Nacionālo Psihiskās Veselības Centru - Atteikums snuegt palīdzību
Вот перевод вашего текста на латышский язык в уважительном и ясном стиле:
—
esmu šokēts par uzņemšanas nodaļas darbinieci, kura dežurēja no rīta 28.06. Viņa negribēja ielaist slimnīcā, apgalvoja, ka viņai melo un cilvēks vienkārši atkal ir lietojis alkoholu, sūtīja uz citu slimnīcu. Tā arī teica: "jūs melojat! ". Ne pacients, ne radinieks, kurš viņu atveda, nav ar alkoholu saistītu problēmu! Tie ir pieauguši, normāli cilvēki, kuri pa ceļam uz dispanseru jau bija iebraukuši citā, tuvākajā slimnīcā, kur viņiem sniedza nelielu palīdzību un ieteica doties tālāk – uz psihoneiroloģisko dispanseru. Pacients ļoti cieta, bet viņu un viņa tēvu vienkārši pazemoja un nelaida slimnīcā. Pretenziju pret dežūrārstiem, pie kuriem beidzot izdevās nokļūt, nav.
Paldies, ka veltījāt laiku, lai dalītos ar šo sāpīgo pieredzi. Mēs no sirds atvainojamies par notikušo – jūsu aprakstītais gadījums ir ļoti satraucošs un tāds nedrīkstētu atkārtoties.
Mums ir žēl, ka pacients un viņa tuvinieks saskārās ar necieņu un apšaubīšanu brīdī, kad bija visneaizsargātākie un meklēja palīdzību. Vārdi “jūs melojat” no ārstniecības personas puses ir nepieņemami, un mēs atvainojamies, ka viņiem nācās piedzīvot gan fizisku, gan emocionālu ciešanu papildinājumu nevajadzīgas attieksmes dēļ.
Mēs novērtējam, ka nesniedzāt pārmetumus citiem mediķiem, kas vēlāk sniedza palīdzību, taču vienlaikus mēs ļoti nopietni uztveram Jūsu aprakstīto situāciju
Lai mums būtu iespējams objektīvi izvērtēt situāciju un attiecīgi rīkoties ir nepieciešams iesniegt sūdzību Nacionālajam psihiskās veselības centram. Ja Jums ir zināma papildus informācija, kā piem. pulksteņa laiks vai darbinieka vārds, uzvārds, iespējams to pamanījāt uz vārda kartes, lūdzu, to iekļaut sūdzībā. Aicinām Jūs vērsties ar rakstveida iesniegumu NPVC, izmantojot kādu no Jums ērtiem un pieejamiem sūdzību iesniegšanas veidiem, kas aprakstīti mūsu mājaslapā: https://npvc.lv/pacientiem-un-tuviniekiem/atsauksmes-un-ierosinajumi/
Saņemot no Jums sūdzību, NPVC padziļināti izvērtēs sūdzībā minēto situāciju un sniegs Jums atbildi normatīvajos aktos noteiktajā termiņā, kā arī veiks pārrunas ar iesaistītajiem darbiniekiem.
Mūsu mērķis ir nodrošināt, lai katrs cilvēks saņemtu profesionālu, cieņpilnu un savlaicīgu palīdzību. Vēlreiz atvainojamies un pateicamies par uzticību, ko izrādījāt, vēršoties pie mums.
Добавить комментарий