu vilcienā nr. 6506 virzienā uz Rīgu, kur kontroliere Svetlana Latviski neprot nemaz. Izbraucot no stacijas Sloka, apjuku un pārjautāju kontrolierei vai mēs braucam uz Tukumu (jo vilciens aizbrauca pretējā virzienā) un saņēmu atbildi, ka:" Jā, Tukums". Devos uz izeju, kad vilcienam stājoties izdzirdēju "Vaivari". Pārjautāju kontrolierei un viņai pietika nekaunības man sākt krieviski stāstīk, ka neko latviski neprot pateikt. Lieki teikt, ka pat atvainošanos nesaņēmu. Vēlos vērst uzmanību, ka tev nav pieņemami, ka kontrolieri neprot pat teikumu latviski! Un, ka nevajag stāstīt muļķības, ja nesaprot...tā arī var pateikt.

09.01.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Комментарии (2)

R RunčaĶepa 09.01.2023

Pa cik es zinu, konduktoriem/kontrolieriem ir pietiekami stingras prasības valsts valodas zināšanam. It kā augstākai kategorijai ir jābūt.

No otras puses, Latvijā strādā ļoti daudz cilvēku no Ukrainas, kas prot tikai ukraiņu un krievu valodas, rētāk - vēl angļu.

Situācija, protams, ir slikta, bet par valodas zināšanam... mūsu valstī viņiem drīkst strādāt arī bez. Pagaidām drīkst,

T Toms Oders 09.01.2023

Ukraiņiem vajadzētu būt pie beidžika vai kur citur būt karogam, ka no Ukrainas, latviski varu nesaprast.
Par kategoriju agrāk vajadzēja C šim amatam, tagad pietiek ar B2. Laikam neviens negrib to suņu darbu darīt, tāpēc nākas turēt tādus darbiniekus, kādi ir...

Добавить комментарий

Положительное Нейтральное Негативное
Загрузить файлы

Наш интернет-сайт использует файлы куки (cookie) для того, чтобы сделать работу более дружественной и эффективной для пользователей. Чтобы обеспечить выполнение всех функций сайта, нажмите кнопку «Принять условия». Для более подробной информации ознакомьтесь с нашими правилами обработки файлов cookie и с нашими правилами обработки персональных данных.

Принять файлы